kubans23 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Jakie opony lepiej zalozyc do Buga WRX na felgi oryginal 17 cali- 215x45, czy 225x45? Zwykla jazda, nie upalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KratekPL Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 225/45 będą troszkę wyższe od 215/45, pomyśl może też o 205/50 225/45/17 średnica: 634.3 mm 215/45/17 średnica: 625.3 mm 205/50/17 średnica: 636.8 mm oponki 205/50/17 są zamiennikiem 225/45/17 (mają bardzo zbliżoną wysokość) natomiast 215/45 jest troszke niższym rozmiarem - mniej mięsa na nasze drogi... Felgi masz szerokie na 7 cali i spokojnie każdą z w/w opon można na nie założyć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 kubans23, pomyśl raczej o 215/45R17. To dobry kompromis między wyglądem, komfortem i osiągami. Dodatkowo to bardzo popularny rozmiar, więc nie będzie problemu z zakupem. IMHO szerokość 225 przy tym samym profilu to trochę za dużo jak na słabego WRX. Poza tym w takim rozmiarze pojawi się już problerm z koleinami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Mowa jest o letnich? 215/45/17 to przecież seryjny rozmiar WRX, więc one stanowią tu punkt odniesienia. I najlepiej takie załóż. Od biedy możesz też dać 225/45/17. Będą pasowały i będzie OK. Tylko nie zakładaj przypadkiem węższych i co gorsza wyższych, wspomnianych tu 205/50. Balon wysoki i wąski. Bez sensu kompletnie. Do wozu drabiniastego się nadaje :wink: Chyba że zimówki, to co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jcheba01 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Ja bym założył 215/45, nie zawsze należy poprawiać fabrykę... po coś taką sugerują. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 A ja dodam ze 215/45 sa drozsze od 225/45 gdyz one sa oponami premium ale jak kto woli. Ja mam 225/45 na feldze 8 i chwale sobie bo drogi nasze sa wiadomo jakie i opona cos zawsze ochroni felge. Na zime mam 205/50 i tez smiga sie swietnie. Mowie oczywiscie o 17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubans23 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Opony, które mam na oku to Pirelli PZero Nero. 225/45 są droższe o około 50 PLN od 215/45, ale oszczędność 200 PLN na oponach za 2000 PLN jest chyba bez sensu. Dzięki za informacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lynx Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 A ja dodam ze 215/45 sa drozsze od 225/45 gdyz one sa oponami premium a to nowość dopiero :shock: od kiedy to rozmiar decyduje, która opona należy do klasy premium :?: czy chińskie Wanli w rozmiarze 215/45R17 to wg Ciebie też opona premium :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Ja proponuję 215/45, bo jeździłem na nich i na 225/45, więc śmiało mogę powiedzieć, że 215 dużo lepiej zachowuje się w koleinach. Nie upalasz auta, więc niema sensu walczyć z kierownicą na 225. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Lynx, Chodzi mi o to ze trudnej otrzymac kazdy rodzaj bierznika modelu itp z rozmiarem 215 niz 225. I dlatego je nazwałem premium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lynx Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Lynx, Chodzi mi o to ze trudnej otrzymac kazdy rodzaj bierznika modelu itp z rozmiarem 215 niz 225. I dlatego je nazwałem premium. dobrze, że wyjaśniasz tą zawiłą logikę bo nikt by się nie połapał o co ci chodzi z tymi rozmiarami i rodzajami bieżnika Ale masz trochę racji. Jeśli chodzi o ceny, 225/45R17 to rozmiar, który bardzo w ostatnich latach zyskał na popularnosci i w którym ceny na rynku są zdołowane, może jeszcze nie tak jak w 195/65R15 czy 205/55R16 ale jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Ja letnie opony mam w rozmiarze 225 (Micheliny Pilot Sport) i nie odczuwam specjalnych problemów na koleinach, za to auto wydaje się stabilniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się