BelegUS Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Jak w temacie - AdaSch ma niepotrzebne, ładne sprzęgło z Forestera XT 2006-2007 - czy takowe podejdzie/da radę wykorzystać docisk w Imprezie N/A GC8 '97? Z góry dzięki -- 7 maja 2012, o 23:02 -- Up? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 raczej nie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Jak w temacie - AdaSch ma niepotrzebne, ładne sprzęgło z Forestera XT 2006-2007 - czy takowe podejdzie/da radę wykorzystać docisk w Imprezie N/A GC8 '97? Z góry dzięki -- 7 maja 2012, o 23:02 -- Up? :roll: w ssaku (N/A) masz docisk ,,pchany" a w Turbo ,,ciągnięty", diametralnie inna konstrukcja, nie ma szans .... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 ja już zamach już mam. Smole kombinejszyny, kupie Exeda :wink: Konczy Ci sie? Pogadaj z WueMem Ci opisze, wiem że nie zabulił fortuny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Pomuki "pojszły" Czyli lipa z tego... Z jednej strony się kończy (ponoć -diagnoza znajomego - docisk), a z drugiej - zmieniłem teraz opony na letnie (16 ^^) ze starej zimowej 14'tki, i - cholera - znacznie mniej szarpie przy zmianie biegów/ruszaniu/w korku. Wiem, że to niemożliwe (wykluczam to, że nie umiem nią jeździć - znaczy, nie do końca jeszcze umiem, ale to akurat dzieje się niezależnie od delikatności obsługi sprzęgła ^^), ale tak jakby opony pomogły... :roll: Z WueM'em pogadam - ale mnie by pewnie sam docisk interesował, bo sprzęgło ma wcale nie tak dużo chyba nakręcone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 wiesz co jak juz beda ci sciepowac skrzynie to może i tansze, ale już można by zrobić. Masz książke serwisową? nie wiem jaki przebieg masz ,ale u mnie jest +180 000 i jeszcze (tak wnioskuje po stanie) nie było robione, gdzieś znalazłem że 150 000 to już czas. ASO kasuje 600zł za robocizne jak coś. Mam nadzieje że nic nie naruszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Rozmiar kół nie ma większego znaczenia. Może być odczuwalne mniejsze szarpnięcie bo przełożenie już jest trochę inne i przy większym kole robi o deczk mniej obrotu ,ale to pewnie sprzęgła nie wyleczy Na Twoim miejscu za jednym bałaganem zmienił bym tarczę, docisk i łożysko oporowe. Skoro wszystko wybebeszysz to warto "wyskrobać te parę PLN" i zmontować na nowo ze świeżych gratów. Przerabiałem to u siebie przy okazji piszczącego łożyska oporowego 8) Trzymaj się! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Przy czym, sprzęgło było robione jakieś ~30k temu (z pamięci rzucam, ale w każdym razie - "nie tak dawno"). Nie jest to uciążliwe (bardzo), nic się nie ślizga, rusza elegancko, wskakują biegi elegancko - po prostu, wymaga sporo "czułości", ale przy tych kosztach (uświadomiliście mi właśnie, ile sama robocizna wynosi :roll: ) jest to - na chwilę obecną - raczej nieopłacalne (ze studenckiego punktu widzenia)... jak się, nie daj Boże, pogorszy, to się będę martwił... Dzięki wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 w ssaku (N/A) masz docisk ,,pchany" a w Turbo ,,ciągnięty", diametralnie inna konstrukcja, nie ma szans .... duże wiesz, ale tu się mylisz. Miałem pod domem przykład jak na GTkowym zestawie sprzęgła zrobić sterowanie z GLa Dam Ci namiary na speca jak chcesz, dowiesz się jak spieprzyć samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się