Jump to content

Jakie tarcze do wrx'sa ??


Recommended Posts

Witam jakie tarcze i klocki kupić do wrx'sa ???

 

siema

Chyba było wiele razy. Z tego co kojarzę gładkie brembo :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

elmo, Ma rację tylko klocek ten szybciej znika (wystarczy na mniejszy przebieg) i bardziej brudzi felgi. Może natomiast trochę lepiej hamować, ale to porównywalny produkt.

Link to post
Share on other sites
Do codziennej jazdy gładkie Brembo/OEM i klocki Ferodo DS 2500, płyn hamulcowy Motul RBF 660, i przewody w stalowym oplocie. Będzie Pan Zadowolony.

 

ja nie byłem do konca zadowolony :roll: tarcze starczyły na jakies 15 k km a klocka zostało że ho ho hoooooo :wink:

 

Teraz mam ładkiego Feroda i klocki Ferodo Premiere i narazie jezdze, opini jeszcze nie mam wyrobionej ale zauwazylem ze klocki nagrzewaja sie szybciej :wink:

Link to post
Share on other sites
Teraz mam ładkiego Feroda i klocki Ferodo Premiere

Trolololo, jak Ty jeździsz na tym klocku :shock:

 

Powiem ci ze jest lepiej niz na DS'ie, przynajmniej specjanie nie musze go dogrzewac a z nowu nie jezdze jak furiat, wiec na moje wymagania, robi robote :wink:

Link to post
Share on other sites

Trolololo, ale to nie jest klocek do STi, a tym bardziej do Cojones. Fakt, że nie trzeba go dogrzewać, ale sprawdza się raczej w dupowozach. Zrób coś z tym :P

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...
Teraz mam ładkiego Feroda i klocki Ferodo Premiere

Trolololo, jak Ty jeździsz na tym klocku :shock:

 

Powiem ci ze jest lepiej niz na DS'ie, przynajmniej specjanie nie musze go dogrzewac a z nowu nie jezdze jak furiat, wiec na moje wymagania, robi robote :wink:

 

I po Klocku :mrgreen: Tym razem sprawdze ile warte sa ATE, ktore sa montowane na pierwy montaz w Porsche, Audi itp :P

Link to post
Share on other sites

Tarcze Hawka z racji stali z jakiej są wykonane robią MEGA robotę i faktycznie poprawiają efektywność hamulca. Do tego są bardzo wytrzymałe. Oczywiście nie jest tak pięknie ponieważ szybciej się kończą jednak wszyscy mówią, że warto. Co do klocka to zależy gdzie auto będzie głównie jeździło.

 

Odnośnie miernika bicia to tyczy się to wszystkich tarcz. Jeśli go nie ma to chociaż trzeba dokładnie oczyścić piastę, bo można sobie załatwić heble za grube pieniądze.

Link to post
Share on other sites

miszozon, a teraz przeczytaj swój post jeszcze raz i znajdź babola ;)

 

Gładkie Zimmermany i Hawki HP+ są fajnym zestawem. problem w tym, ze szukam i tych gładkich Zimmermannow znalezc nie moge. Moze ktoś pomoże?

Link to post
Share on other sites
Do zwykłej jazdy tarcze OEM i klocki OMP R&S (są dwa razy tańsze niż ds2500)

w podobnej cenie są/były klocki Winmax :idea: wcale nie gorsze od DS2500 :!:

... choć OMP R&S do normalnej jazdy bez przesadnych szaleństw też są bardzo dobre ;-)

 

-- 23 paź 2012, o 15:51 --

 

Mam tarcze z legacy specjalnie frezowane. Klocki ds2500 . Nie jestem zadowlony. Tarcze po 500km zaczęły bić. Poprzednio był zimmerman sport i było super!!!!!

napisz coś więcej, co to za patent ? zaciski tez z legacy ? ... może tarcza już się wytarła i pora na nową ...

PS. jak miałem tarcze Zimmermann (gładkie, wentylowane) też spisywały sie bardzo dobrze, zarówno z DS2500, z OMP i z wspomnianymi Winmaxami ... a biły dopiero na końcu (mocno zużyte) i tylko jak się mocno rozgrzały ...

Link to post
Share on other sites
Do zwykłej jazdy tarcze OEM i klocki OMP R&S (są dwa razy tańsze niż ds2500)

w podobnej cenie są/były klocki Winmax :idea: wcale nie gorsze od DS2500 :!:

... choć OMP R&S do normalnej jazdy bez przesadnych szaleństw też są bardzo dobre ;-)

 

-- 23 paź 2012, o 15:51 --

 

Mam tarcze z legacy specjalnie frezowane. Klocki ds2500 . Nie jestem zadowlony. Tarcze po 500km zaczęły bić. Poprzednio był zimmerman sport i było super!!!!!

napisz coś więcej, co to za patent ? zaciski tez z legacy ? ... może tarcza już się wytarła i pora na nową ...

PS. jak miałem tarcze Zimmermann (gładkie, wentylowane) też spisywały sie bardzo dobrze, zarówno z DS2500, z OMP i z wspomnianymi Winmaxami ... a biły dopiero na końcu (mocno zużyte) i tylko jak się mocno rozgrzały ...

 

 

Pytać trzeba Marasa jaki to patent. Są frezowane i mają za sobą 2-3tyś km nie 500 tysięcy:) Zaczęły bić po 500km przy hamowaniu.

Następnym razem zakłada tarcze albo ATE nacinane albo Brembo

 

Kolega ma hurtownię i sprzedaje ATE. Przez 2 lata 0 reklamacji. Podobno coś tam ulepszyli w procesie produkcyjnym

Link to post
Share on other sites

Ja mam tarcze gładkie brembo i klocki OEM-owe i nie mam zastrzeżeń. Tarcze mają już około 40 tys., klocki 20 tys. i generalnie są w bardzo dobrym stanie. Hamowanie, nawet w trasie -całkiem przyzwoite. Do jazdy cywilnej wydają się ok.

Link to post
Share on other sites
PS. jak miałem tarcze Zimmermann (gładkie, wentylowane) też spisywały sie bardzo dobrze, zarówno z DS2500, z OMP i z wspomnianymi Winmaxami ... a biły dopiero na końcu (mocno zużyte) i tylko jak się mocno rozgrzały ...

 

No własnie ja też jestem zajebiście z nich zadowolony. Tylko tam gdzie paCZe i dzwonie nie mają gładkich :(

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...