michal_wester Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam, od dłuższego czasu chodzi mi po głowie pomysł zakupu nowych felg do subaru impreza wrx rocznik 2001. Chciałbym kupić białe felgi OZ Racing Superturismo WRC 17 cali z rozstawem 5x100. Problem w tym, że znalazłem tylko wersje z ET = 35. Obecnie mam oryginalne felgi ale one mają ET = 55. Czy zamontowanie felg z ET = 35 do mojego samochodu jest możliwe bez jakichś skutków ubocznych? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Zależy od geometrii i szerokości felgi (7, 7,5, 8 cali) i opony (205,215,225), w niektórych kombinacjach rozmiarowych czasem wydaje, a czasem lekko ociera tył, trzeba wtedy lekko zaklepać ranty tylnych błotników. Nie napisałeś, masz sedana czy kombi? bo w kombi są mniej wycięte nadkola przednich błotników, i taka felga może też ocierać o rant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_wester Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Mam sedana, opony letnie 225/45 a szerokość tych OZ wynosi 8,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newbee Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Przynajmniej jest pewność ze Ci na każdy hamulec wejdzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azmadan Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 miałem... ET 35 - 8Jx17 z oponami 215/45R17 i z tyłu... - przy 2-3os. jest OK - przy 4-5os. ociera na dobiciach... - przy 2-3os. + bagaż ociera na dobiciach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Ja mam w swoim sti (5x100) felgi 8x17 ET35, opony 225/45. Przód wszedł OK. Tył - konieczne zaklepanie rantów błotników (przy okazji "nieco" wypchnęły się błotniki na zewnątrz). Auto obniżone trochę w stosunku do serii. Na mocnych dobiciach opony drą mocowanie tylnego zderzaka. Dobrym pomysłem będzie zrobienie fasolki w górnym otworze w amortyzatorze i zwiększenie nieco negatywu koła, ale zaklepywania rantów nie unikniesz (trzeba to potem dobrze zabezpieczyć antykorozyjnie, bo przy tej operacji lakier pęka. Korzyści - optyczne poszerzenie auta, nieco lepiej skręca. Wady - trochę bardziej czuć koleiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Mam sedana, opony letnie 225/45 a szerokość tych OZ wynosi 8,0 niestety, przy tej szerokości felgi i tym ET lekkie zaklepanie rantów będzie konieczne, no i zrobienie z tyłu negatywu, a żeby auto się prowadziło i nie wyjeżdżało przodem, trzeba by było zrobić lekko rozbieżny tył, a to z kolei prowadzi do większego zużycia opon, ale jaki użytkownik Subaru patrzy na takie drobiazgi.... -- 30 kwi 2012, o 06:34 -- Mam sedana, opony letnie 225/45 a szerokość tych OZ wynosi 8,0 niestety, przy tej szerokości felgi i tym ET lekkie zaklepanie tylnych rantów będzie konieczne, no i zrobienie z tyłu negatywu, a żeby auto się prowadziło i nie wyjeżdżało przodem, trzeba by było zrobić lekko rozbieżny tył, a to z kolei prowadzi do większego zużycia opon, ale jaki użytkownik Subaru patrzy na takie drobiazgi.... lepiej by było na ,,betonowym" zawiasie, którego z kolei nie polecam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się