Ireq Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 natomiast Diesel jest juz BARDZO OK Wierzę, ale ja diesla nigdy nie kupię, i nie mówię tu o Subaru , ale wogóle o autach Po prostu , dla mnie diesel sie nie nadaje i koniec Jestem za wszystkimi czterema konczynami, diesel-owi mowimy nie w samochodzie osobowym, ktory ma "jezdzic" -- Pn mar 12, 2012 1:19 pm -- A ja mam tylko taka cicha nadzieje, ze przy lifcie w przyszlosci podniosa sie takze moce, lub pojawi wiekszy motor o odpowiednim odpychaniu, to wtedy jak juz wielu kolegow zauwazylo, bedzie trzeba rozwazyc opcje zakupu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 natomiast Diesel jest juz BARDZO OK Wierzę, ale ja diesla nigdy nie kupię, i nie mówię tu o Subaru , ale wogóle o autach Po prostu , dla mnie diesel sie nie nadaje i koniec nigdy nie mow nigdy... jak tam bylo z tym Fordem i silnikiem z Volvo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Podłączę się, jeśli można, ale nie napiszę o wrażeniach z jazdy, lecz z oględzin. Dziś miałem przyjemność oglądać to cudo w ASO Zasada w Rzeszowie. Samochód sprawia wrażenie małego. I taki jest w porównaniu z Foresterem albo Outbackiem. Linia nadwozia jest ładna, choć intrygują ostre ciecia z przodu, a zwłaszcza z tyłu. Bardzo ładne reflektory. I to w zasadzie wszystko, co mogę dobrego powiedzieć o nadwoziu. Egzemplarz w Rzeszowie miał kolor (jeśli można to nazwać kolorem) czarny, co w połączeniu z czarnym wlotem chłodnicy, takimiż felgami i posępnymi tylnymi szybami nadawało mu charakter pojazdu, któremu przez niedopatrzenie nie namalowano srebrnych napisów "Spoczywaj w pokoju / w Subaru", "Ostatnia droga (w Subaru)" itp. Niestety strasznie zniechęcające. Duży prześwit jest skutecznie zamaskowany mizernymi kątami natarcia i zejścia, więc na drogach gruntowych i w śniegu ta piętnastka pewnie będzie zachowywała się podobnie jak nowy Outback. Wnętrze utrzymane w takiej samej pogrzebowej tonacji zwraca uwagę nowoczesna tablicą rozdzielczą i konsolą środkową, oraz o wiele lepszymi materiałami, niż np. w przypadku Forestera MY 2009. Plastiki i tapicerka foteli są o wiele przyjemniejsze. Osoby przyzwyczajone do łagodnych kształtów kierownicy z poprzednich modeli mogą czuć się dziwnie z kanciastymi przyciskami kierownicy. Siedzi się nisko, jak w typowym samochodzie osobowym. Wygląda na to, że w tylnej kanapie nie ma wysuwanego podłokietnika? Oglądany samochód nie miał także otwieranego dachu. Bagażnik - jak na tę wielkość samochodu - całkiem dobry. Roleta o nowej konstrukcji, sprawa wrażenie mniej brzęczącej. Ale prawdziwa ciekawostka jest z przodu: NIE MA KURNIKA! :? Powietrze do chłodnicy turbiny kierowane jest z kratki chłodnicy specjalnymi kanałami pod maską. Oglądane przeze mnie autko wyposażone było w diesla. Pan sprzedawca powiedział, że XV z dieslem to samochód rajdowy; samochód ma być o 200 kg lżejszy od Forestera, przez co silnik ów nadaje mu niewiarygodnej dynamiki. Może za jakiś czas będzie można sprawdzić to w praktyce. Reasumując: z wyglądu jest to całkiem normalny samochód w tej klasie, tylko na Miłość Boską, nie czarny i nie z czarnymi szybami. Dziennikarze piszą, że przekonuje jazdą - jak to Subaru. Pewnie tak, i miejmy nadzieję, bo cena jakoś nie przekonuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 ta jak pisałem dieselek do xv najlepszy wybór oczywiście jak ktoś chce się bawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Nieco gorzej wygląda sprawa z brakiem ogrzewania lusterek zewnętrznych. Da się z tym żyć, W lecie pewnie tak albo dla tych co w nie nigdy nie patrzą. :wink: Trochę to smieszne, że zapomnieli o czymś co jest seryjnym wyposażeniem każdego samochodu. Dobrze, że o szybie i klimie nie zapomnieli... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 subaru nie zapomina tylko sAWD lusterka nie podgrzewane chociaż wewnętrzne lusterko się ściemnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 ja diesla nigdy nie kupię, i nie mówię tu o Subaru , ale wogóle o autach No no, Focusa też NIGDY nie kupisz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Samochód sprawia wrażenie małego. I taki jest w porównaniu z Foresterem albo Outbackiem. Wymiary XV są prawie identyczne z poprzednim modelem Forestera ( w nawiasie poprzedni Forek ): Długość 4,45m ( 4,45 ) Szerokość 1,78m ( 1,735 ) Wysokość 1,57m ( 1,58 ) Rozstaw osi 2,635 ( 2,525 ) - to duża różnica, dlatego XV ma znacznie więcej miejsca z tyłu Prześwit 220mm ( 195 mm). nadawało mu charakter pojazdu, któremu przez niedopatrzenie nie namalowano srebrnych napisów "Spoczywaj w pokoju / w Subaru", Karawany mają zazwyczajznacznie bardziej pionowe tylne drzwi; w XV trumna się nie zmieści Faktem jednak jest, że w jsnych kolorach wygląda lepiej - kontrast z ciemniejszymi listwami nadkoli. Duży prześwit jest skutecznie zamaskowany mizernymi kątami natarcia i zejścia O ile kąt natarcia jest mniejszy, niż w aktualnym Forsterze ( porównywalny z poprzednim ), o tyle kąt zejścia jest dobry. Pan sprzedawca powiedział, że XV z dieslem to samochód rajdowy To oczywisty nonsens. Ale prowdzi się istotnie bardzo dobrze. Przyspieszenie do "100" zmierzone przez AMS ( na mokrej nawierzchni, zimówkach ) to 9,0s. