Max Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Czy ktoś montował coś takiego? Warto, nie warto, ile koni daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 a co to ma niby dawać :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Podobno ma za zadanie usztywnić tylną belke. W moim GC8 jest otworek przewidziany na takie rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 w foresterze to nie wiem :roll: tylko jak to miało by tą belkę usztywniać czy to ją dodatkowo mocuje do budy :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Coś w ten deseń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 fabryczne mocowanie jest poprzez tuleje metalowo gumowe, zestaw jw mocuje belkę na sztywno do podłużnic, w efekcie belka nie pływa przy dużych obciążeniach, nadaje się to tylko do rajdówek, na co dzień odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Dlaczego uważasz, że na co dzień odpada? Rozumiem, że przenosi drgania na budę, może powodować wypadanie plomb z zębów itd. Ale czy są jakieś większe zagrożenia np czy może to spowodować ugięcie podłużnicy ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 fabryczne mocowanie jest poprzez tuleje metalowo gumowe, zestaw jw mocuje belkę na sztywno do podłużnic, w efekcie belka nie pływa przy dużych obciążeniach, nadaje się to tylko do rajdówek, na co dzień odpada. w STi US-spec MY04 (możeliwe że w EU też w tym roczniku) była belka na tulejach w pełni metalowych, jeździłem na niej przez 4 lata i nie zauważyłem straszliwej uciążliwości na co dzień, wielu forumowiczów pewnie też jeździ nie będąc tego świadomym :wink: natomiast w nowszych STi i pewnie WRX, tuleje były jak mówisz metalowo-gumowe i tam może się ta śrubka do czegoś nadać (choć mam nieodparte wrażenie że to kolejne pitu pitu, jakich wiele na rynku, żeby wyciągnąć kasę z kieszeni miłośników tuningu swoich subaraków) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Dlaczego uważasz, że na co dzień odpada? Rozumiem, że przenosi drgania na budę, może powodować wypadanie plomb z zębów itd. Ale czy są jakieś większe zagrożenia np czy może to spowodować ugięcie podłużnicy ? :roll: z ww powodu określana jest przez producenta jako racing use only,czyli jeśli ktoś lubi słyszec jak mu dyfer wyje na codzień to można Dodatkowo producent ostrzega iż jeżdżenie z zapietym tym na stałe może doporowadzić do rozejścia się budy, w aucie be zklatki jeste w stanie się z tym zgodzić. STi US-spec MY04 (możeliwe że w EU też w tym roczniku) była belka na tulejach w pełni metalowych, jesteś w błędzie, tulejki do belki są owszem z zewnątrz metalowe, jeśli byś ją wyprasował zauważyłbyś że składa się z dwóch części rodzielonych cienką wartstwą gumy. Nawet enkowe STI 2017444S000 mają gumę. W starszych autach gumy było wiecej, w nowszych jw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Do GC8 też występują takie tuleje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 też występują, ST2012044000 http://www.sti.jp/parts/impreza/partslist.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Na codzień chyba za twardo... Wcześniej uniballe dałbym chyba, wyspawać budę i potem to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ja mam takie śruby. Kompletnie nic się nie zmieniło po założeniu. Auto Impreza Turbo (GT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 O to mi właśnie chodziło. Myślę że wymiana 12-letnich tulei na nowe z STI będzie lepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 GeOrGe, a reszta zawieszenia (gumy)to co to u Ciebie ?. Jeśli seria lub prawie seria to na wszystkich innych gumach jest tłumienie i pewnie wtedy nie czujesz różnicy. Dlatego trzeba komleksowo ,żeby był efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 opony toyo t1r, kayaba agx + eibach prostreet, gumy seria (13lat). Kumpel ma typer v6 i subframe jest przykręcona do budy bez gum. Możliwe ze w mocniejszych wersjach jest na sztywno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 jesteś w błędzie, tulejki do belki są owszem z zewnątrz metalowe, jeśli byś ją wyprasował zauważyłbyś że składa się z dwóch części rodzielonych cienką wartstwą gumy. Nawet enkowe STI 2017444S000 mają gumę. hmmm, pewnie masz rację, pamiętam że te tuleje (przynajmniej z zewnątrz) były metalowe w starczych STi w nowszych wyglądała jak metalowa tulejka oblana gumą. tu jest jakieś foto tych tulei MY04: a tu MY06: z drugiej strony belki wyglądają podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 wszystko się zgadza na foto, starsze tuleje były bardziej metalowe niż nowsze, ale nigdy nie były całe metalowe, zawsze była guma w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 wszystko się zgadza na foto, starsze tuleje były bardziej metalowe niż nowsze, ale nigdy nie były całe metalowe, zawsze była guma w środku ok, dzięki za sprostowanie i sorry za wychodzenie przed szereg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się