kraftpol Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Witam,stało się w końcu....Liczyłem sie z tym i mam przygotowane fundusze na remont,jednak co kupić i jak się do tego zabrać,proszę o poradę tych,którzy mogą tutaj takowej dobrej udzielić. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURi_ Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Powiedz mi co chcesz zrobić ? Remont genralny silnika , porządnie itd ? Wszystko napewno wiąże się z kosztami pytanie co ma być zrobione. Najpierw rozumiem wyjęcia silnika + wstępna weryfikacja uszkodzeń po rozłożeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 No tak,oczywiście,ale ja nigdy nie tykałem boxera i wolałbym,żeby zrobił to ktoś ogarnięty w temacie.Trzeba ocenić straty i oszacować koszty w wersji eko i na bogato i wtedy zadecydować.Nie wiem kto mógłby się podjąć tematu.....i jaki mógłby być wachlarz kosztów,oraz robocizny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 zmartwię cię, jeśli to STI Ra to np elementy do regulacji luzów zaworowych w głowicy są niedostępne w niektórych rozmiarach w JP, dodatkowo koszty tych dostępnych są lekko abstrakcyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 No nie wiem,to jest RA 1993r bez STI,ale ma piąty wtrysk i ciężko powiedzieć jakie tam są regulatory zaworów.Z resztą jeżeli luzy zaworowe są teraz ok,to się poskłada tak jak było i już.Bardziej martwi mnie dół silnika....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 ...Bardziej martwi mnie dół silnika....... Wszystko zależy od tego na czym chcesz ten dół silnika składać, a może short blok z STI new age po jakimś sensownym przebiegu? Musisz najpierw zastanowić się co chcesz i dobrze skalkulować fundusze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 RA ma zamknięty blok,więc nie widzę sensu go zmieniać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się