haller Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam ponownie! Zabrałem się do pierwszej wymiany klocków hamulcowych z tyłu w swoim wrx. Niestety po odkręceniu kół okazało się, że siedzi tam najprawdopodobniej komplet od wersji gt, klocki od wrx były całkiem inne, a tarcze mają 266mm zamiast bodajże 290mm. Auto ogólnie sprowadzone z Anglii, przeróbka w waabgarage, kupiłem już po przeróbce. W tej chwili założyłem jakieś tańsze klocki, byle tylko się poruszać. Tarcze są już zużyte i powinienem już je wymienić. Co w tym przypadku radzilibyście zrobić? Czy szukać zacisków od wrx i pod te zaciski szukać tarcz i klocków? Czy wystarczy np. kupić teraz jakieś lepsze tarcze? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Witam ponownie! Zabrałem się do pierwszej wymiany klocków hamulcowych z tyłu w swoim wrx. Niestety po odkręceniu kół okazało się, że siedzi tam najprawdopodobniej komplet od wersji gt, klocki od wrx były całkiem inne, a tarcze mają 266mm zamiast bodajże 290mm. Auto ogólnie sprowadzone z Anglii, przeróbka w waabgarage, kupiłem już po przeróbce. W tej chwili założyłem jakieś tańsze klocki, byle tylko się poruszać. Tarcze są już zużyte i powinienem już je wymienić. Co w tym przypadku radzilibyście zrobić? Czy szukać zacisków od wrx i pod te zaciski szukać tarcz i klocków? Czy wystarczy np. kupić teraz jakieś lepsze tarcze? Z góry dzięki za pomoc. a samochód nie jest przypadkiem z USA sprowadzony? coś mi się wydaje, że w UK od początku do końca stosowane były dwutłoczki w WRXach. ale do puenty: zmiana zacisków tylnych nie jest taka prosta jak na pozór by się zdawało. oprócz tarcz, zacisków i klocków hamulcowych potrzebne będą adaptery na przykład takie jak te: http://sklep.nie-ASO.pl/product-pol-82323047-Adaptery-montazowe-hamulcow-tylnych-z-Imprezy-WRXa-do-GT-WRX-US-spec.html cały proces montażu opisany jest tutaj: http://sl-i.net/FORUM/viewtopic.php?f=12&t=20576 od siebie dodam, że osłonę tarczy kotwicznej da się dogiąć, żeby nie przeszkadzała w montażu tarczy 290mm. ja przy okazji wymieniłem również przewody hamulcowe na takie w stalowym oplocie, więc nie wiem, czy fabryczny przewód do jednotłoczka nie będzie za krótki. pamiętaj także o regulacji szczęk hamulca ręcznego przed założeniem nowych tarcz. jakbyś miał pytania, pisz na priv. temat przerobiłem od podstaw btw. zawsze możesz się zastanowić nad pozostawieniem starego układu hamulcowego. dobre klocki + tarcze zdecydowanie dają rade w normalnej eksploatacji. pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Cześć! Zostały mi adaptory. Kupione na forum. Oddam za pasztetową cenę 100zł Jeszcze ich nie wystawiłem w dziale K/S. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Cześć!Zostały mi adaptory. Kupione na forum. Oddam za pasztetową cenę 100zł Jeszcze ich nie wystawiłem w dziale K/S. Pozdro dżiza... jak chciałem kupić to nie było takich okazji!!! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haller Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Auto przyjechało do Anglii z Japoni. Nie wiem czy tam fabrycznie takie montowali? Co do zacisków, to w jakim przedziale cenowym mniej więcej można takie dostać? Może ktoś z forum ma takie na sprzedaż? Tarcze i tak już muszę wymienić bo mają mniej niż minimum. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Auto przyjechało do Anglii z Japoni. Nie wiem czy tam fabrycznie takie montowali? Co do zacisków, to w jakim przedziale cenowym mniej więcej można takie dostać? Może ktoś z forum ma takie na sprzedaż? Tarcze i tak już muszę wymienić bo mają mniej niż minimum. Pozdrawiam! zaciski: 400-900zł w zależności od stanu, rocznika itp. tarcze, klocki: w zależności od jakości, w każdym razie 450 wzwyż adaptery: jak widać 100-330(nowe) przewody hamulcowe: (nowe) od 300 do 600 za komplet ( w stalowym oplocie ) podczas wymiany: płyn hamulcowy, smar miedziowy, komplet odpowiednich narzędzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haller Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Takie zaciski będą odpowiednie? Podobno są od WRX 01-05. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Takie zaciski będą odpowiednie? Podobno są od WRX 01-05. Tak to są zaciski dwutłoczkowe od WRXów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Haller ma WRX ale nie wiadomo czy classic'a czy newage. Jeśli to pierwsze to masz seryjne zaciski i nikt ich nie zmieniał raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haller Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 A jak to rozróżnić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 A jak to rozróżnić? a o co pytasz? może lepiej zdradź nam jaki jest rocznik Twojej Imprezy a zaciski na dwutłoczkowe możesz zmienić także w GC jeśli będziesz miał taką zachciankę 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haller Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Rocznik 2001. Pytam jaka różnica między newage a classic, nie spotkałem się jeszcze z tym określeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Rocznik 2001. Pytam jaka różnica między newage a classic, nie spotkałem się jeszcze z tym określeniem. classic jest do 2000 a newage od 2000 chyba od buga sie newage zaczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Rocznik 2001. Pytam jaka różnica między newage a classic, nie spotkałem się jeszcze z tym określeniem. classic jest do 2000 a newage od 2000 chyba od buga sie newage zaczyna chyba na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 chyba na pewno chyba, bo siedze w Legacach nie w Imprezach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 chyba, bo siedze w Legacach nie w Imprezach... mimo to miałeś rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 mimo to miałeś rację normalka 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haller Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Tak więc wyjaśniło się, że powinienem mieć z tyłu komplet od newage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 ma ktos adaptery pod dwu-tloczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 mimo to miałeś rację normalka 8) taaa.... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 do 2001 classic Były produkowane jeszcze w wersji kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 adaptory są zarezerwowane dla hallera. Jak się chłopak określi to będzie wiadomo... i napewno pasują do tylnego dwutłoczka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się