Jump to content

Czy warto kupić Imprezę 2001 WRX anglika?


pburchi
 Share

Recommended Posts

Da radę zrobić przekładkę, ale moim zdaniem nie warto.

Europejczyk wyjdzie Ci za niewiele więcej, WRX bugeye już często są dostępne w przystępnych cenach.

A do angola trzeba doliczyć jeszcze koszta przekładki...

Pytanie też ile by wyniósł zakup bazowego egzemplarza.

Link to comment
Share on other sites

hej

przekladke warto zrobic jak dorwiesz np prodrive jak bartz ale zwyklaka nie warto , dobrze w pl zrobi to tylk kilka osob w pl , a z terminami bedzie ciezko

Link to comment
Share on other sites

Kup nowego STI na raty. Wyjdzie taniej. Byłem przy okazji Świąt u spowiedzi więc mówię prawdę. Dobra przekładka to 15 tys zł. Dobra przekładka i "wyleczenie" auta to 35 tys. Dobra przekładka, "wyleczenie" i zmodyfikowanie to 60 tys zł. Ale bogatemu wolno wszystko. Anglika warto przytargać na dawcę albo odwrotnie. Nie zniechęcam ale chciałbym dać do myślenia czy warto robić coś połowicznie za 10 tys czy zdecydować się na konkretne wydatki ale z konkretnymi korzyściami, które znowu kosztują nie mało.

Link to comment
Share on other sites

Narazie tak cenka opada, ze niedlugo WRXa bedzie mozna tu kupic na paczke gumy i dwa dropsy :evil: :roll: i wtedy taka akcja w stylu import-przekladka/uzdrawianie bedzie miala moze jakis tam sens.

 

Poza tym, jako bonus, z kazda przekladka rosnie szansa, ze na forum przybedzie kolejny autor powiesci na poczatku sensacyjnych-chillerow, pozniej romansow, a po winie (czy vin'ie?) nawet erotykow.

Link to comment
Share on other sites

przybedzie kolejny autor powiesci

 

 

......dałem 35k, włożyłem najpierw 15 plus 10, potem 5 i jeszcze raz 10....... :mrgreen:

a teraz urodziło mi się siódme dziecko i kobieta powiedziała stop.......

 

kto da 25 000 pln ? :shock:

 

up

up

up

 

nikt?

 

up

up

up

 

przecna na 20

 

up up

 

up

 

se upne

 

15 ? :cry:

 

i tak dalej... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Kup nowego STI na raty. Wyjdzie taniej. Byłem przy okazji Świąt u spowiedzi więc mówię prawdę. Dobra przekładka to 15 tys zł. Dobra przekładka i "wyleczenie" auta to 35 tys. Dobra przekładka, "wyleczenie" i zmodyfikowanie to 60 tys zł. Ale bogatemu wolno wszystko. Anglika warto przytargać na dawcę albo odwrotnie. Nie zniechęcam ale chciałbym dać do myślenia czy warto robić coś połowicznie za 10 tys czy zdecydować się na konkretne wydatki ale z konkretnymi korzyściami, które znowu kosztują nie mało.

:lol::lol::lol:

To musisz pójść jeszcze raz albo zerknąć na rynek. Świetnego STIa w uk można kupić na 40k pln z przebiegiem 35-50k mil i jeśli przekładka wynosi 15k plnów to masz STI za 55. Odpowiedz sobie czy warto wydawać tyle co piszesz na wrxa a może popełniłeś błąd w obliczeniach bo wg nich ten wrx wyszedłby 80k zł :shock:

Poza tym w Uk możesz znaleźć auto z małym przebiegiem- udokumentowanym!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dopnę się do tematu

Mam do kupienia WRXa 2001 anglika za 13000 (cały i zdrowy) + części potrzebne do przekładki (wszystko) za 4000 czy w takim razie będzie mi się opłacało?? Czy tez lepiej poszukać jakiegos LHD za powiedzmy 3/4tys wiecej??

Link to comment
Share on other sites

czy w takim razie będzie mi się opłacało??

 

 

nie

 

-- piątek, 25 maja 2012, 07:37 --

 

Polecam lekturkę... jest kilka stron ale warto.

