kukus Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Temat przerabiany wiele razy ale nigdy kompleksowo Czy mógłbym prosić o know how które również posłuży innym w przyszłości? Co trzeba wymienić? Jakie części muszą iść w kompletach, z jakich autek. I dość istotne... jakie są odczucia użytkowników. Czy warto wrzucać krótszą skrzynię? W CRXie wymieniało się zawartość i... tyłka nie urywało ale za cene nowych adidasów można było się pobawić Jak się śmiga na krótszej i o ile krótszej? Warto? itd itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 warto zdecydowanie 8) swego czasu miałem w gtku krótszą skrzynie z sti 98 i przyspieszenie jak i wytrzymałość była zdecydowanie lepsza. skrzynia +dyfer to wszystko co potrzebne by ją zamontować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 uuuuUUUUuuu wieczór mija a tu nic konkretnego pozatym ze warto:) rooozumiem... wolicie o blow offach pissssssssać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 najszybszym i najtańszym rozwiązaniem jest skrzynia (i najlepiej dyfer w komplecie) z Forestera turbo, ma przełożenie 4,44, a GT ma seryjnie 3,9 i 4,1, oczywiście z wyjątkiem najdroższych wersji, takich jak STI, RA, czy TypeR....z których skrzynie również się bardziej nadają, ale używki są droższe krótsze przełożenie dodaje sporo dynamiki nawet seryjnemu pojazdowi, taka skrzynia pasuje praktycznie bez przeróbek lepszym rozwiązaniem, dużo trwalszym jest skrzynia 6MT od STI New Age, ale niestety kilkakrotnie droższym.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 a polosie, wal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 wał pasuje, półosie pasują, a ja zbieram zasłużone pomuki ewentualna różnica - w jednej tylnej półosi, jak kupisz dyfer ze szperą, a foresie turbo na ogół szperę mają, potrzeba wtedy jednej półosi z dwoma frezami, żeby szpera działała 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 "przód - wszystko pasuje P&P, tył - raczej też, jedyną możliwą różnicą może być posiadanie przez dyfer szpery, lub nie, wtedy jedna półoska ma podwójny wielkolin, po tym najprościej rozpoznasz dyfer ze szperą. dyfer bez szpery ma jednakowe wewnętrzne przeguby na obu póloskach, a dyfer ze szperą z jednej strony ma taką samą półoś jak dyfer bez szpery, ale z drugiej strony ma jeszcze o połowę mniejszy wieloklin oprócz tego normalnego, i ten mały wchodzi w szperę, jak założysz obie zwykłe półośki, szpera nie zadziała... ale to teoretyczne dywagacje, bo nie wiem, czy Twój GT ma szperę, i czy ten S-turbo też ją ma, bo były chyba montowane opcjonalnie... trzeba sprawdzić oda dyfry i porównać półośki od nich" oj oojj problem ze nie ma opcji bym rozebral auto a wtedy okaze sie ze cos nie pasuje, i fura bedzie stac przez kilka tygodni ma byc p&p czyli zestaw potrzebnych czesci wyciagamy stare, wkladamy nowe stare i wruuuUUUUU -- Wt kwi 10, 2012 9:25 am -- To jeszcze w jakich rocznikach tego szukac bo wierzyc mi sie nie chce ze przez cala historie forestera pakowano jedna skrzynie A moze ma ktos gotowy zestaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 skrzynia, dyfer, podczas zakupu spójrz w dyfer czy widać podwójny wieloklin, jak tak, potrzebujesz dodatkowo jeszcze jedną tylną półoś... prościej się nie da....nadążyłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 oj oojj problem ze nie ma opcji bym rozebral auto a wtedy okaze sie ze cos nie pasuje, i fura bedzie stac przez kilka tygodni tak to tylko w Erze, albo w Evo ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 i bedzie stac przez kilka tygodni chyba po LIDERINie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Wtrącę się. widać podwójny wieloklin, że jak? Jakieś foto jak to wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Czyli skrzynia, dyfer i zapewne jedna polos. Z jakis roczników tego szukać? Czy ktoś ma mosze jakiegoś skrzyniowego moda do Gt00? I takie nietypowe pytanko... Skrzynia czy remap? Ceny sa zblizone. Ma ktos porownanie co dalo wiecej frajdy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Skrzynia czy remap? Ceny sa zblizone. Ma ktos porownanie co dalo wiecej frajdy ? Jechałem prawdopodobnie na najkrótszej skrzyni jaka była w Imprezie. Jest to dość sporo odczuwalna modyfikacja. Remap GTka każdy zaproponuje robić w okolice 250KM, więc frajdy więcej będziesz miał z wymiany skrzyni. Natomiast znacznie mniej frajdy będzie jak na trasie zaczną Cię objeżdżać 140-konne diesle powyżej 200km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukus Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 ooo a ja bardzo spokojny kierowca jestem i Vmax zupelnie mnie nie obchodzi. Czasami lubie sobie pocisnac na nizszych biegach i w jakis zakrecik wejsc No i bezcenna (choc w tym wypadku calkiem cenna) zabawa przy wymianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Tu nawet nie chodzi o Vmax bo przy najkrótszej skrzyni i prędkościach "przelotowych" obroty będą bardzo wysoko i spalanie również ale jeśli nie robisz żadnych długich tras to bez większego znaczenia. Najlepszym rozwiązaniem zostając przy 5MT to zmienić w takiej skrzyni 5ke na długa z WRX-a, przy okazji rewizja skrzyni. Mam takie rozwiązanie i 2-4 jak motocykl, niestety na 1 turbina mi się jeszcze nie kreci a 5 na trasę. graft, do 200 to chyba nawet się nie zbliży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 czy w legacy też były skrzynie z 4.44? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 czy w legacy też były skrzynie z 4.44? Jeśli pytasz o legacy turbo mkI to było 3,9. Pamiętaj, że przełożenie główne to nie wszystko. Ważne też są przełożenia poszczególnych biegów. Tu: http://www.gearhack.com/docs/Subaru%20Transmission%20Chart.html.files.hidden/Subaru%20Tranny%20Chart.pdf posprawdzasz sobie niektóre z nich. W moim turbodziadzie jest TY752VB3BA i przy zabawie ok. Na dojazdy....średnio się nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 czy w legacy też były skrzynie z 4.44? były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 a może ktoś z kolegów ma taką skrzynię i dyferek 4.44 do sprzedania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 do skrzyni 4,44 na ogół jest dyfer 4,11 dyfer 4,44 występuje rzadko jak mądra blondynka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 myślałem, że całość trzeba zmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 większość skrzyń z przełożeniem 4,44 ma na wyjściu przełożenie 1;1,1 i z tyłu jest 4,11 w dyfrze, bardzo rzadko występuje skrzynia 4,44 z wyjściem 1;1, do której jest też most 4,44, wystarczająco prosto wytłumaczone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 niechaj tak będzie w takim razie samej skrzyni muszę poszukać i ew. dyfra ze szperą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 w takim razie samej skrzyni muszę poszukać i ew. dyfra ze szperą Chyba nie zrozumiałeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 to łopatologicznie prosze mi przekazać :shock: mam serię w Gt chcę krótką i co mi potrzeba? w serii nie mam szpery jaki zestaw potrzebuję, żeby to pracowało należycie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się