pininfarin01 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 niedługo planuje zmianę całego układu wydechowego i moje pytanie dotyczy montażu łącznika/siatki elastycznej? przy silnikach rzędowych ustawionych poprzecznie bez tego się nie obejdzie, natomiast nie mam zbyt dużego doświadczenia z silnikiem typu boxer i nie wiem czy montaż coś da w tym przypadku czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 A co chcesz osiagnac jego montazem? Oryginalny wydech, o ile mnie pamiec nie myli nie ma zadnych elastycznych lacznikow za turbo. Przed turbo chyba tez zreszta nie. Jedyny w miare elastyczny element, ktory kojarze, to kawalek w uppipe, przynajmiej niektorych. Wiec nie jest on raczej niezbedny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 ale jak mam wolnossaka , i tez u mnie nie ma żadnego łącznika, a daje się go po to by wyeliminować różnego rodzaju naprężenia, tak jak już pisałem ze stosuje sie go w silnikach rzędowych montowanych poprzecznie. pytam dlatego ze jak już będę przerabiał wydech to od razu bym to zrobił, ale widzę ze nie ma chyba sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Mozesz zalozyc, ale nie musisz. Na wieszakach tez masz jakis tam luz zawsze, zeby mogl sie poruszac, nie naprezajac wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 zdecydowałem że zrobię jak w oryginale, czyli bez łącznika bo to zbędny koszt przy takim układzie silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Japończyk wymyślił na sztywn,o a Polak chce poprawiać i wstawiać łacze elastyczne pininfarin01, nic nie kombinuj, rób na sztywno jak fabryka... sitko bedzie tylko kolejnym elementem, który w przyszłości trzeba bedzie wymienic bo zgnił :] W układzie sa gumowe wieszaki i one bankowo wystarczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 zdecydowałem że zrobię jak w oryginale, czyli bez łącznika bo to zbędny koszt przy takim układzie silnika i słusznie. nie ma potrzeby wstawiać elastycznego łącznika. boxer "chodzi" lekko na boki w odróżnieniu od zwykłego silnika, który ma tendencje do ruchów przód-tył i wtedy łącznik jest jak najbardziej wskazany. pamiętaj jedynie o wieszaku przy skrzyni biegów (zdarza się o tym zapomnieć), bo prędzej czy później będą pęknięcia wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się