Skocz do zawartości

łącznik elastyczny do układu wydechowego


pininfarin01

Rekomendowane odpowiedzi

niedługo planuje zmianę całego układu wydechowego i moje pytanie dotyczy montażu łącznika/siatki elastycznej?

 

przy silnikach rzędowych ustawionych poprzecznie bez tego się nie obejdzie, natomiast nie mam zbyt dużego doświadczenia z silnikiem typu boxer i nie wiem czy montaż coś da w tym przypadku czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co chcesz osiagnac jego montazem? Oryginalny wydech, o ile mnie pamiec nie myli nie ma zadnych elastycznych lacznikow za turbo.

 

Przed turbo chyba tez zreszta nie. Jedyny w miare elastyczny element, ktory kojarze, to kawalek w uppipe, przynajmiej niektorych.

 

Wiec nie jest on raczej niezbedny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak mam wolnossaka , i tez u mnie nie ma żadnego łącznika, a daje się go po to by wyeliminować różnego rodzaju naprężenia, tak jak już pisałem ze stosuje sie go w silnikach rzędowych montowanych poprzecznie.

 

 

pytam dlatego ze jak już będę przerabiał wydech to od razu bym to zrobił, ale widzę ze nie ma chyba sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Japończyk wymyślił na sztywn,o a Polak chce poprawiać i wstawiać łacze elastyczne ;)pininfarin01, nic nie kombinuj, rób na sztywno jak fabryka... sitko bedzie tylko kolejnym elementem, który w przyszłości trzeba bedzie wymienic bo zgnił :]

W układzie sa gumowe wieszaki i one bankowo wystarczą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowałem że zrobię jak w oryginale, czyli bez łącznika bo to zbędny koszt przy takim układzie silnika

 

i słusznie.

nie ma potrzeby wstawiać elastycznego łącznika.

boxer "chodzi" lekko na boki w odróżnieniu od zwykłego silnika, który ma tendencje do ruchów przód-tył i wtedy łącznik jest jak najbardziej wskazany.