Jump to content

Dodatkowe zegary.


pawlaswrc
 Share

Recommended Posts

Kupiłem ostatnio (trochę na zapas narazie) OEM daszek KOMPLETNY!!! :mrgreen: z zegarkami HKS:

114tv.jpg

112kk.jpg

113ix.jpg

117zyc.jpg

116kg.jpg

115nm.jpg

Miałem do wyboru te albo Lamco też z białymi tarczami, takie:

2199251109.jpg

W sumie wybrałem Lamco, ale ostatecznie dotarły do mnie HKSy, i teraz pytanie do znawców tematu: Co lepsze??? Biorąc pod uwagę, że przyszło wszystko to, co na pierwszym zdjęciu, a do Lamco z tego co widać na zdjęciu były chyba wszystkie czujniki. Te HKSy mają diody, ale nie wiem, czy to jest tylko dioda, czy z sygnałem dźwiękowym. Czy i co będę musiał dokupić do tego, co na zdjęciu? Które w tym momencie były by lepszą opcją - HKSy z diodą ale bez czujników, czy Lamco (wielu mówi, że fajne, ale nieczytelne i bez warningów, więc nieprzydatne) z czujnikami???

I jeszcze - gdzie produkowane są HKSy, bo z tyłu na zegarach krzaczki zamiast liter???

 

-- 27 mar 2012, o 16:29 --

 

Tak sobie jeszcze myślę - może to już jest wszystko, co potrzebne? Bo jest jeden czujnik, pewnie od temperatury albo ciśnienia oleju, i dwa kable, które są przecięte za wtyczkami wyglądającymi na OEM.

 

-- 28 mar 2012, o 12:27 --

 

Więcej fotek. Wszystko kolejno od zegarów w kierunku czujników:

zegary tył

001ry.jpg

wiązka - dwie puste wtyczki (brązowe clear - czy przygrzane, whatever). Pytanie - co tu było wpięte???

004zzl.jpg

trzy "klipsy", i znów - co tu było???

007jte.jpg

trójnik na wężyku od boosta

010kaw.jpg

końcowe wtyczki i w/w wężyk, czujnik (raczej zepsuty, bo ma wyrwany kabel i uszkodzoną sprężynkę) był brudny od oleju, podejrzewam, że był przypięty do tej wtyczki, z której wystaje kabel. Wtyczki wyglądają na OEM.

008zh.jpg

Link to comment
Share on other sites

Doładowanie to chyba prosta sprawa i nie trzeba tłumaczyć,dodatkowo zapewne ma jeszcze + i - do podświetlenia.

Czujnik ciśnienia (oleju zapewne) tak samo jak wyżej +i- oraz zapewne impuls brał z oryginalnego czujnika lub oryginalny zastąpiono jakimś specjalnym i stąd zapewne ory. wtyczka.

Temperatura (oleju zapewne) jak wyżej +i- i prawdopodobnie brała sygnał z tej końcówki co jest rozerwana ze sprężynką a ona była wkręcona jako korek w misce olejowej.

To jest chyba najprostszy sposób podłączenia,zegary zapewne sa bardziej rozbudowane i maja opcję pobierania danych z komputera,dlatego tyle wtyczek,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

nie trzeba tłumaczyć

Trzeba :twisted: Ja prosty chłopina, w dodatku muzykant jestem :wink: :roll:

Czyli według Ciebie właściwie nic nie trzeba??? Bo:

- ciśnienie by się podłączyło pod oryginalny czujnik (a w ogóle jest taki?)

- temperaturę tak jak piszesz w miskę

- boost - :?: , skoro takie oczywiste, to gadaj Waćpan :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

wg mnie zegarki bez warningu i peaku są bezużyteczne - chyba że mają budzić podziw :wink: Kiedy naprawdę są potrzebne nie masz czasu na nie patrzeć - szkoda kasy..

Zamienne czujniki do Defi/HKS/Greddy są raczej dostępne na ebay.co.uk

Znajdż te swoje HKSy w necie i zobacz czy nie potrzebują centralki, która obok samych wskaźników jest najbardziej wartościową rzeczą z całego zestawu. Czujniki to pikuś, cierpliwości troszkę trzeba co najwyżej.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...