Skocz do zawartości

Pęknięte mocowanie drążka reakcyjnego


sierot

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

 

Jadę sobie dwa dni temu niemal codzienną trasą, stylem wcale nierajdowym (acz dynamicznym), a tu nagle słyszę metaliczny łomot z okolic tylnej osi. Po dokładnych oględzinach wykonałem kilka zdjęć (przepraszam za komórkową jakość). I teraz pytanie - wymieniać? Bo mechanik zaproponował spawnięcie ;)

 

A w ogóle to spotkało kogoś kiedyś coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli ścisłości - unikałbym słowa wahacz, ponieważ w instrukcji, którą znalazłem w necie, element ten opisany jest jako "rear lateral link". Ale do rzeczy. Rozumiem, że twardsze niż w standardzie elementy przenoszą obciążenia na ten właśnie drążek, co osłabia jego mocowanie? Powiem szczerze, że Forestera mam już ponad pół roku, ale dopiero teraz odkrywam sekrety tuningu, któremu został kiedyś poddany. Na dowód zdjęcia:

post-10641-135184465265_thumb.jpg

post-10641-1351844653_thumb.jpg

Pewnie niejeden z was by się ze mną zamienił, ale obecna twardość zawieszenia mi nie odpowiada, a że stuki zeń pochodzące stają się nie do zniesienia, chciałbym coś zmienić. Czy żółte łączniki i tuleje są najtwardsze? Wyrzucić i wymienić na standardowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...