Azrael Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 owoc666, niestety mam niejasne podejrzenia że jest sporo błędów w tym tekście :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 owoc666, niestety mam niejasne podejrzenia że jest sporo błędów w tym tekście :-/ Ja tylko zacytowałem... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Azrael, w AYC w misku sa dwie tarcze sprzegla, wiec dlaczego nie w DCCD-A. owoc666, niestety mam niejasne podejrzenia że jest sporo błędów w tym tekście :-/ A moze po prostu nie potrafisz przyznac sie do swojej niewiedzy? Chyba nie ma sie czego wstydzic - wszyscy sie uczymy.. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Azrael, w AYC w misku sa dwie tarcze sprzegla, wiec dlaczego nie w DCCD-A. W AYC czy w ACD? Bo ACD to klasyczna szpera płytkowa sterowana hydrauliką. A moze po prostu nie potrafisz przyznac sie do swojej niewiedzy? Chyba nie ma sie czego wstydzic - wszyscy sie uczymy.. Złośliwość nietrafiona. Po prostu nie zgadza mi się to z wczesniej publikowanymi tekstami na ten temat. Sformułowanie na temat tego pierwszego sprzęgła jest conajmniej niejasne, wynikało by z niego że auto jest tym mocniej zeszperowane im więcej gazu wcisniesz (aż do utraty przyczepności gdzie taka szpra zależna od przekazywanego momentu by się rozpinała) jakby to dosłownie interpretować. Gdzie indziej pisano o dodaniu mechanicnzej szpery helikalnej do obecnego poprzednie sterownageo elektronicznie sprzęgła - przy takiej interpretacji to by miało sens ale nie można by tego nazwać sprzęgłem ciernym. Niestety to nie humanistyka i powinno to być napisane jednoznacznie, stąd moje niezadowolenie tym tekstem i podejrzenie błędu. Zaskoczyło mnie tez że pisza że STi wróciło do Suretracka z przodu, muszę to sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 W AYC czy w ACD? Bo ACD to klasyczna szpera płytkowa sterowana hydrauliką. W AYC, tak jak napisalem. Złośliwość nietrafiona. (...) Nie zlosliwosc, tylko zwykla uwaga. Jakbys mial jakis dokladniejszy opis, jak to ustrojstwo jest zbudowane, to sie podziel - sam chcialbym zrozumiec jak to dokladnie dziala. Pytanie tylko gdzie znalezc precyzyjne opisy techniczne - nie jest to proste :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Pytanie tylko gdzie znalezc precyzyjne opisy techniczne - nie jest to proste Jak tylko coś w miarę precyzyjnego trafię to dam znać. Niestety artykuł np. z techniki motoryzacyjnej opiera się chyba na zwykłych materiałch marketingowych Subaru. Tłumaczyłem je jakiś czas temu więc miałem okazje dośc dokładnie poczytać. O rzetelny opis cięzko. Cóż może trzeba coś takiego w czesciach dorwać -) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 moze nie ktorzy sie zdenerwuja ze odsiwezam ten watek ale czy cos sie wyjasnilo??? dopiero wchodze w temat, wyczytalem duzo postow o DCCD i musze przyznac ze nie jest latwo sie w tym wszystkim polapac... ale nie poddaje sie i jesli ktos ma jakies nowe informacje albo swoje spostrzezenia to prosze o jakies wpisy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 moze nie ktorzy sie zdenerwuja ze odsiwezam ten watek ale czy cos sie wyjasnilo??? Za odświeżanie nie zdenerwuje się nikt, a wręcz przeciwnie 8). Za założenie zdublowanego wątku - co innego . Tak sobie myślę, że w zasadzie post michal-a, zaraz na pierwszej stronie, wyjaśnił wszystko i wiele tu nie da się dodać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 ja doswiadczen ze smiganiem roznymi ustawieniami jeszcze nie mam wprawdzie z uwagi na uszkodzona polos napedowa ktora sie kreci ale nie przekazuje momentu na kolo. na ustawieniach auto jest problem zeby wogole ruszyc natomiast jest szalona roznica ze zblokowanym dyfrem. nie moge doczekac sie przetestowania w praktyce opisanych w tym watku teorii i na pewno podziele sie doswiadczeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 ja doswiadczen ze smiganiem roznymi ustawieniami jeszcze nie mam wprawdzie z uwagi na uszkodzona polos napedowa ktora sie kreci ale nie przekazuje momentu na kolo. na ustawieniach auto jest problem zeby wogole ruszyc natomiast jest szalona roznica ze zblokowanym dyfrem. nie moge doczekac sie przetestowania w praktyce opisanych w tym watku teorii i na pewno podziele sie doswiadczeniami zepsujesz dyfer jezdzac z urwana półoska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się