Jump to content

Czyzby koniec silnika??


blasterpl
 Share

Recommended Posts

Pacjent GT 00r,przebieg ok 190tys,silnik po remapie(1,1bara doładowanie).Objawy bierze olej ok.1-1,2l na 1000km,na postoju gdy się wkręci silnik na max obroty wyraźnie puszcza niebieskiego dyma(tylko przy wysokich obrotach).Właściciel dba o auto zawsze rozgrzewa silnik i studzi turbinę,ale i nie żałuje gazu :twisted: ale z głowa.Gdzie szukac przyczyny,turbo,pierścienie a możne jeszcze coś innego :?:.Wszelkie sugestie mile widziane.

Link to comment
Share on other sites

niebieski dym = skonsumowany olej... pytanie skąd - czy turbiną, czy uszczelniaczami?

 

najtańszy = turbina? :D

 

btw. może odmę sprawdzić i ewentualnie jakiegoś catch tanka zanim kolega nazbiera na remont?

Link to comment
Share on other sites

Od turba to sciag weza i sprawdz czy ma luzy wzdluzny czy poprzeczny jesli sa to byc moze to jest to. Turbina bedzie tez mokra od oleju.

No tak wszystko się zgadza ale przy przebiegu blisko 200tys to luzy turbina ma na 100%,pytanie jest jak duży luz zacznie powodować branie oleju.

 

niebieski dym = skonsumowany olej... pytanie skąd - czy turbiną, czy uszczelniaczami?

 

najtańszy = turbina? :D

 

btw. może odmę sprawdzić i ewentualnie jakiegoś catch tanka zanim kolega nazbiera na remont?

 

Uszczelniacze-wątpię ,silnik ze zużytymi uszczelniaczami przy odpalaniu na zimno puszcza dyma a ten egzemplarz nie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Odświeżę nieco temat,padło na turbinę.I tu moje pytanie gdzie w Polsce zregenerować turbo dobrze i tanio :D.Napewno wielu kolegów już przerabiało ten temat,proszę o namiary firm godnych polecenia.

Link to comment
Share on other sites

Odświeżę nieco temat,padło na turbinę.I tu moje pytanie gdzie w Polsce zregenerować turbo dobrze i tanio :D.Napewno wielu kolegów już przerabiało ten temat,proszę o namiary firm godnych polecenia.

 

Td04? Pogadaj z uzytkownikiem Polo, o ile nic mi sie nie pokrecilo, ale ogolnie to nie wiem, czy nie lepiej poszukac po prostu nastepnej td04? Chyba sporo tego. A reanimacje turbo chyba dosc roznie wychodza warsztatom, zwlaszcza polskim, zwlaszcza, gdy - z reguly - istotny jest czynnik finansowy. Czyli najczesciej musi byc jak najtaniej :)

Link to comment
Share on other sites

Powiem tak z doswiadczenia innych Regeneracja w Polsce nie istnieje! Czasem sie uda na chwile a czasem jpada odrazu...

 

To samo usłyszałem od mojego mechanika który robi mój samochód(a robi ich dużo)

Link to comment
Share on other sites

Turbina seryjna wiec chyba TD04.Koszt reanimacji to ok. 1000zl a zakup to ile :?:

 

Kilkaset zlotych? Strzelam troche, ale ciezko mi sobie wyobrazic, zeby sprawna td04 miala kosztowac wiecej niz 1000zl

Link to comment
Share on other sites

TD04 używana to max 600 pln. W ŻYCIU nie regenerowałbym turbiny z Subaraka. Co innego jakiegoś popularnego diesla ale nie tu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...