Skocz do zawartości

Forester '97 - garść pytań na początek


Jasiek_Wawa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem zielonego Forestera '97. Auto sprawia wrażenie bardzo zadbanego, miało sporą dokumentację i na pierwszy rzut oka (potwierdzony przeglądem u mechanika i badaniem technicznym) wszystko jest OK. Oczywiście nie jest to auto nowe więc jest parę rzeczy, które chciałbym poprawić - tym bardziej, że bardzo lubię się grzebać w takich duperelach ;) Nie mam zbyt dużego doświadczenia w Subaru a w zasadzie nie mam żadnego więc chciałbym zadać w tym miejscu kilka pytań:

- klimatyzacja - czy z Waszego punktu widzenia jest sens montowania klimy? Jaki może być koszt i z jak dużą ingerencją to się wiąże? Czy ktoś z Was miał może takie doświadczenia? Widziałem w archiwum, że ktoś robił coś takiego w Legacy ale nie znalazłem nic o Foresterze? Może ktoś ma kompletny zestaw do sprzedania?

- do czego służy przycisk na konsoli "BRIGHT" - u mnie chyba nie działa?

- spryskiwacze reflektorów - nie działają, po przyciśnięciu włącznika słychać przełączenia jakiegoś przekaźnika w okolicach schowka po stronie pasażera. Jak to naprawić?

- światło stop trzecie - nie działa - jakieś wskazówki gdzie może być "nie-kontakt" albo coś w tym guście?

- spryskiwacz tylnej szyby - j.w.

- elektryczna antena - nie chowa się

 

Kolejne pytanie dotyczy części - czy jest w ogóle sens jeżdżenia do ASO - czy ceny tam są mordercze. Kilka lat temu miałem Volvo 940 i o dziwo niektóre rzeczy można było taniej kupić w ASO niż na allegro :)

 

Wszystkie inne uwagi, doświadczeni i wskazówki związane z tymi autami przyjmę z otwartymi rękoma :)

 

Pozdrawiam,

 

Jasiek_Wawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Trzeba było od razu kupić z klimą...

2) "Bright"... :mrgreen: Przełącza podświetlenie tego zegarka na górze. Może się świecić mniej lub bardziej :wink: Taki przycisk od niczego.

3) silniczek spryskiwacza reflektorów