Dario2166 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Prawdopodobnie będę musiał wymienić sprzęgło. Proszę o informację, czy taki zestaw będzie ok do: 430 mocy i 560 momentu -Zestaw sprzęgła ACT Heavy Duty Street - ACT-SB4-HDSS, a za jednym razem, może - Lekkie koło zamachowe ACT StreetLite - ACT-600235, a może jakieś inne propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 jeżeli auto użytkujesz w sposób "umiarkowany" , tzn mocna jazda codzienna + okazjonalne wypady na tor to zastanów się nad pozostawieniem seryjnej tarczy STI i dołożeniu Ngrupowego docisku. Zestaw ładnie sprawdza się przy takich parametrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 [...] seryjnej tarczy STI i dołożeniu Ngrupowego docisku. [...] tzw. kombinacja nowosądecka 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 dokładnie , ale sprawdza się i daje naprawdę radę, a przy tym nie jest uciążliwe przy codziennym użytkowaniu - swoją drogą jest to już teraz bardzo popularny patent, sporo mocnych aut z forum lata na takim setupie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 dokładnie , ale sprawdza się [...] chodziło mi właśnie o wysoką ocenę nowosądeckiej myśli technicznej to mówiłem ja, Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario2166 Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 OK dzięki, ale sprawa wygląda tak: obecnie jest u mnie: organiczne ACT Heavy Duty Street Siła docisku: 40% ponad OEM Max moment: 698 Nm ( 515 ft/lbs ) i tak prawdę mówiąc wytrzymało 20 tyś.km i zastanawiam się, czy zakładać takie jak miałem, czy może coś takiego: ACT-SB4-XTSS Zestaw sprzęgła ACT Xtreme Street. Siła docisku: 54% ponad OEM Max moment: 766 Nm ( 565 ft/lbs ) tyle tylko, że jest ponoć bardzo twarde. Czy ktoś może ma takie sprzęgło w swoim autku i może podzielić się opinią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 OK dzięki, ale sprawa wygląda tak: obecnie jest u mnie: organiczne ACT Heavy Duty Street Siła docisku: 40% ponad OEM Max moment: 698 Nm ( 515 ft/lbs ) i tak prawdę mówiąc wytrzymało 20 tyś.km i zastanawiam się, czy zakładać takie jak miałem, czy może coś takiego: ACT-SB4-XTSS Zestaw sprzęgła ACT Xtreme Street. Siła docisku: 54% ponad OEM Max moment: 766 Nm ( 565 ft/lbs ) tyle tylko, że jest ponoć bardzo twarde. Czy ktoś może ma takie sprzęgło w swoim autku i może podzielić się opinią? przestań wierzyć w marketingowe formułki... 20tyś km , to i tak sprzęgło trochę wytrzymało (jak na "tuningowy patencik" :roll: ) - u mnie zestaw jaki Ci podałem ma już 36kkm nalotu (a nie mówimy tu o jeździe stricte miejsko-trasowej), ale po ostatnich "Kielcach", wyraźnie zbliża się czas wymiany. Zależy jak korzystasz z auta, ale wątpię aby podobało Ci się twarde sprzęgło. Zrobisz jak uważasz ale mówię Ci, 430/560 spokojnie i bardzo komfortowo sprawuje się na OEM tarczy i N-Grupowym docisku, ba nawet auta o momencie powyżej 600nM jeżdżą na takim setupie. nie wyważaj otwartych drzwi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario2166 Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Fajnie, że naciskasz na swoje, to uświadamia mi, że Wiesz co dobre. Jeżeli to możliwe to przedstawię w małym streszczeniu objawy: po wciśnięciu sprzęgła dobiega czasami przeciwne metaliczne popiskiwanie i biegi zaczęły ciężej wchodzić. Sprzęgło na chwilę obecną nie ślizga się. Jeżeli to możliwe podaj namiary gdzie zakupić te elementy i czy jest potrzebne nowe łożysko? Co powiesz o lżejszym kole zamachowym? Short shifter już mam i tak prawdę mówiąc na początku zanim sprzęgło zaczęło popiskiwać to myślałem, że potrzebna tylko regulacja short shifter-a, ale teraz to już chyba pewne, że to sprzęgło, bo nie wydaje mi się, aby coś zaczęło się dziać ze skrzynią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 no i pewnie jak mocno rozgrzejesz samochód i szybko chcesz zmieniać biegi to nie dają się wrzucać a czasami nawet nie chcą się wysprzęglić... Ja tak teraz miałem - nic się nie ślizgało a tarcza była gładka idealnie Myślę, że pójdź tropem Carlosa - ja niebawem też u siebie taki sprawdzony patent będę miał. Poza tym mam złe doświadczenia z mega organicznymi sprzęgłami i jakimiś tam odelżonymi kołami zamachowymi - potem na zimnym silniku pod górkę nie możesz podjechać... Dla mnie ewidetnie odpada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario2166 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Na zimnym silniku to nie ruszam się z miejsca :? nie mówiąc już, że pod górkę :wink: a biegi, czy na zimnym, czy na rozgrzanym i tak ciężko wchodzą. Mimo wszystko dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się