DANI Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Mam zamiar zostac posiadaczem auta SUBARU LEGACY B4 2.0 GT TWIN TURBO rok 2000 czy ktos moze opisac ten pojazd ineresuja mnie wszystkie informacje na jego temat a dodam ze bedzie to moe pierwsze subaru wiec jak mozecie opisac koszty serwisowania tych aut, dosteo do serwisow,czy sa usterkowe no iwogule wszystko wszystko szczegulnie wymieniony przezemnie model bardzo prosze o wasze opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Prawde mówiąc, to pierwszy raz o takim modelu słyszę... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Zastanawia mnie skąd zaturbione subaru z 2000 roku z silnikiem 2.0 i kierownicą po lewej stronie pochodzi. Wydaje mi się, ze mogło by być z USA, ale tam chyba najmniejszy silnik to było 2.2 litra. Na starym kontynencie takich aut nie oferowano (niestety), ewentualnie zoastje przekładka z prawej strony - a podobno twiturbo nie mieści się tak łatwo z kierwonicą po lewej stronie W każdym razie jak już zakupisz, to naprawdę zacne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Niesłabe autko 260 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 A skad kupujesz kolego to subaru w wersji JDM? Czy ktos nie probuje cie naciagnac? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Na poczatku radze nie wkladac calej gotowki do portfela Subaru lubi na stacjach benzynowych wyciagac zrobi w tedy takie smutne oczy Znam ten ten ból Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANI Opublikowano 10 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 juz wszystko wam wyjasniam ja mieszkam na stale w angli i jest tu bardzo duzy wybor aut ktore nigdy nie wystepuja w reszcie europy poniewaz maja kierownice po innej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Mniam, piękne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANI Opublikowano 10 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 panowie ale napiszcie cos o kosztach zwiazanych z posiadaniem subaru koszty paliwa mnie nieinteresuja wiem ze beda wyzsze niz w przecietnym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Obawiam się, że nikt nie będzie wiedział nic o użytkowaniu podobnego nawet samochodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 panowie ale napiszcie cos o kosztach zwiazanych z posiadaniem subaru koszty paliwa mnie nieinteresuja wiem ze beda wyzsze niz w przecietnym aucie. Jest to pewnie grey import z japonii. Musisz sie liczyc z tym, ze jak cos sie sypnie, to czesci w UK od reki nie dostaniesz - bedziesz musial ciagnac z japonii. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANI Opublikowano 10 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 to moze ktos wie jak wyglada eksploatacja najpopularniejszego subaru impreza z turbodoladowanym silnikiem i czy sa to auta awaryjne czy nie bo tu na wyspach maja pierwszorzedna opinie niezawodnych aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 to moze ktos wie jak wyglada eksploatacja najpopularniejszego subaru impreza z turbodoladowanym silnikiem i czy sa to auta awaryjne czy nie bo tu na wyspach maja pierwszorzedna opinie niezawodnych aut. Ten Legac to perełka Niezawodność taka sama jak w imprezach, w końcu połowa mechaniki jest zamienna Ja bym wziął legaca, nawet mając wizję ściągania (odpukać) rzeczy z japonii, bo taka zaturbiona fura jest cichociemna i nie tak popularna jak impreza (opinia pewnie też lepsza w takim aucie jak imprezie o której podobno na wyspach mówią jak u nas o BMW). U na śmigają antyki zaturbione z lat 1991 - 1993 i jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Cudowne auto!!! i bardzo żałuje, że nie ma takich z kierownicą po lewej stronie albo jest ich zaledwie "garstka". Z tego, co wiem to w Anglii bardziej przejmowałbym się stawkami ubezpieczeniowymi niż pochłanianym przez samochód paliwem, ale to i tak żadne pocieszenie. Mówiąc kolokwialnie koszty utrzymania są duże! Nie powinieneś mieć natomiast problemów ze znalezieniem ani (ewentualnie) potrzebnych części, ani serwisu, który miałby zajmować się twoim autem. Gorzej jednak jak będziesz chciał przyjechać z tym cackiem do "CiemnoGroud PL". Tzn. wszystko co napisałem powyżej (poza kosztami utrzymania) wygląda zupełnie na odwrót. Anyway... z tego co wiem to model ten jest mało awaryjny i stosunkowo młody więc dopóki nie będziesz musiał zregenerować turbinek lub co gorsza ich wymienić ... wolę o tym nawet nie myśleć, to nie powinieneś się skarżyć. W moim Legacu padły cewki zapłonowe i skrzynia już zipie, ale ja mam dziadka z 1993 roku i są to właśnie typowe usterki tego