Jump to content

Subaru Forester czy Impreza?


lime
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich.

 

 

Użytkownicy subarek doradźcie co lepiej kupić forka czy imprezkę?

Jak by było dużo kasy kupił bym obydwa ale tak nie jest i musze się

na coś w końcu zdecydować.Pomóżcie doradźcie z góry wielkie dzięki:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zależy do czego Ci jest to auto potrzebne :) czy szukasz turbo czy nie. czy interesuje Cię bardziej lekki offroad i dojazd przez las do leśniczówki czy szybkie pomykanie po górskich gładkich ale krętych drogach... zmiennych jest dużo, wiec odpowiem Ci - impreza lub forester :D

Link to comment
Share on other sites

Hej

szukam czegoś czym mógłbym przemieszczać się do pracy i pare razy w roku w góry.

 

-- So kwi 28, 2012 10:32 am --

 

Nie musi to być demon szybkości ważne żeby był trwały i bezawaryjny

a z tego słyna subarki pod warunkiem że nie są katowane przez włascicieli.

Więc co wybrać?

Link to comment
Share on other sites

osobiscie uwazam ze na codzien forek jest bardziej praktyczny a na drogach tez sobie radzi. Impreza jaka by nie była jest mniej komfortowa i jej walory docenisz dopiero przy upalaniu. Forkiem zrobisz na codzien wszystko to co potrafi impreza ale impreza nie wjedziesz tak głęboko do lasu. Estetyka nie jest dla ciebie widzę istotna bo rozważasz już dwie możliwości.

Wynika to z moich doświadczeń: Forek dyszel, imprez -lalanos N/A i impreza-lanos STI.

Link to comment
Share on other sites

Z mojego doświadczenia w jeżdżeniu Imprezą: nie było leśnej drogi, którą bym nie przejechał. Komfort? Hmm...nie narzekam. Podróż autostradą przy ca 160km/h (wiem, wiem :lol: ) to rozkosz dla duszy i ciała. Podróż po zwykłych drogach? Cóż, bez uwag.

Link to comment
Share on other sites

ja bym bral forka ;) albo outbacka... impreza w n/a to jak "baba bez cyckow", legas tez fajny, mam i nie narzekam, w 5 osob jezdzi sie dobrze, w czworke kozacko ;) ale wolal bym zeby byl wyzszy, albo nizszy niz seria, a nie taka koza ;)

Link to comment
Share on other sites

Ta konfiguracja 2+3 to z fotelikami dla dzieci czy bez? Forek dopiero ten najnowszy jest dosyć obszerny, ale trzeba pamiętać, że poza podstawową wersją tylna kanapa ma na środku wybrzuszenie z otwieranym miejscem na kubki i podłokietnikiem. Będzie tam ciężko siedzieć.

Ja mam tę samą konfiguracje i starszy OBK dawał radę (BE/BH) ale tak bardzo prawie. Forester był za mały...niestety.

 

Wysłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Myślę, że jeśli Impreza, czy Forester (zakładam, że mówimy o poprzednich generacjach) to stawiałbym na Foresterą, a jak cos innego to Outback/Legacy. Koszt będzie bardzo podobny.

 

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Konfiguracja 2 + 2 plus 1 fotelik

 

W Imprezie 2+3(2 w fotelikach)+fotelik dla niemowlaka jest ciasno. Do przedszkola lub na zakupy i owszem ale w trasę? Hmm...

 

Moja kuzynka ma akurat Forysia 2003 i niestety w konfiguracji 2+1(6 lat)+2 (bliźniaki 2 lata) poległa i obecnie z bólem serca szukają z mężem czegoś większego. Dwoje dzieci w fotelikach z tyłu po bokach i osoba pomiędzy nimi jadą w trasę jak sardynki w puszce i ta środkowa wysiada połamana. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Kup Legacy...

:twisted:

w kombi, i to zdecydowanie, najlepiej jeszcze 2.5 :wink:

 

Miałem forka SF i z trójką dzieciaków z tyłu da się jechać, ale jest ciasno, kufer nie rozpieszcza, choć stosując praktyki a'la origami da się go ładnie upakować. Impreza to ta sama płyta co forek ergo przestrzeni jest właściwie tyle samo (choć mam wrażenie, że w sedanie jest ciaśniej). Legasa miałem i OBK też, w tych modelach jest znacznie lepiej, także do Twojej konfiguracji te modele IMHO będą najbardziej odpowiednie :wink:

Link to comment
Share on other sites

Generalnie producenci nowych samochodów nie bardzo lubią taką konfigurację. W większości tylna kanapa, nawet jak dość szeroka, to jest tak ukształtowana, że auto robi się czteroosobowe. Dodatkowo system mocowania fotelików "isofix" powoduje, że foteliki automatycznie są bardziej na środku i o trzeciej osobie można na tylnej kanapie zapomnieć. Oczywiście jeśli chodzi o dłuższą podróż, na dojazdy się jakoś zawsze upcha.

Ja rozwiązałem problem Tribeca, ale to nie to co Forek, czy OBK.

 

Wysłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

(...) Ja rozwiązałem problem Tribeca, ale to nie to co Forek, czy OBK

z tym, ze w "nowym" OBK z tylu miejsca tyle samo (albo i wiecej) co w Bece :wink: :)

Link to comment
Share on other sites

(...) Ja rozwiązałem problem Tribeca, ale to nie to co Forek, czy OBK

z tym, ze w "nowym" OBK z tylu miejsca tyle samo (albo i wiecej) co w Bece :wink: :)

 

Zgadza się, podobno to ta sama płyta, ale mimo to nowy OBK trochę kosztuje...

 

Wysłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

(...) Ja rozwiązałem problem Tribeca, ale to nie to co Forek, czy OBK

z tym, ze w "nowym" OBK z tylu miejsca tyle samo (albo i wiecej) co w Bece :wink: :)

 

Zgadza się, podobno to ta sama płyta, ale mimo to nowy OBK trochę kosztuje...

 

Wysłane z mojego BlackBerry Runtime for Android Apps za pomocą Tapatalk

 

 

z przodu też jest więcej miejsca. Generalnie nowy OBK jest jakby "inaczej" zaprojektowany niż Tribeca.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...