pawelekt Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Witam, Belka już zamówiona. Pytanie, bo wolę off road niż ściganie - jaka płyta zabezpieczająca silnik i osprzęt najlepsza i jakie oponki AT? Ktoś tu bawi się amatorsko w przejeżdżanie nieprzejezdnych ostępów? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZAJAX Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 I drugie pytanie, bo wolę off road niż ściganie - jaka płyta zabezpieczająca silnik i osprzęt najlepsza i jakie oponki AT? Ktoś tu bawi się amatorsko w przejeżdżanie nieprzejezdnych ostępów? O płytę zapytaj grzegorzp . Co do opon AT, to jeżeli chcesz zostać przy fabrycznym rozmiarze opon 215/60/16 to do wyboru masz właściwie jedynie Yokohama Geolandar AT-S G012. Na wielu forach piszą, że to dobre opony ale ja osobiście jeszcze nie testowałem więc się nie wypowiadam. Przy przejściu na 215/65/16 wybór bedziesz miał już znacznie większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekt Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Myślę, że chętnie go podniosę o parę centów. Nawet myślałem o oponach 215/70/16 (o ile takie wejdą jeszcze się nie orientowałem). Jakie najfajniejsze wg subiektywnej opinii? Bridgestone, Michelline - osobiście zawsze preferowałem Dunlop Fast Response na szosę, ale w a'la teren (głównie lasy i okolice jezior/stawów) to jeszcze się nie wybierałem, bo i nie było czym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Myślę, że chętnie go podniosę o parę centów. Nawet myślałem o oponach 215/70/16 (o ile takie wejdą jeszcze się nie orientowałem). Jakie najfajniejsze wg subiektywnej opinii? Bridgestone, Michelline - osobiście zawsze preferowałem Dunlop Fast Response na szosę, ale w a'la teren (głównie lasy i okolice jezior/stawów) to jeszcze się nie wybierałem, bo i nie było czym . przy takim przejściu będziesz miał auto odczuwalnie słabsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekt Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 W sensie słabsze przyspieszenie, ale większą prędkość maxymalną? Albo nie walnę w kamień, ale i nie podjadę pod górkę? To jakie macie ustawienia w swoich forkach do jazdy na miękkim? Generalnie przyglądałem się ustawieniom aut na subaruforester.org. Na razie i tak nic z nim nie zrobię, trzeba się odkuć po kupnie autka Myślę, że ATki 215/70/16 to niezły wybór, byle nie skręcać za ostro. Mocy chyba i tak nie wykorzystam w pełni, oprócz podjazdów. Ścigać się nie zamierzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cart Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Co do płyty to tak jak pisał ZAJAX zgłoś się do grzegorzp. Płyta robiona jest pod konkretne auto z montażem niemal tak jak sobie zażyczysz. Co do opon to polecał bym jednak 215/65R16 - ta opona teoretycznie pokazuje najdokładniejszą prędkość Przy 215/70R16 licznik będzie Ci zaniżał (np będziesz jechał 110 a licznik będzie pokazywał 100), poza tym jednak prowadzenia na twardym nie unikniesz a przy takim balonie w zakrętach będzie strasznie bujać... Suma sumarum jeśli chcesz zwiększyć profil to na 65, masz w tym rozmiarze całkiem duży wybór opon a nie stracisz na prowadzeniu tyle co na 70. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się