arkitekt Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 witam! jak w tytule, mam zamiar w forku zmienic plyn hamulcowy na nowy bo kolejne 40tys stuknelo a ja nie pamietam bym w miedzyczasie cos wymienial a przeciez rok temu wymienilem tarcze na brembo i klocuchy na ferodo ale o plynie zapomnialem i jakos tak mnie tknelo. a ha mam abs oraz kontr. trakcji a to podobno wazne zatem czym zalewacie swoje forki ??? tomasz p. -- Pt mar 16, 2012 1:47 pm -- no jak tam nic nie lejecie? mr JAKO przestrzegl mnie iz te tzw. super plyny hamulcowe jak np. MOTUL trzeba wymieniac b. czesto a co za tym idzie zapomniec o tym grozi zablokowaniem hamulcow i remoncikiem z laweta w tle. powiedzial by sie nie wyglupiac tylko przy moim stylu jazdy zalac DOT4. zatem FERODO jest ok ??? tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 polecam motul'a RF600 -- Pt mar 16, 2012 1:51 pm -- masz przewody w oplotach :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 bakupno, piotrus mam przewody OEM i plyn wymieniony przez brata u Kopra, jak kiedys przez tydzien bujal sie moim forkiem. ale nie pamieta co tam zalali wiec tymbardziej najwyzsza pora wymienic no i jeszcze wspomaganie, musze poszukac po jakim czasie sie go wymienia i na co. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 A ja bym na Twoimm miejscu nie wzbraniał sie od np. RBF660, weż pod uwagę, to że na codzień takie parametry płynu nie są Tobie potrzebne, ale jak wyjedziesz na nasze piękne autostrady i przez kilka km shamujesz forka z ponad 200km/h do 70 dość ostro (a niestety takie sytuacje nie są rzadkością) to warto mieć lepszejszy płyn i np. przewody w oplocie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 jak wyjedziesz na nasze piękne autostrady i przez kilka km shamujesz forka z ponad 200km/h do 70 dość ostro A na których to naszych autostradach jest limit ponad 200km/h? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 max co roku wymieniam rbf660 nigdy nie miałem problemów, nigdy nie straciłem hamulców podczas zabawy. Klocki dymiły a pedał hamulca zachowywał się dokładnie tak samo -twardo. we fiacie również mam rbf660 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Mr. Why, AdaSch, panowie rozumiem, ale moje trasy to b.przewarzajacej ilosci co najwyzej ekspresowki a najczesciej zwykle krajowki tam jadac 120-140 i tak duzo ryzykuje przekraczajac dozwolona max. o 50km/h owszem zejscie z tych 130 do 60km/h to tez zadanie dla dobrego plynu dlatego nie kupuje nie planuje zakup zwyklego plynu np. K2-DOT4 tylko dobrej jakosci FERODO DOT4 gdyz o ile o oleju pamietam o plynie chlodzacym rowniez to mam pamietac jeszcze o chamulcowym bo inaczej w sytuacji newralgicznej zatna mi sie hamulce na tyle ze nie rusze z miejsca ??? tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 poza Motul RBF660 czy Millers 300+ warto rozważyć Ferodo DOT 5.1. Cena poniżej 50zł za 1 litr, a parametry więcej niż wystarczające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 miszozon, zatem skoro juz dlubiemy temat to jakie z tych w oplocie przewodow warto zanabyc by nie przesadzac w koncu zacisko nadal mam tokiko czyli OEM a tarcze gladkie BREMBO, klocki FERODO DS2500... KOLEDZY POMOGA NIESWIADOMEMU :roll: tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 arkitekt, w gdańsku jest jakiś producent takich przewodów. Tak swoja drogą, ciekawe ile "dają" skoro w sti nie ma zamontowanych przewodów w oplocie. Pozdrawiam -- 19 mar 2012, 12:59 -- przypomniałem sobie http://www.przewodywoplocie.pl/ Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 AdaSch, wlasnie z tej firmy adasiu dali mi taka propozycje tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 arkitekt, pamiętaj o tym wątku viewtopic.php?f=26&t=147070&start=0 jak widać, założenie ich to sztuka. arkitekt, jaką masz cenkę za kpl? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 AdaSch, adasiu zamowilem plyn FERODO DOT 5.1 2L na wszelki ... do tego planuje zakup przewodow HEL-a mam propozycje za 360 zlotowek chyba za komplet. plan jest taki teraz leje ferodo na OEMowe przewody odkladam szybko kaske na wygluszenie drzwi +chyba jednak HERTZe. odkladam kaske i kupuje te w opolocie + MOTUL-a RBF660 za twoja sugestia, wymiana kolckow ponownie na FERODO DS2500 oraz plyta pod silnik bo juz fachman rok ja robi i wszystko przed latem. tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 a ja polecam płyn ATE type 200 DOT4 zalety: - zalecany okres wymiany co 3 lata!!! - temp wrzenia 280 stC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 ppmarian, masz racje zalety nie do podwazenia, ale FERODO DOT 5.1 jest ztworzony dla aut z abs oraz k.trakcji wymiana co 2lata czyli niezgorzej. tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Jestem po wymianie klocków z przodu ( FERODO DS PERFORMANCE) i płyny na DOT 4 ATE TYPE200 jest maga roznica na + w stosinku do serii wreszcie nie trzeba stawac na pedale hamulca zeby przyzwoicie zahamowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 uzywam w kolejnym aucie i jak najbardziej polecam 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny2929 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Witam facet w hurtowni polecił mi płyn ATE SL.6 czy będzie odpowiedni do 2.5 XT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambrauer Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Motul lub Ferodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się