Skocz do zawartości

Justy I przekłądka CVT na Manuala


Frybsik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam od jakiegos czasu Justy I 1.2 94r. niestety w skrzyni rozyspal sie pas stalowy i nie mam ochoty tego juz chyba naprawiac i moje pytanie brzmi czy robil ktos przekladke ?? jesli tak to z jakimi problemami sie spotkal z gory dzieki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Więc zacznę od tego że miałem 2 identyczne autka nawet co do koloru i wyposarzenia jedyna różnica to jeden automat drugi manual sprawa na pozór prosta przełożyć silnik ze skrzynią i jest :) W trakcie prac okazało się że jest problem z wiązką elektryczną dla zapalonego elektronika pewnie da się to jakoś przerobić żeby pasowało ja jednak miałem czas i wszystkie części więc zakasałem rękawy i przełożyłem całą wiązkę elektryczną warto zauważyć że można ją w całości zdemontować bez potrzeby dwmontowania jakiejkolwiek wtyczki na koncówce kabla wystarczy porozłączać i wszystko ładnie wychodzi nie trzeba niszczyć karoserii :) koniecznie dla ułatwienia prac zdemontować wszystko z auta razem z deską rozdzielczą deskę rozdzielczą proponuje przełożyć w całości unikając rozłączania większości wtyczek koncówki warto okleić i opisać zwłaszcza jak przełożenie rozciągnie się na kilka dni w czasie potem łatwiej się odnaleźć ;) rzeczy jakich wogole nie ruszałem to tylnie lampy podsufitka szyby drzwi tylniego zderzaka też nie trzeba ruszać ja nie miałem więc musiałem zamontować i dorobić nawet mocowania do niego. Wracając do wiązki nie sprawdzałem czy by działał na wiązce od automatu ale kilka wtyczek nie było do czego podłączyć więc obawiam się że nawet jakby działał to nie poprawnie dodatkowo skrzynia biegów automatyczna ma jakiś dodatkowy sterownik. Jesli chodzi o lewarek od zmiany biegów nie było kłopotu mocowania po oczyszczeniu otworów pasują.jesli chodzi o zamocowanie to bez prablemów skrzynia z silnikiem wchodzą mają wszystkie potrzebne mocowania.Wskazówka warto rozmontować cały pas przedni nie dużo roboty a przełożyć można silnik ze skrzynią razem pododpowiednim kątem go wkładając przydatne wtedy są dodatkowe ręce do pracy. Wał napędowy uniwersalny nie ma róznicy przełożenie na tylnim moście w automacie jest inne przekładamy również tylni most >>ta informacje pozyskałem od forumowicza za co wielkie dzięki << po wymianie wszysko działa poprawnie. Więc generalnie jest to do ogarnięcia temat zwłaszcza jak mamy dawcę kompletnego (może być uszkodzony albo zgnity) Ja trafiłem na kompletnie skorodowany egzemplaż z niemiec ale mechanicznie jeszcze jeździł. Informacje dotyczyły autek na wtrysku i automat i manual. W razie pytań jesli będę potrafił chętnie pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...