Jump to content

Silnik jednak padł :-) ...Diesel


Recommended Posts

92 tys przebiegu na gwarancji padł :D

Przyczyna jeszcze nieznana ... jakieś spostrzeżenia ? :D

Moje spostrzeżenia ...BMW - zastępcze - strasznie zarzuca dupą na zakrętach :D

Link to post
Share on other sites
  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

jestes niekompatybilny (czyli mowiac po ludzku: nie umiesz jezdzic tym autem )   ale fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia 8)

zobacz na swój avatar   moja reakcja była taka sama   jak masz poczytaj wątek olejowy, a jak nie masz, nigdy więcej nie używaj tego dennego producenta bo szkoda silnika ba do niczego go nie u

poniewaz nie moga sie pogodzic ze diesle fajnie jezdza i nie sa alkoholikami.. 8)

Ciekawe co padło. Ach te nowoczesne diesle. Ważne, że na gwarancji - dowiedź się czy nie mogą Ci zamontować silnika benzynowego :).

Link to post
Share on other sites
Przyczyna jeszcze nieznana ... jakieś spostrzeżenia ? :D

jestes niekompatybilny (czyli mowiac po ludzku: nie umiesz jezdzic tym autem :P:mrgreen: )

 

ale fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia 8) :lol:

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia

 

Wszechwiedzący? :mrgreen:

jezeli wlasciciel nie zawinil i auto jest na gwarancji, wiec chyba nie ma innej opcji? :o

 

czy moze FHI zmienilo taktyke i juz nie oferuje kompletnych short-block'ow na gwarancji? :wink:

Link to post
Share on other sites
fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia

 

Wszechwiedzący? :mrgreen:

jezeli wlasciciel nie zawinil i auto jest na gwarancji, wiec chyba nie ma innej opcji? :o

 

czy moze FHI zmienilo taktyke i juz nie oferuje kompletnych short-block'ow na gwarancji? :wink:

 

No właśnie: jeżeli. :idea:

Link to post
Share on other sites
fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia

 

Wszechwiedzący? :mrgreen:

jezeli wlasciciel nie zawinil i auto jest na gwarancji, wiec chyba nie ma innej opcji? :o

 

czy moze FHI zmienilo taktyke i juz nie oferuje kompletnych short-block'ow na gwarancji? :wink:

 

No właśnie: jeżeli. :idea:

badzmy w dobrej wierze... :)

Link to post
Share on other sites

Można sie przerazic... Co to w ogóle są za przebiegi?? Wy tymi dieslami w rajdach startujecie, czy jak? :) normalnie wierzyć sie nie chce...

A taki sie fajny silnik wydaje. No właśnie, wydaje się?

Link to post
Share on other sites

Z drugiej strony, był dzis u mnie mój klient ktory ma forka i 98kkm a gazu uzywa 0-1 kowo. i mówi ze okiej tylkmo dużo pali bo ponad 10.

 

Ja mówie ze mój 13 i odpaliłem swojego(tylko pokręcił głową na bulgot :twisted: )

Link to post
Share on other sites

gdzie tam, diesle nie padają, zgodnie z lobbingiem aso-wców

wydaje wam się, że coś się zepsuło :mrgreen:

 

rozumem, że rocznik poniżej my10?

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
gazu uzywa 0-1 kowo. i mówi ze okiej tylkmo dużo pali bo ponad 10.

 

A co on tam ma jakiś swap z imprezy 1.5 i system start-stop?? ;)

Link to post
Share on other sites
gdzie tam, diesle nie padają, zgodnie z lobbingiem aso-wców

wydaje wam się, że coś się zepsuło :mrgreen:

 

rozumem, że rocznik poniżej my10?

 

Pozdrawiam

 

Hehe a ostatnio w wątku o remoncie silnika gt jak się pojawil temat ze diesle są do du.py to niektórzy się obruszyli, ze są zajefajne :mrgreen: No i mamy przykłady :shock: :|

Link to post
Share on other sites
ze są zajefajne No i mamy przykłady

pewnie, że są zajefajne, padają i dostajesz nówkę która nawet nie stuka i wali zimą :mrgreen:

 

osobiście znam przypadek my09 - niezwykłym pechem :lol::oops::lol: pękł wał a ponieważ auto niezwykle lekko używane z niewiarygodnie wręcz niskim spalaniem miało 160kkm i zostało "bezbolesnie" naprawione :oops::oops::oops:

 

więc nie ma się co przejmować, brać diesle :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
ze są zajefajne No i mamy przykłady

pewnie, że są zajefajne, padają i dostajesz nówkę która nawet nie stuka i wali zimą :mrgreen:

 

osobiście znam przypadek my09 - niezwykłym pechem :lol::oops::lol: pękł wał a ponieważ auto niezwykle lekko używane z niewiarygodnie wręcz niskim spalaniem miało 160kkm i zostało "bezbolesnie" naprawione :oops::oops::oops:

 

więc nie ma się co przejmować, brać diesle :mrgreen:

 

Pozdrawiam

 

Co masz na myśli mówiąc bezboleśnie bo dla mnie 20 tys za shortblock to jakiś kosmos.

Link to post
Share on other sites

Dla jasności :

Wymiana na gwarancji , rocznik MY10 z maja , wymiana shortblock, pękł wał.

Nie robię tragedii bo gwarancja. Ciekawi mnie jedynie - i to bardzo - jaki to procent w całości sprzedawanych aut bo wiem że na forum jak źle to piszą ... ale od tego też to forum jest.

Link to post
Share on other sites
Wymiana na gwarancji , rocznik MY10 z maja , wymiana shortblock, pękł wał.

To inżynierowie FHI się popisali. Ale medialnie brzmi dobrze :roll:.

