mcbeth Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Mam takie pytanie: czy jak ostrzej ruszacie na mokrej czy w ogóle śliskiej nawierzchni skręcając (np. szybki wjazd/zjazd na skrzyżowaniu), to kufer ucieka wam na zewnątrz ? Już się zastanawiam, czy u mnie działa dobrze szpera, bo często taki skręt idzie mi lekkim slajdem i z kontrą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Mam takie pytanie: czy jak ostrzej ruszacie na mokrej czy w ogóle śliskiej nawierzchni skręcając (np. szybki wjazd/zjazd na skrzyżowaniu), to kufer ucieka wam na zewnątrz ? Już się zastanawiam, czy u mnie działa dobrze szpera, bo często taki skręt idzie mi lekkim slajdem i z kontrą. Wyjeżdża, wyjeżdża na zewnątrz :wink: przynajmniej u mnie trzeba być przygotowanym na lekką kontrę i ewent. odpuszczenie gazu (szczególnie na wąskiej drodze), bo elektronika w moim forku w takiej sytuacji zwykle nie nadąża. Pierwszej swojej zimy z subaru parę razy "trochę" byłem zaskoczony - wcześniej jeździłem meganką II i takich sytuacji zwykle nie było. Inna sprawa, że i mocy i możliwości takiego przyspieszenia na śliskim też nie było. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Mam takie pytanie: czy jak ostrzej ruszacie na mokrej czy w ogóle śliskiej nawierzchni skręcając (np. szybki wjazd/zjazd na skrzyżowaniu), to kufer ucieka wam na zewnątrz ? Już się zastanawiam, czy u mnie działa dobrze szpera, bo często taki skręt idzie mi lekkim slajdem i z kontrą. Dokładnie tak to wygląda (5EAT). Lekki slajd i kontra ok. 1/4-1/2 obrotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Mam takie pytanie: czy jak ostrzej ruszacie na mokrej W SBD/MT na mokrej przy ruszaniu na skręconych kołach nie ma szans na nadsterowność. Na nawierzchni zimowej (gołoledź, zamarzający deszcz/śnieg, ubity "wyślizgany" śnieg) już tak. Karol76, Twoje auto ma skrzynię AT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 U mnie w forku 5MT tak właśnie jest i na śniegu powoduje to fajna zabawę, prawie jak w aucie tylnonapędowym. Ale ja nie mam kontroli trakcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 W przypadku 5EAT w OBK MY10 podobnie tyle że musi być dość ślisko efekt jak w tylnonapędowym którym kiedyś jeździłem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Karol76, Twoje auto ma skrzynię AT? Tak. W US 2.5XT w nowej budzie były/są dostępne tylko z AT. Jak już teraz wiem jak się forek zachowa na śliskim przy ciasnym skręcie, to zabawa jest bardzo fajna - ale żona nie podziela mojej radosci. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 żona nie podziela mojej radosci. :wink: taaa... To bywa problemem. Ale czasem bywa wesoło nawet bez 'kontroli trakcji' :wink: , jak skręca się w wąską uliczkę i jedzie slajdem wzdłuż stojących tam samochodów :shock: . Wychodzi na to, że TTTM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się