kraftpol Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Witam wszystkich. Chciałbym założyć złote brembo na tył do GC8 typeR. Kupiłem już zaciski z klockami,ale brakuje mi tarcz i adaptora do zacisków. Może ktoś wie,jaką średnicę i grubość tarczy powinienem poszukać do zacisków ze zdjęcia,oraz gdzie najlepiej dokupić pasujące adaptory i nie wydać przy okazji fortuny:). Nie wiem dokładnie z jakiego modelu imprezy pochodzą te zaciski...Proszę o pomoc. Dziękuję z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 adaptery (chyba) mial na sprzedaz forumowicz waszka srednica tarcz - 316x20 jezeli masz typeR, to srednica recznego - 190mm, wiec zakladasz byle jakie tarcze pasujace do new-age STi (5x100) edit: jakie masz tylne zaciski w swoim typeR? jezeli 2-tloczkowe, to zadnych adapterow nie potrzebujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 No właśnie,że mam te 1 tłoczkowe,bo to jest 1997rok i adaptory chyba będą potrzebne.Kolega z forum Bujak27 ma tarcze 290mm i 20mm grube,ale chyba nie podejdą jak mają być 316mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 No właśnie,że mam te 1 tłoczkowe,bo to jest 1997rok i adaptory chyba będą potrzebne. jezeli 1-tloczkowe, to tak, maja byc adaptery (chyba ze JDM ma z tylu jakies nietypowe zaciski 1-tloczkowe o szerokim roztsawie jak w zaciska 2-tloczkowych) Kolega z forum Bujak27 ma tarcze 290mm i 20mm grube,ale chyba nie podejdą jak mają być 316mm? nie podejda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 No niestety mierzyłem. Te zwrotnice z typeR mają większy rozstaw otworów mocujących niż te w zacisku,więc nie podejdą... Może ktoś zna wymiary takich adaptorów,to bym je sobie sam dorobił ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 No właśnie,że mam te 1 tłoczkowe,bo to jest 1997rok i adaptory chyba będą potrzebne.Kolega z forum Bujak27 ma tarcze 290mm i 20mm grube,ale chyba nie podejdą jak mają być 316mm? Te tarcze 290mm od Bujaka by pasowały jakbyś założył dwutłoczkowe zaciski z WRX EU, te z napisem SUBARU, szare lub czerwone... ale one mają taki sam rozstaw śrub mocujących jak złote Brembo i też wymagają adapterów. Możesz jeszcze zmienić całe tylne zwrotnice na zwrotnice z WRXa New Age, lub same tarcze kotwiczne w tylnych zwrotnicach, na takie z WRXa New Age, ale wiąże się to z rozbieraniem zwrotnic, trzeba wprasować nowe łożyska itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 No właśnie,zamiana zwrotnic będzie bardziej kłopotliwa niż dorobienie adaptorów,dlatego chyba przy nich obstanę. Jak ktoś miałby takie tarcze 316mm lub adaptory do zacisków brembo,to proszę o kontakt,mogą być używane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Jak już wspominał eddie_gt4, sprawdź jaką masz średnicę bębna, bo widzę, że chcesz kupić tarcze, a musisz wiedzieć jakie. Np jak masz mniejszą średnicę ręcznego, to potrzebujesz odpowiedniej tarczy (na mały bęben) np DBA takie robi lub trochę porzeźbić. A jak masz dużą średnicę (180mm) to zwykła tarcza os STi new age. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Wiem,wiem,już się dowiadywałem.Właściwie to mam 2 auta.Jedno 190mm typeR ,drugie 170mm typeRA .Tak właściwie,to chciałem założyć te brembo do RA,ale nie pasują na bęben. DBA to koszt 1500zł podobno,więc może coś porzeźbię z tymi szczękami....A może ktoś ma jakiegoś pomysła jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 A może ktoś ma jakiegoś pomysła jak to zrobić? Są 2 opcje. Albo "nabicie tuleji" do wnętrza bębna tarczy, albo grube podkładki pod okładziny ręcznego (to drugie chyba częściej stosowane). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 albo hydrauliczny ręczny hehe...Może wiesz,kto robi takie okładziny,albo gdzie znaleźć schemat podłączenia hamulca ręcznego na hydraulice do GC8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Na mniejsza srednice mozna kupic szczeki odpowiednio wieksze I zalozyc normal a tarcze Od sti Gdzies mi sie obily o oczy Takie szczeki do recznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 To może przypomnisz sobie gdzie ,to byłbym bardzo wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 http://legacygt.com/forums/showthread.p ... f6473& Nie czytalem dokladnie ale Chyba Takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Back to regular price: $470 shipped anywhere in the USA. Cena spora i wysyłka tylko USA,ale dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Cena spora i wysyłka tylko USA,ale dzięki. zawsze możesz polecieć do Stanów, i potargować trochę, wyjdzie taniej... no i koszty wysyłki odpadają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Bardzo śmieszne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Moze Znajde w eu to dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 już sam znalazłem adaptery za 220zł nówki,a szczęki 250zł nabicie nowych grubych okładzin suma 470zł,a nie 470$ + koszty i łacha za dosłanie ze stanów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Ja nie polecam tych wyższych okładzin bo to poprostu nie działa. Siedzieliśmy w warsztacie, podciągaliśmy reczny na max, a po chwili już nie działał... jakoś nie tarły całą powierzchnią... Wywaliłem to brembo z RA, wsadziłem zaciski z WRX-a, założyłem endlesa i ręczny działał pięknie nawet na slicku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Czy może ktoś wie,gdzie kupię tarcze hamulcowe na tył pod złote brembo w jakichś normalnych pieniądzach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się