Skocz do zawartości

Jak umiera pompa paliwa?


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

Objawy padajacej pompy to wlasnie glosna jej praca i momentami brak odezwu jej po przekreceniu kluczyka. Wiec mozesz rozgladac sie za nowa pompa. Wymiana napewno nie zaszkodzi a moze ulatwic zycie bo jak padnie na trasie to nie bedzie za wesolo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chojny, teoretycznie powinien zadziałać knock sensor i sterownik obetnie doładowanie do bezpiecznego poziomu ~pół bara.

 

Ale jak masz chociaż cień podejrzenia to zmieniaj.. Pompa nie jest droga, a jak ma się zepsuć to oczywiście w najmniej oczekiwanym momencie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy padajacej pompy to wlasnie glosna jej praca i momentami brak odezwu jej po przekreceniu kluczyka.

niekoniecznie... pompa w moim poprzednim klasyku poprostu przestala dzialac... podczas jazdy.... :evil: nie bylo zadnych objawow jak glosna praca czy cus....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pompa nagle zaczęła głośno pracować, to równie możliwe jest, że zapchał się filtr paliwa (rośnie opór przepływu). Ale najczęściej pada bezobjawowo. Po prostu, za którymś razem auto nie zapala po postoju.

Czasem nie jest w stanie utrzymać ciśnienia i może podczas ostrego pałowania (turbo) spowodować awarię silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odgrzeje temat,

 

Mam wrażenie że ostatnio pompa chodzi głośniej. Do tego stopnia ze jak scisze radio to mogę ją usłyszeć czasem.

Jak zostanie mi <10l paliwa w baku to ciężej odpala i dzisiaj zdarzyła mi się taka przypadłość, że po odpaleniu i ruszeniu auto zamulało i zwalniało przy mocniejszym dodaniu gazu. Po chwili wszystko wróciło do normy.

 

Czy to wskazuje na padającą pompe?

 

Jeżeli tak, to jakiej szukać do forka s-turbo? ori? zamiennika? Coś mi się Walbro obiło o uszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć ja mam Walbro założone od roku, to sugeruję DW200. Kupując Walbro możesz trafic na podróbę i możesz znowu mieć jakieś dziwne objawy.

Ciśnienie paliwa na jałowym to ok 2,8bar, na pełnym ogniu powinno być ok 3,5bar (GC8 STi v3 EJ20K)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...