Jump to content

Złote Brembo średnica tarcz tył.


kraftpol
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Chciałbym założyć złote brembo na tył do GC8 typeR.

Kupiłem już zaciski z klockami,ale brakuje mi tarcz i adaptora do zacisków.

Może ktoś wie,jaką średnicę i grubość tarczy powinienem poszukać do zacisków ze zdjęcia,oraz gdzie najlepiej dokupić pasujące adaptory i nie wydać przy okazji fortuny:).

Nie wiem dokładnie z jakiego modelu imprezy pochodzą te zaciski...Proszę o pomoc.

Dziękuję z góry.

Link to comment
Share on other sites

adaptery (chyba) mial na sprzedaz forumowicz waszka

 

srednica tarcz - 316x20

 

jezeli masz typeR, to srednica recznego - 190mm, wiec zakladasz byle jakie tarcze pasujace do new-age STi (5x100)

 

edit: jakie masz tylne zaciski w swoim typeR? jezeli 2-tloczkowe, to zadnych adapterow nie potrzebujesz :)

Link to comment
Share on other sites

No właśnie,że mam te 1 tłoczkowe,bo to jest 1997rok i adaptory chyba będą potrzebne.

jezeli 1-tloczkowe, to tak, maja byc adaptery (chyba ze JDM ma z tylu jakies nietypowe zaciski 1-tloczkowe o szerokim roztsawie jak w zaciska 2-tloczkowych)

 

Kolega z forum Bujak27 ma tarcze 290mm i 20mm grube,ale chyba nie podejdą jak mają być 316mm?

nie podejda

Link to comment
Share on other sites

No właśnie,że mam te 1 tłoczkowe,bo to jest 1997rok i adaptory chyba będą potrzebne.Kolega z forum Bujak27 ma tarcze 290mm i 20mm grube,ale chyba nie podejdą jak mają być 316mm?

 

Te tarcze 290mm od Bujaka by pasowały jakbyś założył dwutłoczkowe zaciski z WRX EU, te z napisem SUBARU, szare lub czerwone... :lol:

ale one mają taki sam rozstaw śrub mocujących jak złote Brembo i też wymagają adapterów.

 

Możesz jeszcze zmienić całe tylne zwrotnice na zwrotnice z WRXa New Age, lub same tarcze kotwiczne w tylnych zwrotnicach, na takie z WRXa New Age, ale wiąże się to z rozbieraniem zwrotnic, trzeba wprasować nowe łożyska itd...

Link to comment
Share on other sites

No właśnie,zamiana zwrotnic będzie bardziej kłopotliwa niż dorobienie adaptorów,dlatego chyba przy nich obstanę.

Jak ktoś miałby takie tarcze 316mm lub adaptory do zacisków brembo,to proszę o kontakt,mogą być używane.

Link to comment
Share on other sites

Jak już wspominał eddie_gt4, sprawdź jaką masz średnicę bębna, bo widzę, że chcesz kupić tarcze, a musisz wiedzieć jakie. Np jak masz mniejszą średnicę ręcznego, to potrzebujesz odpowiedniej tarczy (na mały bęben) np DBA takie robi lub trochę porzeźbić.

A jak masz dużą średnicę (180mm) to zwykła tarcza os STi new age.

Link to comment
Share on other sites

Wiem,wiem,już się dowiadywałem.Właściwie to mam 2 auta.Jedno 190mm typeR ,drugie 170mm typeRA .Tak właściwie,to chciałem założyć te brembo do RA,ale nie pasują na bęben.

DBA to koszt 1500zł podobno,więc może coś porzeźbię z tymi szczękami....A może ktoś ma jakiegoś pomysła jak to zrobić?

Link to comment
Share on other sites

A może ktoś ma jakiegoś pomysła jak to zrobić?

Są 2 opcje. Albo "nabicie tuleji" do wnętrza bębna tarczy, albo grube podkładki pod okładziny ręcznego (to drugie chyba częściej stosowane).

Link to comment
Share on other sites

Ja nie polecam tych wyższych okładzin bo to poprostu nie działa. Siedzieliśmy w warsztacie, podciągaliśmy reczny na max, a po chwili już nie działał... jakoś nie tarły całą powierzchnią...

 

Wywaliłem to brembo z RA, wsadziłem zaciski z WRX-a, założyłem endlesa i ręczny działał pięknie nawet na slicku :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...