Jump to content

porysowana szyba....polerowanie?


b.
 Share

Recommended Posts

witam,

wczoraj pechowo dostal mi sie pewnie jakis piasek lub kamyk pod wycieraczke i przejechal po calej dlugosci pracy wycieraczki - najgorzej ze po stronie kierowcy... no i mam zarysowany luk. wkurzylem sie, a dodatkowo w nocy w swietle latarni ulicznych rysy byly bardzo widoczne.... nie wiem jak w dzien to bedzie wygladac, ale pewnie wcale duzo lepiej nie bedzie.

macie jakas rade dla mnie? mozna sie tego jakos pozbyc. wypolerowac ta ryse jakos? czytalem ze przednich szyb nie powinno sie polerowac, ale moze tylko fragment mozna bez wiekszych konsekwencji wizualnych?.....

bo wymieniac szybe (ktora rok temu od kamienia wymienialem na nowa) za bardzo z powodow finansowych mi sie nie chce. no chyba ze ceny szyb teraz spadly i polerowanie

nie bedzie az tak atrakcyjne finansowo jak wymiana szyby....

 

bartek.

Link to comment
Share on other sites

witam,

wczoraj pechowo dostal mi sie pewnie jakis piasek lub kamyk pod wycieraczke i przejechal po calej dlugosci pracy wycieraczki - najgorzej ze po stronie kierowcy... no i mam zarysowany luk. wkurzylem sie, a dodatkowo w nocy w swietle latarni ulicznych rysy byly bardzo widoczne.... nie wiem jak w dzien to bedzie wygladac, ale pewnie wcale duzo lepiej nie bedzie.

macie jakas rade dla mnie? mozna sie tego jakos pozbyc. wypolerowac ta ryse jakos? czytalem ze przednich szyb nie powinno sie polerowac, ale moze tylko fragment mozna bez wiekszych konsekwencji wizualnych?.....

bo wymieniac szybe (ktora rok temu od kamienia wymienialem na nowa) za bardzo z powodow finansowych mi sie nie chce. no chyba ze ceny szyb teraz spadly i polerowanie

nie bedzie az tak atrakcyjne finansowo jak wymiana szyby....

 

bartek.

 

Polerowanie szyby to IMHO porazka... Po tej operacji z szyby robi sie jedna wielka soczewka ktora znieksztalca obraz, podobno da sie to zrobic profi ale rysy musza byc bardzo plytkie i tez nie zawsze wyjdzie dobrze...

Link to comment
Share on other sites

tylko ze ja nie mam pekniecia tylko rysy.

zadzwonilem do dwoch warsztatow od szyb.... powiedzieli ze blado to widza.

1) mozna sobie kupic cos do polerowania i wcierac, ale generalnei wymienic.

2) powiedzial ze po polerowaniu zrobic sie moze soczewka i bedzie jeszcze

bardziej przeszkadzalo niz te rysy.

 

i tyle. nowa szyba z montazem wycenili na 510 zl .....

 

bartek.

Link to comment
Share on other sites

Zapomnij o temacie, przerabialem polerowanie tylnej szyby w zaprzyjaznionej firmie od szyb i praktycznie nie dalo to zadnego rezultatu. Przy zarysowaniu od wycieraczki pozostaje przyzwyczaic sie lub niestety wymienic szybe, wybralem pierwsze rozwiazanie.

Link to comment
Share on other sites

Ja juz probowalem polerowania i zalepiania odprysku zywica...robila to renomowana firma, a efekt byl kiepski (zalepialem bo balem sie ze mi peknie, a do przejechania mialem 5 tkm.) W rezultacie szybe wymienilem na nowa. 510 PLN, to chyba super cena, szyba raczej nie orginalna ? U mnie szyba z montarzem kosztowala prawie 500 EUR...

Link to comment
Share on other sites

Znalazlem zamienniki szyb za 290 zł + montaz 80. Poszukaj w ksiazce telefonicznej, badz internecie i podzwon, ja tak zrobilem.

 

a mozesz mi powiedziec kto jest producentem tej szyby?

do tej pory mialem nordglass i bylem zadowolony :-).

 

bartek.

Link to comment
Share on other sites

Szczerze to nie pytalem o producenta. Np. na gieldzie samochodowej cena juz od 250 zł :), ale co to jest za produkt, sie okaze po zamontowaniu. Ja wole pojechac do szybiarza gdzie kupie i zamontuje szybe, w razie jakby bylo cos nie tak to mam gdzie reklamacje skladac.

Link to comment
Share on other sites

Lacky - jak widzę jesteś z Bytomia, b. z Warszawy ( wiem, bo codziennie widuję jego samochód) i stąd może różnica w cenach

b. - będę w przyszłym tygodniu na Śląsku, więc jeśli znajdziesz jakąś atrakcyjną szybę własnie tam, to możemy porozmawiać o transporcie ;)

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

OK, zaraz zadzwonie i sie dowiem wszystkiego, napisze CI konkrety, w razie czego ta ja kupie taka szybe i sie mozemy gdzies umowic na odbior. Ja tak na marginesie tez potrzebuje szybe, podczas wypadku, ktory mialem tez szyba mi poszla, stad wiem jakie sa koszty szyby :):)

Link to comment
Share on other sites

Szyba nordglass, zaraz bede mial konkretna cene, jak zamowie teraz bede mial na wtorek.

 

watki ci sie pomerdaly :lol: ...bo o kosztach przeczytalem w watpu o imprezie sedan :lol::lol:

 

sluchaj, dzieki za zainteresowanie. ale teraz chyba spasuje. poczekam do wiosny i wtedy wymienie. Dla mnie tak bedzie chyba lepiej, bo spod uszczelki w bocznym slupku i na dachu wylaza paskudne bable na lakierze..... i tak przy okazji jakbym juz wyjal szybe to bym od razu zrobil z tym porzadek. a teraz pogoda paskudna ....

ale wielkie dzieki.

 

bartek.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...