Jump to content

Flokowanie elementów plastikowych w Forku.

Yanas
 Share

Recommended Posts

Witam.

Z racji tego, iż w mym Forku elementy plastikowe w bagażniku i jego okolicach zdradzają duży stopień porysowania i ogólnego zmęczenia przeszło 10 latami służby zapragnąłem coś z nimi zrobić. Niestety używek nie znalazłem, pomyślałem więc o fyflokowaniu ich w zbliżonym do oryginału kolorze (grafitowo-szary).

Pytanie - czy ma to sens? Czy da się to zrobić samemu? Czy znacie godne polecenia miejce w Poznaniu gdzie podejmą się zadania?

sens ma - o ile się komus podoba :wink:

generalnie nie dobierzesz takiego samego koloru, więc dodajesz nowy do wnętrza

czy można położyć samemu - raczej nie, chyba, że wie się jak - sądzę, że lepiej wymontować te plastiki i wysłać do flokowania, wtedy nie ma znaczenia, czy jest to Poznań, czy poza...

Dzięki za informacje. W temacie flokowania jestem zupełnie zielony.. Jakie by to flokowanie nie było to pewnie i tak będzie wyglądać lepiej,niż stare porysowane elementy ze średnio przyjemnego plastiku subarowskiego..

Dzięki,ale akurat tu chodzi o elementy pod oknami a powyżej rolety bagażnika oraz o słupki przy klapie bagażnika (też powyżej rolety), a w przeciwieństwie do poprzedniego właściciela prawie nie zdarza mi się ładowanie bagażnika ponad tą linię.

Pozdr!

Na powierzchnie, z ktora maja kontakt rozne przedmioty wedlug mnie to sie nie nadaje - flok bedzie sie wycieral.

Też bym się tego obawiał.

Efekt fajny tylko pytanie jak z trwałością ;)

w przeciwieństwie do poprzedniego właściciela prawie nie zdarza mi się ładowanie bagażnika ponad tą linię.

W takim razie można wyflokować :twisted:

Jeżeli rysy są płytkie to opalarka sobie z nimi poradzi doskonale, generalnie w tej 'metodzie' chodzi i zniwelowanie ostrej krawędzi przez co rysa mniej rzuca się w oczy i w 90% przypadków to zupełnie wystarcza.