szybki2 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 no popatrz Artur, uwzięli się na te Subaru w Kielcach Evo jest szybsze, lepiej skręca i jest absolutnie bezpłciowym kawałkiem sztuki inżynierskiej - STI nie skręca, wolniej się rozpędza - ale ma duszę - więc evo nigdy nie kupię, a prywatnie jeżdże teraz forkiem xt - fajnie bulgocze i do normalnej jazdy po drodze jest az nadto sportowy A slaba oska (do 150KM) jest super narzedziem do nauki toru jazdy, szanowania prędkości, klepania lewą nogą i ogólnie zabawy bez obaw że coś się stanie - a nawet jeśli to się ją odbuduje za 15k a nie 65k i potrwa to 3 razy krócej. w sumie to fajnie było w tym Ułężu ja osobiście powoli zaczynam żałować, że do nauki jazdy nie kupiłem tego, co pierwotnie planowałem (czyli CTRa/ITRa albo jakiegoś Clio) - moje Evo wydaje mi się dla mnie za szybkie i chyba w moim wypadku to jednak przerost formy nad treścią (mimo iż bardzo je lubię i wcale nie uważam, aby nie miało 'duszy'). oczywiście dochodzi do tego koszt serwisowania, części i tego, że zrobienie kilku pierdół zajmuje 3 tygodnie (choć może to już kwestia samego serwisu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Malo sie znam bo na razie mialem tylko dwa STI A tak poza tym to nic ... Tomek wez nie sciemniaj a ile Cie kosztowal obecny mod na twin scroll :?: w Evo ta moc masz w serii po mapie a przy wydatku zblizonym do twin scrolla pewnie cos ok 400km Rozmawialiśmy o psuciu się a nie o modach To to juz inna historia .... Zgadzam sie z Jabarem co do Evo , jest szybsze ale bezpłciowe. W Subaraku przynajmniej się człowiek męczy kręcąc kierownicą :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STI-2010 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Bzyk, Jedziesz w Motulu jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Bzyk, Jedziesz w Motulu jutro Łoczywiście , ale kompletnie bez treningu. 2 tygodnie nie siedziałem w Sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukki Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 to posiedź sobie dziś wieczorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario007 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Evo daje rade w amatorskich zabawach ale jak juz sie przygotowuje auta do profesjonalnego scigania to powyzsze wyniki mowią same za siebie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 panowie - ilu z nas jezdzi w pelni przygotowanym autem w specyfikacji WRC czy N? Z takim zapleczem serwisowym, treningowym itd? prawda jest taka, że po takim Ulezu, Kielcach czy Poznaniu - gdyby nas wsadzic do super przygotowanego Ngrupowego auta i puscic na odcinek (nawet po kilku treningach w "naszych" warunkach) - niewielu by nadążyło za łebkami w N-grupowych ośkach typu Clio czy 206 I problemem byłby strach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Dla wyjaśnienia: Jak ci dupa ucieka to jest nadsterowny. Jeśli przód ucieka (wyjeżdża z zakrętu) to jest podsterowny. aaaaaa to tak się nazywa - może jakiś artykuł na wiki wrzucisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Jak ci dupa ucieka to jest nadsterowny. Jeśli przód ucieka (wyjeżdża z zakrętu) to jest podsterowny. Abecadło znam.Być może jest to sprawa techniki jazdy.W zakręt wchodzę raczej wolno, dopiero na szczycie pełny ogień.Albo sprawa seryjnych, cienkich jak suisiak niemowlaka stabilizatorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się