rybex Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) Kiedyś na zapalonym silniku słyszałem lekki pisk z tyłu, właśnie pompke, teraz tego nie słysze ale po przekręczeniu kluczyka jak bije paliwo słychać ją dziwnie. Pomijając to wszystko , najgorsze jest w trakcie jazdy, gdy jade samochodem normalnie, nie pałując, nic się nie dzieje, jednak gdy chce wcisnąć pedał do podłogi auto zaczyna tak jakby lekko zrywać, jeśli jednak bedę przyspieszał leciuteńko do odcinki (tj nie wciskając odrazu pedału do podłogi ) to auto ładnie przyspiesza bez zrywania. Podpinałem samochód pod komputer, w ECUExplorer nie pokazało ani jednego błędu. Myślicie Panowie że może być to pompka ? Jaka pompka Walbro pasuję do jak narazie seryjnego GTka P&P ? jeśli już zmieniać to myślę o takiej aby później uciągła mi mape na jakieś 250KM - 260KM . nie ma żadnych przeciwskazań aby montować w seryjnych GTkach lepsze pompki paliwa ? Edytowane 5 Listopada 2012 przez rybex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sipman Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 ja tak miałem przy padniętej przepływce, pokazywała głupoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 ktoś coś jeszcze mógły doppowiedzieć na ten temat; ) ? czy może lepiej odezwać się jak każdy już ogarnie forumowy wygląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Jak masz możliwość sprawdź jakie ciśnienie pompka daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 właśnie nie bardzo mam możliwość sprawdzenia ciśnienia, ale myślę że najlepiej będzie kupić nową pompę, tylko teraz zastanwiam się gdzie i jaką, bo czytałem że nie którzy sprzedają chińskie podróbki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 U jakiegoś dobrego dystrybutora czy w ASO albo w jakimś tuning sklepie/warsztacie typu 4 wiatraki czy mapki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 a że tak powiem jeszcze jako amator mogę zrobić w ECUexplorer LOGi i ktoś coś będzie mógł z tego wyczytać ? Np dawke paliwa czy dobrą dostaje itd ? Czy raczej zostaje mi odwiezienie samochodu do fachowca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Jak chcesz sie docelowo szykowac do remapu, to pompe paliwa warto wymienic na nowa i tak. Co do reszty "wrozenia" - najlepiej jednak do fachowca, zeby zrobil diagnostyke i wtedy mozna sie zabrac ewentualnie za poprawianie tego, co zepsute. Nie masz od kogo w okolicy pozyczyc pompke do testu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 tz raczej nie mam od kogo, ale tak jak mówisz i tak kiedyś myślę nad małym remapem, koszt pompki nie duży, tylko boje się że to nie ona załatwi sprawę przerywania, no ale żadną stratą to nie będzie jeśli ją wymienie. Na razie szukam pewnego źródła od którego można kupić pompkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się