modelu. Silnik, skrzynia, napęd i cała większość części domyślam się pochodzą z modeli bardziej popularnych na innych rynkach. Mam nadzieje, że ktoś dokładniej wypowie się na temat tego modelu, bo sam z przyjemnością bym coś więcej poczytał. Pozdrowienia dla forumowiczów SIP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 dopóki nie będziesz musiał zregenerować turbinek lub co gorsza ich wymienić ... wolę o tym nawet nie myśleć, to nie powinieneś się skarżyć. Czy wymiana turbiny to jest jakiś taki straszny dramat cenowy ? Wydaje mi się, ze są gorsze dramaty w samochodzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANI Opublikowano 10 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 auto nalezy do mojego sasiada sciagnol je na specjalne zamowieni on jest kapitane promu pasazerskiego wiec na pieniadze nie nazeka auto jest w perfekcyjnym stanie i chyba zmieni wlasciciela bo on chce to samo tylko w nowej budzie a mi sie to podoba na maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 DANI, nie zapeszając ja tez mam kilka takich Legacy na oku. 260 lub później 280 PS w wersjach chyba od 1998 roku. Już mi sie myli bo impreza STi z lat 98 tez jest niczego sobie i trochę mi zamieszała w planach:) Trzeba sprawdzić dobrze zawartość przedniej cześci samochodu, tego co pod maska. Co chwile pojawia sie na stronach Uk i Ie ogłoszenie Legacy GT "needs engine" lub "needs attention" Pozatym to ciężkawe auto ale pewnie daje radę. Taki jeszcze szybszy kondon . Moge zajrzeć kiedyś do Ciebie to sie przejedziemy kilkoma przed kupnem :wink: A o częsci to bym sie na pewno nie matrwił, ebay twoim przyjacielem-używane są, a eksploatyjne też się znajdą. Praktycznych informacji o eksploatacji szukaj na forach w UK albo w krzaczkach jak umiesz (Jap) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Hmmm, utrzymania subaru nie da się idealnie obliczyć,raz pali 12 litrów (ale to mało realne) a raz 22 litry. Wszystko w twoich rękach,znaczy nodze. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Zgadzam się z opinią Piotra w stu procentach. Legacy w wersji turbo zawsze ceniłem za dyskrecje. Wybór Imprezy byłby zdecydowanie rozsądniejszy ale sam nie wiem co bym zrobił na twoim miejscu DANI. Tak czy inaczej nieżle kombinujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Bardzo piękne auto! Ja bym brał z miejsca! Co będzie później to będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANI Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 PIOTR Ty widze ze tez masz zamiar zapodac cos podobnego napisales ze podstawa to sprawdzic silnik wlasciciel proponuje by jechac do serwisu subaru i tam sie dowiem wszystkiego oczywiscie na jego koszt ale warunek jest taki auto wporzatku wykladam gotowe auto ma problem decyzja nalezy do mnie wlasciciel usowa usterke i biore lub rezygnuje on jest naprawde pewny tego auta nikt po za serwisem subaru nic tam nie dotykal a na dodatek pojawilo sie dzis dwoch japoncow lub chinoli i sa bardzo zainteresowani.znalazlem jeszcze pare tych samych modeli a nawet SUBARU LEGACY B4 RSK TWIN TURBO TIPTRONIC naprawde nie wiem co robic. dzieki dla WAS za pomoc kazdy wasz post jest dla mnie wazny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 DANI, AŻ TAK nie lubisz znaków interpunkcyjnych, czy startujesz w jakimś konkursie...? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Dani jak wymieniasz olej dbasz o bryke ,chlodzisz turbo po jezdzie i nie dajesz ognia od samego startu to bedzie git i nie ma co sie martwic bo bryka zacna.turbo w polsce z robota ok 8 000 pln czyli jakie 5 000 funtow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 ok 8 000 pln czyli jakie 5 000 funtow. Yyyyy, że co ? :wink: Vert jesteś pewien kursu funta? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 dowiedz sie od sasiada do ktorej stawki ubezpieczenioej to auto nalezy (wedlug mnie tak jak wszystkie imprezy gt i wrx do 20 czyli najwyzszej). jezeli tak to przy ubezpieczeniu beda brali po uwage nstepujace rzeczy : 1.gdzie mieszkasz w jakiej dzielni (jak murzynskiej ) - wysokie 2. czy masz dom z ogrodzeniem i gararzem jak nie to- wysokie 3. od ilu lat masz prawko i czy masz angileskie jak krutko to - wysokie 4. czy jestes merzczyzna czy kobieta jak merzczyzna to - wysokie kiedys gadalem z moim kumplemangolem tu w angli i tak z ciekawosci sprawdzilismy ile by trzeba bylo placic za wrx z 2000 roku on mial 700 funtow ( ma chate w dobrej dzielnicy z garzazem ogrodzeniem mail w cholere aut terz ubezpiecza nasze 8 aut nigdy nie mial dzwona ) rocznie a mi powiedzieli 3000 !!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się