Bubu Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Generalnie interesują mnie następujące sprawy. Na co patrzeć przy zakupie 2.0 16V a na co przy zakupie 2.0 GT? Czy faktycznie tanie GT = GT w szemranym stanie? Gdzie mogę znaleźć dane techniczne 2.0 n/a? Jakich przebiegów się wystrzegać (poza rażąco niskimi)? No i miło by było gdyby forumowicze posiadający 2.0 n/a i GT napisali co nie co na temat usterkowości tego auta (bądź jej braku), co najczęściej "pada", jakie macie przebiegi itp. itd. Oczywiście wszystkie pytania dotyczą wersji z okesu do 1999 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Bubu polaz po forum i dziale kupie sprzedam.dowiesz sie wszystkiegio i mysle ze odpowiesz sobie sam na nurtujace cie pytania.pisze nie po to co by cie zbyc ale jak sie poczyta to bedziesz wiedzial nawet kto sprzedaje kto mial dany egzemplarz co sie z bryka dzialo itp.pozdrawiam. ps daj sobie spokoj na pewno z allegro.na forum jak posledzisz najdziesz dla siebie odpowiedni samochod.pozdrawiam serdecznie ps2 jak cie interesuje cos bardziej szczegolowego wpisz temat w wyszukiwarke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 jeśli chodzi o allegro to oczywiście nie opieram się tylko na tamtejszych ogłoszeniach, śledzę też inne serwisy...co by przy okazji widzieć, które auta wiszą już dosyć długo (czyli zapewne jest z nimi mocno coś nie tak) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal 75 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Kupując Imprezkę trza sprawdzić w miarę możliwości przeglądy, jakie autko miało robione (rozrząd, rozrząd raz jeszcze rozrząd),. Osobiście mam nie zaturbionego potwora więc mnie te elementy interesowały. Sam przebieg rzecz względna. Zanim kupisz zrób przegląd najlepiej w autoryzowanej stacji, po zakupie wymień rozrząd, płyny ewentualnie paski, bez względu na przebieg jaki będziesz miał. Są to znacznie niższe koszty w porównaniu do ewentualnych usterek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Kupując Imprezkę trza sprawdzić w miarę możliwości przeglądy, jakie autko miało robione (rozrząd, rozrząd raz jeszcze rozrząd),. Osobiście mam nie zaturbionego potwora więc mnie te elementy interesowały. Sam przebieg rzecz względna. Zanim kupisz zrób przegląd najlepiej w autoryzowanej stacji, po zakupie wymień rozrząd, płyny ewentualnie paski, bez względu na przebieg jaki będziesz miał. Są to znacznie niższe koszty w porównaniu do ewentualnych usterek. To znaczy ktore elementy Cie nie interesowaly? Rozrzad? A jaki ma to zwiazek z n/a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 dane techniczne 2.0 GL MY97: 116KM@5600 i 175Nm@4000. do setki 9,5s, Vmax 189km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 do setki 9,5s Średnio mi się chce w to wierzyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Średnio mi się chce w to wierzyć... Wiara nic do tego nie ma, katalog podaje 9,7s do 100km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Średnio mi się chce w to wierzyć... Wiara nic do tego nie ma, katalog podaje 9,7s do 100km/h Bo Owocowi już się nie chce wierzyć, że był taki czas, że przyspieszenie do 100 w granicach 10s to był dobry wynik dla cywilnego pojazdu. Co prawda, ja myślę o latach 70-tych, ale zawsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Bo Owocowi już się nie chce wierzyć, że był taki czas, że przyspieszenie do 100 w granicach 10s to był dobry wynik dla cywilnego pojazdu. Co prawda, ja myślę o latach 70-tych, ale zawsze... Raczej dlatego, że 2.0-litrowy, nowy Legac ma przyspieszenie w granicach 12 s. Ja wiem, że masa inna, ale aż tak..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GM Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Moja teraz ma 145.000, jak kupowałem miałem 90.000 i już zmieniony rozrząd. Od tamtej pory - nic. Tylko olej, świece i filtry. No i klocki. Sorry - jeszcze amortyzatory KYB tył. Poza tym na razie nic się nie dzieje, chociaż Karową jeżdże do i z pracy . Troszkę słychać sprzęgło (chyba) przy 2000rpm. Jestem zadowolony. Spalanie - trasa 8,5 - 10, miasto 10-13. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Raczej dlatego, że 2.0-litrowy, nowy Legac ma przyspieszenie w granicach 12 s. Ja wiem, że masa inna, ale aż tak..? Aż tak, Impreza waży 1130kg bez wkładki mięsnej, a legac 230kg więcej. Możesz sobie porównać jak zachowuje się auto jak jedziesz sam a jak kiedy wieziesz dodatkowo 3 facetów lub 4 kobiety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się