Bubu Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Generalnie interesują mnie następujące sprawy. Na co patrzeć przy zakupie 2.0 16V a na co przy zakupie 2.0 GT? Czy faktycznie tanie GT = GT w szemranym stanie? Gdzie mogę znaleźć dane techniczne 2.0 n/a? Jakich przebiegów się wystrzegać (poza rażąco niskimi)? No i miło by było gdyby forumowicze posiadający 2.0 n/a i GT napisali co nie co na temat usterkowości tego auta (bądź jej braku), co najczęściej "pada", jakie macie przebiegi itp. itd. Oczywiście wszystkie pytania dotyczą wersji z okesu do 1999 roku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vert Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Bubu polaz po forum i dziale kupie sprzedam.dowiesz sie wszystkiegio i mysle ze odpowiesz sobie sam na nurtujace cie pytania.pisze nie po to co by cie zbyc ale jak sie poczyta to bedziesz wiedzial nawet kto sprzedaje kto mial dany egzemplarz co sie z bryka dzialo itp.pozdrawiam. ps daj sobie spokoj na pewno z allegro.na forum jak posledzisz najdziesz dla siebie odpowiedni samochod.pozdrawiam serdecznie ps2 jak cie interesuje cos bardziej szczegolowego wpisz temat w wyszukiwarke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubu Posted February 8, 2006 Author Share Posted February 8, 2006 jeśli chodzi o allegro to oczywiście nie opieram się tylko na tamtejszych ogłoszeniach, śledzę też inne serwisy...co by przy okazji widzieć, które auta wiszą już dosyć długo (czyli zapewne jest z nimi mocno coś nie tak) Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal 75 Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Kupując Imprezkę trza sprawdzić w miarę możliwości przeglądy, jakie autko miało robione (rozrząd, rozrząd raz jeszcze rozrząd),. Osobiście mam nie zaturbionego potwora więc mnie te elementy interesowały. Sam przebieg rzecz względna. Zanim kupisz zrób przegląd najlepiej w autoryzowanej stacji, po zakupie wymień rozrząd, płyny ewentualnie paski, bez względu na przebieg jaki będziesz miał. Są to znacznie niższe koszty w porównaniu do ewentualnych usterek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Kupując Imprezkę trza sprawdzić w miarę możliwości przeglądy, jakie autko miało robione (rozrząd, rozrząd raz jeszcze rozrząd),. Osobiście mam nie zaturbionego potwora więc mnie te elementy interesowały. Sam przebieg rzecz względna. Zanim kupisz zrób przegląd najlepiej w autoryzowanej stacji, po zakupie wymień rozrząd, płyny ewentualnie paski, bez względu na przebieg jaki będziesz miał. Są to znacznie niższe koszty w porównaniu do ewentualnych usterek. To znaczy ktore elementy Cie nie interesowaly? Rozrzad? A jaki ma to zwiazek z n/a? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek@klubsubaru.pl Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 dane techniczne 2.0 GL MY97: 116KM@5600 i 175Nm@4000. do setki 9,5s, Vmax 189km/h. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 do setki 9,5s Średnio mi się chce w to wierzyć... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Średnio mi się chce w to wierzyć... Wiara nic do tego nie ma, katalog podaje 9,7s do 100km/h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gal Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Średnio mi się chce w to wierzyć... Wiara nic do tego nie ma, katalog podaje 9,7s do 100km/h Bo Owocowi już się nie chce wierzyć, że był taki czas, że przyspieszenie do 100 w granicach 10s to był dobry wynik dla cywilnego pojazdu. Co prawda, ja myślę o latach 70-tych, ale zawsze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Bo Owocowi już się nie chce wierzyć, że był taki czas, że przyspieszenie do 100 w granicach 10s to był dobry wynik dla cywilnego pojazdu. Co prawda, ja myślę o latach 70-tych, ale zawsze... Raczej dlatego, że 2.0-litrowy, nowy Legac ma przyspieszenie w granicach 12 s. Ja wiem, że masa inna, ale aż tak..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GM Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Moja teraz ma 145.000, jak kupowałem miałem 90.000 i już zmieniony rozrząd. Od tamtej pory - nic. Tylko olej, świece i filtry. No i klocki. Sorry - jeszcze amortyzatory KYB tył. Poza tym na razie nic się nie dzieje, chociaż Karową jeżdże do i z pracy . Troszkę słychać sprzęgło (chyba) przy 2000rpm. Jestem zadowolony. Spalanie - trasa 8,5 - 10, miasto 10-13. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Raczej dlatego, że 2.0-litrowy, nowy Legac ma przyspieszenie w granicach 12 s. Ja wiem, że masa inna, ale aż tak..? Aż tak, Impreza waży 1130kg bez wkładki mięsnej, a legac 230kg więcej. Możesz sobie porównać jak zachowuje się auto jak jedziesz sam a jak kiedy wieziesz dodatkowo 3 facetów lub 4 kobiety Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now