 

 

viewtopic.php?f=19&t=149779&start=0

 

Tak po prawdzie znaczna czesc tych problemow moze spotkac tez kupca "europejskiej" wersji auta, ale niewatpliwie w przypadku WRX'a jest to jedynie dokladanie sobie klopotow w przypadku

auta nie majacego w sobie w sumie nic nadzwyczajnego, co rodziloby realna potrzebe szukania akurat wersji RHD (jak to bywa w przypadku Type-R na przyklad:))

Link to comment
Share on other sites

Dobra piszecie, ze nie warto przekladac wrxa i ja sie z tym absolutnie zgadzam :wink: jesli ktos chce kupic w uk przytargac do pl i przekladac jest to nieoplacalne ale jesli ktos taki jak np.ja :mrgreen: mam WRXa od dlugiego czasu i poprostu nie oplaca mi sie go sprzedawac i zaczelem myslec o przekladce i wywiezieniu go do PL to ma to sens :idea:

Link to comment
Share on other sites

Dobra piszecie, ze nie warto przekladac wrxa i ja sie z tym absolutnie zgadzam :wink: jesli ktos chce kupic w uk przytargac do pl i przekladac jest to nieoplacalne ale jesli ktos taki jak np.ja :mrgreen: mam WRXa od dlugiego czasu i poprostu nie oplaca mi sie go sprzedawac i zaczelem myslec o przekladce i wywiezieniu go do PL to ma to sens :idea:

 

Po prostu - kupno auta w ogole jest nieoplacalne :)

Zawsze sie potem traci przy sprzedazy :)

Link to comment
Share on other sites

AMI, z tym sie w 100% zgadzam ja w przeciagu 3 lat stracilem na mojej imprezie duzo :roll: ceny blobow w angli sa smiesznie niskie :| auto mam plan potrzymac jeszcze w angli moze ponad rok a pozniej wywoze do PL i przekladam :P chyba :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

ja tam bym Legasia nie przekladal... przytargalbym go do PL i czekal na lepsze czasy kiedy bedzie mozna spokojnie rejestrowac auta z kiera po drugiej stronie tak jak to ma miejsce w cywilizowanej reszcie Swiata...

i tak bym sobie jezdzil... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

saszynski, wszystko oki, ja osobiscie moge smigac RHD w PL pomimo iz jest to niewygodne, wyprzedzanie itd.tylko co zrobic z insurance i mot tak aby muc jezdzic LEGALNIE :roll: placic w anglii aby 3x do roku pojezdzic w PL to jest bezsesu :!: zreszta jak auto bedzie w PL RHD to nikt nim nie bedzie chcial jezdzic(pisze tu o moim tacie) i auto bedzie stalo nieuzywane a nie od dzis wiadomo,ze jak auto nieuzywane to sie szybciej niszczy/zuzywa :mrgreen: a jak bedzie LHD to tata zawsze sie gdzies nim przewiezie :twisted: i go troszke przepali :P

A co do rejestracji aut RHD w PL to raczej niesade aby sie cokolwiek w tym temacie zmienilo :|

Link to comment
Share on other sites

wszystko oki, ja osobiscie moge smigac RHD w PL pomimo iz jest to niewygodne, wyprzedzanie itd.tylko co zrobic z insurance i mot tak aby muc jezdzic LEGALNIE placic w anglii aby 3x do roku pojezdzic w PL to jest bezsesu zreszta jak auto bedzie w PL RHD to nikt nim nie bedzie chcial jezdzic(pisze tu o moim tacie) i auto bedzie stalo nieuzywane a nie od dzis wiadomo,ze jak auto nieuzywane to sie szybciej niszczy/zuzywa a jak bedzie LHD to tata zawsze sie gdzies nim przewiezie i go troszke przepali

A co do rejestracji aut RHD w PL to raczej niesade aby sie cokolwiek w tym temacie zmienilo

ale wlasnie pisalem, ze mam na mysli czas kiedy bym musial zjezdzac do PL...

raczej ze wzgledow bezpieczenstwa nikomu bym nie dal auta do jazdy...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...