AMI Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Przechodził ktoś może w takim razie na MAP sensor? One podobno są bardziej wytrzymałe, ale nie wiem jak wygląda konwersja... Wyglada tak, ze musisz zakupic ecu, ktore pracuje w oparciu o MAP-sensor, bez uzycia przeplywomierza. Na przyklad: Autronic, Motec, Alcatek, Simtek, Gems - byc moze cos jeszcze. Nieco kosztowna opcja - ale przeplywomierze tez za darmo nie sa. Niemniej jednak Twoj przypadek chyba jest dziwny bardzo i dobrze byloby ustalic, co sie dzieje, a nie obchodzic problem? (co nie zmienia faktu, ze dla ominiecia problemow z przeplywomierzami znanymi w tych rocznikach ze slabosci - sam tez zamienilem ori ecu na Alcateka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Masz rację - wolałbym znaleźć w czym tkwi problem, ale nie bardzo mam nawet pomysł jak tego szukać. Ewentualnie jak sprawdzić czy przepływomierz jest ewidentnie padnięty czy tylko lekko uszkodzony nadający się do czyszczenia/naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Obawiam sie, ze w tym sprzecie ciezko raczej moze byc o stan "lekko uszkodzony, nadajacy sie do naprawy". Przeklamujacy przeplywomierz moze doprowadzic do awarii silnika - czy warto ryzykowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 No więc właśnie - dlatego do tej pory wymieniałem i jeździłem. Ale biorąc pod uwagę koszt przepływomierzy, trochę przestaję mi się to podobać... Jedną rocznie bym jakoś przebolał, ale 4?? to już przesada zwłaszcza, że tak jak pisałem jeżdżę głónie weekendowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cane112 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (Jeśli jeszcze ktoś wpada na ten temat) - krzysiekk jeśli ten filtr pipercross był/jest filtrem mokrym to przepływka będzie się brudzić i będzie wyskakiwał błąd cały czas. Płyn z filtra mokrego "zawala" przepływkę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Wczoraj logowałem forka xt. Nie podobały mi się przepływy vs doładowanie. Chodził na dodatniej (+12-15) korekcie paliwowej i ograniczonej stukowcem mapie zapłonowej (IAM 0,25-0,75). Właściciel używa mokrego filtra. Dziś poczyścimy i się wyjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Wszystko też zależy od specyfiku, bo np. ten od ITG mimo że nasącza filtr nie robi syfu w dolocie/ przepływce. A ze stukowcem to w subaru zawsze są cyrki, to warto mieć na uwadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się