Jump to content

Subframe Lock Kit


Max
 Share

Recommended Posts

fabryczne mocowanie jest poprzez tuleje metalowo gumowe, zestaw jw mocuje belkę na sztywno do podłużnic, w efekcie belka nie pływa przy dużych obciążeniach, nadaje się to tylko do rajdówek, na co dzień odpada.

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego uważasz, że na co dzień odpada? Rozumiem, że przenosi drgania na budę, może powodować wypadanie plomb z zębów itd. Ale czy są jakieś większe zagrożenia np czy może to spowodować ugięcie podłużnicy ? :roll:

Link to comment
Share on other sites

fabryczne mocowanie jest poprzez tuleje metalowo gumowe, zestaw jw mocuje belkę na sztywno do podłużnic, w efekcie belka nie pływa przy dużych obciążeniach, nadaje się to tylko do rajdówek, na co dzień odpada.

w STi US-spec MY04 (możeliwe że w EU też w tym roczniku) była belka na tulejach w pełni metalowych, jeździłem na niej przez 4 lata i nie zauważyłem straszliwej uciążliwości na co dzień, wielu forumowiczów pewnie też jeździ nie będąc tego świadomym :wink: natomiast w nowszych STi i pewnie WRX, tuleje były jak mówisz metalowo-gumowe i tam może się ta śrubka do czegoś nadać (choć mam nieodparte wrażenie że to kolejne pitu pitu, jakich wiele na rynku, żeby wyciągnąć kasę z kieszeni miłośników tuningu swoich subaraków)

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego uważasz, że na co dzień odpada? Rozumiem, że przenosi drgania na budę, może powodować wypadanie plomb z zębów itd. Ale czy są jakieś większe zagrożenia np czy może to spowodować ugięcie podłużnicy ? :roll:

 

z ww powodu określana jest przez producenta jako racing use only,czyli jeśli ktoś lubi słyszec jak mu dyfer wyje na codzień to można :mrgreen: Dodatkowo producent ostrzega iż jeżdżenie z zapietym tym na stałe może doporowadzić do rozejścia się budy, w aucie be zklatki jeste w stanie się z tym zgodzić.

 

 

STi US-spec MY04 (możeliwe że w EU też w tym roczniku) była belka na tulejach w pełni metalowych,

 

jesteś w błędzie, tulejki do belki są owszem z zewnątrz metalowe, jeśli byś ją wyprasował zauważyłbyś że składa się z dwóch części rodzielonych cienką wartstwą gumy. Nawet enkowe STI 2017444S000 mają gumę.

 

ST201744S000.jpg

 

W starszych autach gumy było wiecej, w nowszych jw.

Link to comment
Share on other sites

GeOrGe, a reszta zawieszenia (gumy)to co to u Ciebie ?. Jeśli seria lub prawie seria to na wszystkich innych gumach jest tłumienie i pewnie wtedy nie czujesz różnicy. Dlatego trzeba komleksowo ,żeby był efekt.

Link to comment
Share on other sites

jesteś w błędzie, tulejki do belki są owszem z zewnątrz metalowe, jeśli byś ją wyprasował zauważyłbyś że składa się z dwóch części rodzielonych cienką wartstwą gumy. Nawet enkowe STI 2017444S000 mają gumę.

 

hmmm, pewnie masz rację, pamiętam że te tuleje (przynajmniej z zewnątrz) były metalowe w starczych STi w nowszych wyglądała jak metalowa tulejka oblana gumą.

tu jest jakieś foto tych tulei MY04:

HPIM0070.jpg

a tu MY06:

sdc10487h.jpg

z drugiej strony belki wyglądają podobnie

Link to comment
Share on other sites

wszystko się zgadza na foto, starsze tuleje były bardziej metalowe niż nowsze, ale nigdy nie były całe metalowe, zawsze była guma w środku :D

ok, dzięki za sprostowanie i sorry za wychodzenie przed szereg :P:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...