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Wymiary XV są prawie identyczne z poprzednim modelem Forestera ( w nawiasie poprzedni Forek ):Długość 4,45m ( 4,45 ) Szerokość 1,78m ( 1,735 ) Wysokość 1,57m ( 1,58 ) Rozstaw osi 2,635 ( 2,525 ) - to duża różnica, dlatego XV ma znacznie więcej miejsca z tyłu Prześwit 220mm ( 195 mm). można prosić jeszcze o porównanie wagi oraz współczynnika oporów powietrza bardzo fajnie to wygląda na papierze, jeszcze tylko jakiś mocny silnik i będę miał motywacje do zmiany auta np taki 200 konny jak w BRZ, bo mała pojemność z turbiną do mnie nie przemawia mi jedno się niepodoba w XV, jest ona taka trochę nijaka, bardzo zlewa się wśród innych aut, gdyby nie ten wściekły kolor pomarańczowy to faktycznie była by porażka chociaż taki czarnuch z czerwonymi lub pomarańczowymi felgami mógłby wyglądać cudnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 można prosić jeszcze o porównanie wagi oraz współczynnika oporów powietrza Współczynnik oporu powietrza: XV 0.329 Forester 97-02 0.405 Forester 2009 0.380 Masa Forka 2008 2.0 MT - 1390kg Masa XV 2.0 - 1460 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Podoba mi się ten samochód. Szkoda tylko, że auta różnych marek stają się tak bardzo do siebie podobne.Nie mam na myśli szczegółów tylko ogólną tendencję. Teraz dopiero zauważyłem. Gdzie XV ma lusterka boczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Szkoda tylko, że auta różnych marek stają się tak bardzo do siebie podobne. To samo mówili/pisali o japończykach z lat 80/90 Gdzie XV ma lusterka boczne? Na tym prototypie widać - są jak miniatury kamer z F1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Podoba mi się ten samochód. Szkoda tylko, że auta różnych marek stają się tak bardzo do siebie podobne.Nie mam na myśli szczegółów tylko ogólną tendencję. Teraz dopiero zauważyłem. Gdzie XV ma lusterka boczne? [ http://img837.imageshack.us/img837/7858/nowakiaceed2012640x0roz.jpg ] [ http://img853.imageshack.us/img853/6257/xv1a.jpg ] Hmm są tez inne samochody, które maja lusterka tego typu - i chyba trudno obrazić sie o porównanie do nich ... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Masa Forka 2008 2.0 MT - 1390kgMasa XV 2.0 - 1460 kg trochę szkoda, że masa wyraźnie wzrosła. lepsza sprawność w nowym benzyniaku pójdzie na pchanie dodatkowych kilogramów... pozostaje tylko po raz n-ty poprosić o turbo benzynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Masa własna Forestera od 1390 kg ( wersja bazowa nie miała klimatyzacji ). Masa własna XV 2.0 1370 - 1425 ( zależnie od wyposażenia ) : http://www.subaruxv.pl/pages/2012xv.pdf Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Dyrekcja, to ja przyznam, że przepisałem info z Subaru DE, bo tam mają też historyczne katalogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Dyrekcja, to ja przyznam, że przepisałem info z Subaru DE, bo tam mają też historyczne katalogi dobrze że pomyłka w tą stronę nie jest zatem źle z tym parametrem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_Docent Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Wierzę, ale ja diesla nigdy nie kupię, i nie mówię tu o Subaru , ale wogóle o autach Po prostu , dla mnie diesel sie nie nadaje i koniec Lubię to :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Miałem okazję zrobić rundkę dookoła komina 1.6 z ręczną skrzynią biegów i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Auto ma zbliżona charakterystykę do silnika 2,0 125KM. W warunkach miejskich do 80km/h idzie bardzo ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Ciekawy filmik porównujący niektóre możliwości XV z ... Defenderem :shock: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Amatorski test XV po australijskickich bezdrozach http://www.youtube.com/watch?feature=en ... 1CHsi8lIJ0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 mialem okazje troszke pojezdzic XV 1.6 MT po miescie (auto kolezanki z pracy) zawieszenie i uklad kierowniczy fajne, natomiast silniczkowi brakuje troszke tchu... moze po docierce bedzie lepiej a teraz pytanie: czy sa jakies fajne opcje nawigacji nie-fabrycznej do tego auta :?: kolezanka chcialaby kupic jakas navi, ale cena fabrycznej jest dosc zaporowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 czy sa jakies fajne opcje nawigacji nie-fabrycznej do tego auta jest tego troche TomTom, Garmin, etc, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 czy sa jakies fajne opcje nawigacji nie-fabrycznej do tego auta jest tego troche TomTom, Garmin, etc, etc... interesuje mnie sprawdzona opcja, pasujaca do tego konkretnego auta (kolor obudowy, kolor podstwietlenia, etc.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 sprawdzona opcja TomTom to opcja jak najbardziej sprawdzona, zrobilem z nim ponad 30,000 mil w niecale 6 miesiecy eddie, domyslilem sie o co kaman (jestem juz po porannej kawie!), ale nie moglem sie powstrzymac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się