lznaniecki Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Halo, Chodzą mi po głowie figle z zamianą gum na poliuretany. I tak mam do wymiany tuleje wahaczy podłużnych z tyłu, więc zastanawiam się czy nie pójść za ciosem i wymienić od razu komplet (na żólte). Trzy wątpliwości: 1. czy uda się stronglexy wpasować plug & play, czy też szlifowanie itp? 1. czy nie wypadną mi plomby ? 2. jaka jest żywotność stronglexów, ktoś jeździ na nich; dłużej / krócej? I jeszcze jedno - czy twarde elementy nie spowodują, że zacznie się sypać reszta zawiasu na OEM elementach? Może odpuścić sobie i od razu sprawdzone rozwiązanie czyli powerflex? Z góry dzięki za wszelkie info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Halo,Chodzą mi po głowie figle z zamianą gum na poliuretany. I tak mam do wymiany tuleje wahaczy podłużnych z tyłu, więc zastanawiam się czy nie pójść za ciosem i wymienić od razu komplet (na żólte). Trzy wątpliwości: 1. czy uda się stronglexy wpasować plug & play, czy też szlifowanie itp? Jeżeli są prawidłowo zaprojektowane i wyprodukowane, to nie powinno być żadnego problemu.Zazwyczaj największym problemem jest usunięcie starych gum. 1. czy nie wypadną mi plomby ?Nie trzeba montować najtwardszych gum.2. jaka jest żywotność stronglexów, ktoś jeździ na nich; dłużej / krócej?Ponoć przy podobnych warunkach powinny przeżyć dłużej niż oryginały.I jeszcze jedno - czy twarde elementy nie spowodują, że zacznie się sypać reszta zawiasu na OEM elementach?Raczej nie, choć lepiej od razu wymienić wszystkie na osi na poliuretany tej samej twardości.Jak wymienisz którekolwiek poduszki, którychkolwiek wahaczy, to i tak będziesz musiał zrobić geometrię, więc lepiej zrobić za jednym razem. Może odpuścić sobie i od razu sprawdzone rozwiązanie czyli powerflex? Z góry dzięki za wszelkie info Dodatkowe info na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bober71 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Nasze produkty wytrzymają wiele wiele dłużej niż jakiekolwiek gumowe odpowiedniki. Do jazdy poza torem proponuje czerwone ponieważ na żółtych plomby mogą wypaść ale to już indywidualny wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Odgrzewam kotleta. Będę wymieniał tuleje w tylnych wahaczach poprzecznych na poliuretany. Nie wiem tylko, czy kupić Strongflexa, czy Powerflexa, czy może jeszcze coś innego. Z tego co zauważyłem Strongflexy są jednoczęściowe, a Powerflexy składają się z dwóch części, więc chyba łatwiej się je montuje, ale nie stanowi to problemu. Poza tym Stronglexy są tańsze Pytanie, jaki produkt wybrać, żebym był zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Elmo te które muszą być dwuczęściowe to są z tego co pamiętam. Ja mam ponad pół roku zamonotwane czerwone strongflexy i narazie jestem bardzo zadowolony 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Strongflex to bardzo dobry towar, znacznie bardziej wytrzymały od przereklamowanego moim zdaniem Powerflexa - (niestety) sprawdzone doświadczalnie. Na ulicę trzeba brać czerwone, bo żółte to już totalny hardcore - tylko do upalankowozu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 A elementy metalowe w Strogflexach są ok, czy zaczynają korodować w naszych warunkach drogowych i strzelać focha ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Mnie też czeka mły remont zawiechy, i też zastanawiam się nad czerwonymi poliuretanami, tylko słyszałem, że lepiej zostać przy OEM'owych gumach, bo poliuretany trzeba przesmarowywać. Jak to jest z tym tematem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 W WRX'e mam cały przód na PowerFlex'e + przekładnię i przez 15k km ani razu nie zaskrzypiał. Co prawda raz w roku robię przegląd i czyszczenie "pozimowe" ale bardziej jako profilaktykę niż potrzebę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja posiadam strongflexy czerwone w wahaczach wzdłużnych i jeżdżę z tym już prawie 2 lata i jak je zamontowałem tak jeżdżę i nic nie skrzypi Polecam produkt! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 A jaki jest koszt takiej przyjemnosci Strongflexowej do WRX jakby calosc wymieniac ? Odpowiedz moze byc na PW :mgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 (edytowane) Na cale auto 1250zl http://www.strongfle...ru-impreza_1041 Edytowane 16 Lutego 2013 przez wiechu100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 (edytowane) To i ja bym poprosil od razu do GTka Dobra juz widze Edytowane 16 Lutego 2013 przez jathek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Jak będziecie kupować pamiętajcie o rabacie na hasło subaru dają 5% \ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 (edytowane) Ja mam założone zółte strongi i używam auta gc8 type ra na co dzień.Z tymi plombami to jest mit.Auto jest sztywniejsze i szybciej reaguje,ale nie jest zauważalnie twardsze.Też miałem obawy,ale teraz się ciesze,że kupiłem żółte i tez innym polecam. Jeśli chodzi i montaz,to banał są dobrze spasowane i praktycznie same wskakuja. Edytowane 16 Lutego 2013 przez kraftpol 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja w Williamsie tez jezdzilem na zoltych, do tego bilstein b8 (ustawiony na beton) i tez uzywalem do codziennej jazdy. Jak mowi kolega kraftpol - wypadajace plomby to mit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_C Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Dodam do tematu: Mam wszystkie elementy w zawieszeniu GC8 wymienione na żółte 'strongflexy' - wyraźna poprawa sztywności i kontroli auta. To, plus aluminiowe łączniki i ALK Whiteline zribily różnicę w prowadzeniu (szczególnie skręcaniu) auta. Spokojnie daje radę w codziennym użytkowaniu. Dobrze spasowane -bez problemów montażowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja mam założone zółte strongi i używam auta gc8 type ra na co dzień.Z tymi plombami to jest mit.Auto jest sztywniejsze i szybciej reaguje,ale nie jest zauważalnie twardsze.Też miałem obawy,ale teraz się ciesze,że kupiłem żółte i tez innym polecam. Jeśli chodzi i montaz,to banał są dobrze spasowane i praktycznie same wskakuja. Jeśli da się na żółtych jeździć i nie ma ubocznego działania, to nie mogę się doczekać wiosennego przeglądu zawiechy :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
allin Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 też mam żółte i polecam nawet na Warszawskie dziury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 To i chyba ja jednak się skuszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 ooo właśnie takich info poszukiwałem dzięki czyli żółte są ok....fajowo że dajecie takie info.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Na cale auto 1250zl http://www.strongfle...ru-impreza_1041 a wie ktoś może jaki jest koszt wymiany wszystkich gum w zawieszeniu?? bo domyślam się, że nie mały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 @@wslawex, to już byś musiał dzwonić do konkretnego warsztatu i pytać. Pewnie nie mały jak mówisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Koszt w znacznej mierze zależy od tego, ile śrub trzeba będzie wypalać... Ciężko określić z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 pytam, bo może ktoś już wymieniał u siebie taki komplet... ciekawi mnie czy to będzie równowartość materiału czy może x2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się