 

MAJSTERSZTYK

Wał korbowy nowego 150-konnego diesla jest krótszy i lżejszy niż wał korbowy...malucha o mocy 24 KM! Oto co znaczą postęp, dobre materiały, nowe technologie i bokser, a nie rzędówka.

 

pict0443-496195ab4cc2eead56fba3971facaac4.jpg

Link to post
Share on other sites
Wymiana na gwarancji , rocznik MY10 z maja , wymiana shortblock, pękł wał.

To inżynierowie FHI się popisali. Ale medialnie brzmi dobrze :roll:.

 

MAJSTERSZTYK

Wał korbowy nowego 150-konnego diesla jest krótszy i lżejszy niż wał korbowy...malucha o mocy 24 KM! Oto co znaczą postęp, dobre materiały, nowe technologie i bokser, a nie rzędówka.

 

pict0443-496195ab4cc2eead56fba3971facaac4.jpg

wrzucalem juz to foto, ale wrzuce jeszcze raz... wal dizlowy vs benzynowy

 

527416_331439940250675_121499651244706_921840_1526914491_n.jpg

 

 

p.s. moze materialy i dobre, ale niewystarczajaco dobre :mrgreen:

 

-- 12 kwi 2012, o 07:10 --

 

fajnie, ze bedziesz mial nowy silnik - FHI stawia

 

Wszechwiedzący? :mrgreen:

jezeli wlasciciel nie zawinil i auto jest na gwarancji, wiec chyba nie ma innej opcji? :o

 

czy moze FHI zmienilo taktyke i juz nie oferuje kompletnych short-block'ow na gwarancji? :wink:

 

No właśnie: jeżeli. :idea:

Dla jasności :

Wymiana na gwarancji , rocznik MY10 z maja , wymiana shortblock, pękł wał (...)

szczur75 = pesymista :P:mrgreen:

Link to post
Share on other sites

wrzucalem juz to foto, ale wrzuce jeszcze raz... wal dizlowy vs benzynowy

 

Te skośne to jakieś optymisty. Albo na kalkulatorze jednostki pomyliły. :lol:

Link to post
Share on other sites
Te skośne to jakieś optymisty. Albo na kalkulatorze jednostki pomyliły.

Ciekawe jest to, że mój student nie znalazł alternatywnego do tego forum subaru :shock:

Aż tak są zapracowani że nawet nie majaczu poforumować,

 

na szczęście są inne perełki w sieci :mrgreen:

teraz już wiem, dlaczego Australia to do zamieszkania najlepsze miejsce na świecie :mrgreen:

Pasują JDM-y :mrgreen:

http://www.subaruforester.org/vbulletin/f115/xt666-genuine-jdm-sti-forester-australia-58144/#post643317

 

co do wałów, to nie mogą niczrobić, bo zgłoszenie uwagi, ze jest do dupy oznaczałoby, że obraza konstruktora :mrgreen:

 

no ale co się dziwić cytując europejkę pracującą w japonii. - off top

 

Pozdrawiam

 

W pracy też należało przestrzegać regulaminu - zmieniać buty na kapcie, przed wejsciem do toalety zmieniać kapcie zwykłe na specjalne plastikowe, nosić uniform (którego nie posiadałam, przez to nosić nie mogłam, za co ciągle ktoś udzielał mi nagany) . W czasie pracy nie wolno było w zasadzie jeść ani pić, palący mogli czasem wyjść na papierosa, nie wolno też było rozmawiać, a przestrzegania regulaminu pilnował specjalny osobnik, który chodził po salach, obserwował i robił zapiski, zdarzało się też, że krzyczał na przyłapanych na gorącym uczynku.
każde polecenie należy natychmiast, bezwarunkowo wykonać, niedopuszczalna była jakakolwiek dyskusja, wysoce naganna własna inicjatywa.
Nurtowało nas jednak, dlaczego japońscy pracownicy nie odchodzą do innej firmy, spytałam więc ich o to, kiedy siedzieli dość dużą grupą wokół stołu na przerwie obiadowej. "Po co zmieniać firmę? W innych jest to samo." - usłyszeliśmy w odpowiedzi. Słynne japońskie "Shigoto dakara, shoo ga nai" (To jest praca, więc nie ma na to rady).
Byliśmy świadkami i uczestnikami czegoś podobnego przez kilka miesięcy na codziennych meetingach z Yamada-bucho, szefem działu hardware'u. Yamada-bucho był też górą mięsa, podobnie jak książkowy Omochi, i na każdym niemal zebraniu obrzucał swoich pracowników stekiem wyzwisk i obelg. Najbardziej niepojęte było dla mnie to, że Japończycy choćby najgorzej traktowani nigdy się nie buntowali.

 

no i jak tu im powiedzieć, że robią do dupy wały :mrgreen: jeszcze dojdzie do rękoczynów

Link to post
Share on other sites
MAJSTERSZTYK

Wał korbowy nowego 150-konnego diesla jest krótszy i lżejszy niż wał korbowy...malucha o mocy 24 KM! Oto co znaczą postęp, dobre materiały, nowe technologie i bokser, a nie rzędówka.

... znaczy się wstawią teraz mi od malucha ? :D:D

Link to post
Share on other sites

aigle podaj wiecej konkretow. Sinik napewno niedlubany bo na gwarancji to oczywiste :?: :) Soft nowy ? bo na starym to sie nie dziwie ze urwalo tak jak kopal przy 1800 u/min i przy ruszaniu potrafil zgasnac z takim lomotem. U mnie po wgraniu nowego softu przy ca. 20 tkm bardzo harmoniczne rozwija moc. na razie 35 tkm. pozyjemy zobaczymy :?:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...