Jump to content

Zawieszenie do GT co pasuje?


PiotrekGT
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

muszę kupić na szybko kompletny zawias do Imprezy GT MR 95' i padło na używkę na dzień dzisiejszy i teraz mam pytanko czy wiecie jak to jest z dopasowaniem zawiasu. Dokładnie chodzi o to czy do Wanny będzie pasował zawias z GT w sedanie, czy zawias w GT różni się czymś od tego z N/A, czy będzie pasował zawias z WRX-a Bugeye-a i czy różni się on czymś od serii GT??

 

Z góry dziękuje

 

Piotrek.

Link to comment
Share on other sites

poszukaj po forum.

co rozumiesz przez kompletny zawias? Amory+spręzyny?

 

GT i GL mają taki sam amor, różnica w sprężynce. do GT włożysz amory+spręzyny z WRXa. Będzie stał wyżej. to dobre rozwiązanie - przetestowane i byłem mocno zadowolony ;)

Link to comment
Share on other sites

miałem gdzieś foto swojej wanny, ale nie moge znaleźć.

mniej więcej 3cm w górę. wygląda lepiej, prowadzi sie lepiej

Link to comment
Share on other sites

wczoraj wymieniłem w kombi N/A tył kpl. na amortyzatory i sprężyny od WRX ca. 2001 i tył podniósł się ok. 4 cm. Teraz stoi równo przód z tyłem, wcześniej tył mocno wisiał.

Link to comment
Share on other sites

Widzę kolega jest miłośnikiem gleby, ja nie jestem - do liftu mi bliżej :mrgreen: . GT prowadził sie lepiej i pewniej na zawiasie z WRXa, niż na wydymanymi amorami z GT. Ok, można załozyć nówke z GT + jakieś glebiące springi...tylko wtedy jest nisko i niewygodnie.

 

-- 18 kwi 2012, 12:45 --

 

podniósł się ok. 4 cm. Teraz stoi równo przód z tyłem, wcześniej tył mocno wisiał.

 

Napisz proszę, jak sie jeździ niezglebionym samochodem ;) ?

Link to comment
Share on other sites

Widzę kolega jest miłośnikiem gleby, ja nie jestem - do liftu mi bliżej :mrgreen: . GT prowadził sie lepiej i pewniej na zawiasie z WRXa, niż na wydymanymi amorami z GT. Ok, można załozyć nówke z GT + jakieś glebiące springi...tylko wtedy jest nisko i niewygodnie.

 

No tak, co kto lubi :wink: U mnie seria amor+sprężyny APEXi i jest nisko, twardo i niewygodnie. :twisted: Ale ja to lubię :P Niedługo będzie jeszcze twardziej bo wlecą AGX`y.

Wydech uszczelniałem 3 razy od grudnia bo ciągle o coś muszę zahaczyć, jak nie u kogoś w bramie to na progu zwalniającym, jak nie na progu to na koleinach :D

Link to comment
Share on other sites

Wydech uszczelniałem 3 razy od grudnia bo ciągle o coś muszę zahaczyć, jak nie u kogoś w bramie to na progu zwalniającym, jak nie na progu to na koleinach :D

 

 

podsumuję to tak:

No tak, co kto lubi :wink:

 

 

Ludzie zakładają zawias od STI i WRXów do GC/GF i sobie chwalą, bo jest wystarczająco wysoko i twardo, zawias dobrze wybiera i się nic nie urywa, no ale kto bogatemu zabroni ;)

Link to comment
Share on other sites

Widzę kolega jest miłośnikiem gleby, ja nie jestem - do liftu mi bliżej :mrgreen: . GT prowadził sie lepiej i pewniej na zawiasie z WRXa, niż na wydymanymi amorami z GT. Ok, można załozyć nówke z GT + jakieś glebiące springi...tylko wtedy jest nisko i niewygodnie.

 

-- 18 kwi 2012, 12:45 --

 

podniósł się ok. 4 cm. Teraz stoi równo przód z tyłem, wcześniej tył mocno wisiał.

 

Napisz proszę, jak sie jeździ niezglebionym samochodem ;) ?

od wczoraj przejechałem może ze 3 kilometry i doświadczenie mam mizerne. Ale - przejechałem przez koślawe skrzyżowanie i torowisko, przez które przejeżdżałem setki razy i było git - tył KYB znacznie lepiej tłumi niż poprzedni zestaw ori. Na ile to zasługa marki, na ile mniejszy stopień zużycia i posadzenie auta - nie wiem. Wiem, że mi się podoba, wręcz czuję, jakby się fotel podniósł ku przodowi :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ludzie zakładają zawias od STI i WRXów do GC/GF i sobie chwalą, bo jest wystarczająco wysoko i twardo, zawias dobrze wybiera i się nic nie urywa, no ale kto bogatemu zabroni ;)

 

Ja mam zamontowane całe mcpersony z przodu od Buga STI, tył AGX na ori gt'kowych springach i jestem mega zadowolony, bo lubię sobie czasem po szuterku pośmigać :D

Link to comment
Share on other sites

tego nie wiem, trzeba się pytać kogoś kto miał gwinty ;)

jakbyś potrzebował, mam górne mocowania tyłów od WRXa.

Link to comment
Share on other sites

trzeba coś przerabiać, zmieniać, czy to jest zestaw plug&play??

 

Z przodu pasuje wszystko, nawet poducha, z tyłu z tego co słyszałem potrzebna będzie chyba mała rzeźba i rozwiercenie centralnego otworu i jakieś podkładki

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...