Christiano Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Właśnie zabieram się za zmianę zacisku tylnego w GT (MY97) na dwutłoczek z WRX - mam już to co potrzeba (zaciski + adaptery)> teraz chcę kupić tarcze wentylowane (obecnie mam "pełne" 266mmx10mm, bęben 170mm) i nie mam pewności jakie powinienem kupić (chodzi o ich średnicę zewnętrzną) 290mm ? Z góry dzięki za ewentualne podwpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Właśnie zabieram się za zmianę zacisku tylnego w GT (MY97) na dwutłoczek z WRX - mam już to co potrzeba (zaciski + adaptery)> teraz chcę kupić tarcze wentylowane (obecnie mam "pełne" 266mmx10mm, bęben 170mm) i nie mam pewności jakie powinienem kupić (chodzi o ich średnicę zewnętrzną) 290mm ? Z góry dzięki za ewentualne podwpowiedzi masz kupic tarcze od new-age WRX (01-07), 290x18mm, reczny - 170mm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christiano Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Właśnie zabieram się za zmianę zacisku tylnego w GT (MY97) na dwutłoczek z WRX - mam już to co potrzeba (zaciski + adaptery)> teraz chcę kupić tarcze wentylowane (obecnie mam "pełne" 266mmx10mm, bęben 170mm) i nie mam pewności jakie powinienem kupić (chodzi o ich średnicę zewnętrzną) 290mm ? Z góry dzięki za ewentualne podwpowiedzi masz kupic tarcze od new-age WRX (01-07), 290x18mm, reczny - 170mm THX :-) P.S. Ale chyba nie muszę zmieniać tarcz kotwicznych lub całej zwrotnicy w tym przypadku ? Wystarczy sam adapter pod zacisk WRX ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 dzieki za pomuka Ale chyba nie muszę zmieniać tarcz kotwicznych lub całej zwrotnicy w tym przypadku ? nie musisz... moglbys je wymienic, wtedy nie potrzebowalbys adapterow (w swoim bylym GT wybralem taka opcje) Wystarczy sam adapter pod zacisk WRX ? skoro masz juz adaptery, to tedy droga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christiano Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 dzieki za pomuka Ale chyba nie muszę zmieniać tarcz kotwicznych lub całej zwrotnicy w tym przypadku ? nie musisz... moglbys je wymienic, wtedy nie potrzebowalbys adapterow (w swoim bylym GT wybralem taka opcje) Wystarczy sam adapter pod zacisk WRX ? skoro masz juz adaptery, to tedy droga dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 hello Christiano, właśnie zabieram się za taki upgrade swojej śnieżynki. Napisz jak przebiegł twój upgrade, jakieś zonki były? jak teraz hamuje auto? masz wyłączony ABS? jeżeli tak to jak bardzo da się zawijać dupskio hamulcem w porównaniu do poprzedniego jednotłoczka? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 pewnie tak samo bo bebny pod szczęki sa identyczne :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 pewnie tak samo bo bebny pod szczęki sa identyczne :wink: szociu, mi chodziło o zawijanie nożnym, lewą po stopach a nie o ręczny :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się