kons6 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 okazało się, że do przeglądu będę jednak potrzebował europejskie lampy pytanie czy gt 99-00 ma inne lampy niż wcześniejsze modele, jeżeli tak, to czy te wcześniejsze dadzą się jakoś zamontować bez wiercenia (może być ze szparami itp.)? pytanie dodatkowe: jak oznaczone są europejskie lampy, jak je ktoś (rzeczoznawca, ale w dzień) odróżni od japońskich? mają jakieś oznaczenie E[cośtam]? czy % na znaczku z reflektorem jest specyficzny dla Europy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 lampy uk na pewno od razu Ci wypatrzy na przeglądzie po tym jak beda swiecic. Poliftowe są po 97 do końca 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Poliftowe są po 97 do końca Przy czym 99/00 maja "gladkie" szkla. Ogolnie DEPO nie sa jakies strasznie drogie, a nowe lampy ogolnie moga byc niezlym pomyslem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Poliftowe są po 97 do końca Przy czym 99/00 maja "gladkie" szkla. Ogolnie DEPO nie sa jakies strasznie drogie, a nowe lampy ogolnie moga byc niezlym pomyslem. Tylko DEPO słabo świecą, nawet z dobra żarówką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Mnie tam dobrze swieca. A na pewno lepiej niz oryginalne, ale 12-letnie reflektory. Oczywiscie nowe, oryginalne bylyby najlepszym rozwiazaniem pewnie - ale nieco kosztowne byly, gdy ostatnio pytalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 AMI może tak, ja nie porównuje do oryginałów, nie widziałem jak takie świecą. Drogie takie DEPO nie są, sam kupiłem, pozostaje chyba zamontować jakieś dalekosiężne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Wesemy nie sa drogie i ladnie swieca - dalekosiezne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 lampy uk na pewno od razu Ci wypatrzy na przeglądzie po tym jak beda swiecic. to jasne, ale będą sprawdzane w jasny dzień bez urządzeń Ogolnie DEPO nie sa jakies strasznie drogie, a nowe lampy ogolnie moga byc niezlym pomyslem. jaki koszt orientacyjny za obie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Patrzac na ceny na allegro - jakies 450zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Lampy eu od jdm lub uk można bardzo łatwo rozpoznać. Na szkle lampy w dolnej części jest mała strzałka która pokazuje kierunek doświetlania czyli pobocze. I tak; patrząc w kierunku jazdy w eu lampie strzałki są skierowane w prawo a w jdm lub uk,ie w lewo.Lampy z przed lifta będą technicznie pasować do po lifta i na odwrót ale za cholerę nie będzie to pasować wizualnie,inny kształt maski i grilla.Jeśli chodzi tylko o przegląd to załóż jakiekolwiek,ale pamiętaj że stosując inne lampy niż eu oślepiasz innych kierowców :roll: ,pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 A tak zupelnie przy okazji - czy moglby mi ktos rozjasnic (reflektorem ) - czy owe DEPO wystepuja w jednym rodzaju, z mozliwoscia zalozenia silnika elektrycznego? Czy sa dwie wersje, jedna bez regulacji, a druga z regulacja (oczywiscie DEPO przychodzi i tak bez silnika) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 A tak zupelnie przy okazji - czy moglby mi ktos rozjasnic (reflektorem ) - czy owe DEPO wystepuja w jednym rodzaju, z mozliwoscia zalozenia silnika elektrycznego?Czy sa dwie wersje, jedna bez regulacji, a druga z regulacja (oczywiscie DEPO przychodzi i tak bez silnika) Pozdrawiam Jak kupowałem to pytali mnie, czy chce z ręczna regulacją czy z silniczkiem, link do aukcji http://allegro.pl/subaru-impreza-1999-l ... 66489.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 O patrz, a te aukcje jakos przegapilem najwyrazniej. Zapytam u nich - bo w dwoch dotychczas zapytanych firmach nie chcialo im sie sprowadzic manualnych ani wyslac za granice - widac dobrobyt, to po co sie wysilac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 kupiłem właśnie te z ręczną regulacją i mam jeszcze pytania: czy wymiana reflektorów będzie wymagała jakichś nietyowych narzędzi? czy wtyczki, gniazdka jdm będą pasowały p&p? ile czasu zajmie powolna wymiana tych reflektorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Jakie wtyczki i gniazdka? No przeciez to zakladasz na zarowke - a zarowki chyba sa takie same? Pare kluczy, czy tam srubokret i jazda. Zadna wielka filozofia w sumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 jak się spieszył nie będziesz to w niecałą godzinkę wymienisz pozycyjne może ciężko wychodzić i uważaj jak atrapę będziesz wyciągał, żeby zaczepy się nie pourywały 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Lampy eu od jdm lub uk można bardzo łatwo rozpoznać. Na szkle lampy w dolnej części jest mała strzałka która pokazuje kierunek doświetlania czyli pobocze. I tak; patrząc w kierunku jazdy w eu lampie strzałki są skierowane w prawo a w jdm lub uk,ie w lewo dziś oglądałem parę dobrych minut lampy mojego jdm-a i żadnych strzałek nie znalazłem... w międzyczasie kupiłem depo, o których pisano w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 z tego co ja wiem, jak strzałek nie ma to europejskie są, ze strzałką w jedną stronę to angole a strzałki w dwie strony to regulowane ( np. w BMW tak jest ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Na zdjęciu z w/w aukcji jest strzałeczka pod napisami z prawej strony patrząc na zdjęcie,wskazuje w lewo (patrząc w kierunku jazdy) czyli lampa na zdjęciu jest z angola,pewnie zdjęcie tylko poglądowe.Oprócz tego poznać także (tylko w clear) po lustrze,jak by mieć lampy z obu rynków to widać dużą różnicę w ułożeniu lustra lampy,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się