PiotrekGT Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Witam, muszę kupić na szybko kompletny zawias do Imprezy GT MR 95' i padło na używkę na dzień dzisiejszy i teraz mam pytanko czy wiecie jak to jest z dopasowaniem zawiasu. Dokładnie chodzi o to czy do Wanny będzie pasował zawias z GT w sedanie, czy zawias w GT różni się czymś od tego z N/A, czy będzie pasował zawias z WRX-a Bugeye-a i czy różni się on czymś od serii GT?? Z góry dziękuje Piotrek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 poszukaj po forum. co rozumiesz przez kompletny zawias? Amory+spręzyny? GT i GL mają taki sam amor, różnica w sprężynce. do GT włożysz amory+spręzyny z WRXa. Będzie stał wyżej. to dobre rozwiązanie - przetestowane i byłem mocno zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekGT Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Przez kompletny zawias rozumiem amory + sprężyny. Nie jestem pewny czy chcę żeby stał wyżej, a o ile go to podnosi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 miałem gdzieś foto swojej wanny, ale nie moge znaleźć. mniej więcej 3cm w górę. wygląda lepiej, prowadzi sie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 wczoraj wymieniłem w kombi N/A tył kpl. na amortyzatory i sprężyny od WRX ca. 2001 i tył podniósł się ok. 4 cm. Teraz stoi równo przód z tyłem, wcześniej tył mocno wisiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 mniej więcej 3cm w górę. wygląda lepiej, prowadzi sie lepiej Wygląd to kwestia gustu, ale prowadzi się lepiej gdy środek ciężkości jest niżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Widzę kolega jest miłośnikiem gleby, ja nie jestem - do liftu mi bliżej . GT prowadził sie lepiej i pewniej na zawiasie z WRXa, niż na wydymanymi amorami z GT. Ok, można załozyć nówke z GT + jakieś glebiące springi...tylko wtedy jest nisko i niewygodnie. -- 18 kwi 2012, 12:45 -- podniósł się ok. 4 cm. Teraz stoi równo przód z tyłem, wcześniej tył mocno wisiał. Napisz proszę, jak sie jeździ niezglebionym samochodem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Widzę kolega jest miłośnikiem gleby, ja nie jestem - do liftu mi bliżej . GT prowadził sie lepiej i pewniej na zawiasie z WRXa, niż na wydymanymi amorami z GT. Ok, można załozyć nówke z GT + jakieś glebiące springi...tylko wtedy jest nisko i niewygodnie. No tak, co kto lubi :wink: U mnie seria amor+sprężyny APEXi i jest nisko, twardo i niewygodnie. Ale ja to lubię Niedługo będzie jeszcze twardziej bo wlecą AGX`y. Wydech uszczelniałem 3 razy od grudnia bo ciągle o coś muszę zahaczyć, jak nie u kogoś w bramie to na progu zwalniającym, jak nie na progu to na koleinach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Wydech uszczelniałem 3 razy od grudnia bo ciągle o coś muszę zahaczyć, jak nie u kogoś w bramie to na progu zwalniającym, jak nie na progu to na koleinach podsumuję to tak: No tak, co kto lubi :wink: Ludzie zakładają zawias od STI i WRXów do GC/GF i sobie chwalą, bo jest wystarczająco wysoko i twardo, zawias dobrze wybiera i się nic nie urywa, no ale kto bogatemu zabroni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Widzę kolega jest miłośnikiem gleby, ja nie jestem - do liftu mi bliżej . GT prowadził sie lepiej i pewniej na zawiasie z WRXa, niż na wydymanymi amorami z GT. Ok, można załozyć nówke z GT + jakieś glebiące springi...tylko wtedy jest nisko i niewygodnie. -- 18 kwi 2012, 12:45 -- podniósł się ok. 4 cm. Teraz stoi równo przód z tyłem, wcześniej tył mocno wisiał. Napisz proszę, jak sie jeździ niezglebionym samochodem ? od wczoraj przejechałem może ze 3 kilometry i doświadczenie mam mizerne. Ale - przejechałem przez koślawe skrzyżowanie i torowisko, przez które przejeżdżałem setki razy i było git - tył KYB znacznie lepiej tłumi niż poprzedni zestaw ori. Na ile to zasługa marki, na ile mniejszy stopień zużycia i posadzenie auta - nie wiem. Wiem, że mi się podoba, wręcz czuję, jakby się fotel podniósł ku przodowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Ludzie zakładają zawias od STI i WRXów do GC/GF i sobie chwalą, bo jest wystarczająco wysoko i twardo, zawias dobrze wybiera i się nic nie urywa, no ale kto bogatemu zabroni Ja mam zamontowane całe mcpersony z przodu od Buga STI, tył AGX na ori gt'kowych springach i jestem mega zadowolony, bo lubię sobie czasem po szuterku pośmigać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekGT Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Dziękuję powiedzcie mi jeszcze jak to jest z montażem amorków z Buga (mam zamiar kupić komplet ze sprężynami), trzeba coś przerabiać, zmieniać, czy to jest zestaw plug&play?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 kupujesz kpl ze springami i montujesz to na swoich GTkowych poduszkach. żadnych zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekGT Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 W mojej jest teraz gwint i nie wiem jak to będzie z tymi poduszkami właśnie. Nie wiem czy jest możliwe, że są na stałe? Czy poduszki zawsze można przełożyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 tego nie wiem, trzeba się pytać kogoś kto miał gwinty jakbyś potrzebował, mam górne mocowania tyłów od WRXa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 trzeba coś przerabiać, zmieniać, czy to jest zestaw plug&play?? Z przodu pasuje wszystko, nawet poducha, z tyłu z tego co słyszałem potrzebna będzie chyba mała rzeźba i rozwiercenie centralnego otworu i jakieś podkładki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się