Skocz do zawartości

Ułęż z Wróblem 10.03.2012 - sobota


Niebieski

Rekomendowane odpowiedzi

no popatrz Artur, uwzięli się na te Subaru w Kielcach :mrgreen:

 

Evo jest szybsze, lepiej skręca i jest absolutnie bezpłciowym kawałkiem sztuki inżynierskiej - STI nie skręca, wolniej się rozpędza - ale ma duszę - więc evo nigdy nie kupię, a prywatnie jeżdże teraz forkiem xt - fajnie bulgocze i do normalnej jazdy po drodze jest az nadto sportowy :mrgreen:

A slaba oska (do 150KM) jest super narzedziem do nauki toru jazdy, szanowania prędkości, klepania lewą nogą i ogólnie zabawy bez obaw że coś się stanie - a nawet jeśli to się ją odbuduje za 15k a nie 65k i potrwa to 3 razy krócej.

 

w sumie to fajnie było w tym Ułężu :)

 

ja osobiście powoli zaczynam żałować, że do nauki jazdy nie kupiłem tego, co pierwotnie planowałem (czyli CTRa/ITRa albo jakiegoś Clio) - moje Evo wydaje mi się dla mnie za szybkie :oops: i chyba w moim wypadku to jednak przerost formy nad treścią (mimo iż bardzo je lubię i wcale nie uważam, aby nie miało 'duszy'). oczywiście dochodzi do tego koszt serwisowania, części i tego, że zrobienie kilku pierdół zajmuje 3 tygodnie (choć może to już kwestia samego serwisu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Malo sie znam bo na razie mialem tylko dwa STI

 

 

A tak poza tym to nic ...

 

Tomek wez nie sciemniaj :mrgreen: a ile Cie kosztowal obecny mod na twin scroll :?: :mrgreen: w Evo ta moc masz w serii po mapie a przy wydatku zblizonym do twin scrolla pewnie cos ok 400km

 

 

Rozmawialiśmy o psuciu się a nie o modach :D To to juz inna historia ....

Zgadzam sie z Jabarem co do Evo , jest szybsze ale bezpłciowe. W Subaraku przynajmniej się człowiek męczy kręcąc kierownicą :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie - ilu z nas jezdzi w pelni przygotowanym autem w specyfikacji WRC czy N? Z takim zapleczem serwisowym, treningowym itd?

 

 

prawda jest taka, że po takim Ulezu, Kielcach czy Poznaniu - gdyby nas wsadzic do super przygotowanego Ngrupowego auta i puscic na odcinek (nawet po kilku treningach w "naszych" warunkach) - niewielu by nadążyło za łebkami w N-grupowych ośkach typu Clio czy 206 :) I problemem byłby strach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

Jak ci dupa ucieka to jest nadsterowny.

 

Jeśli przód ucieka (wyjeżdża z zakrętu) to jest podsterowny.

 

Abecadło znam.Być może jest to sprawa techniki jazdy.W zakręt wchodzę raczej wolno, dopiero na szczycie pełny ogień.Albo sprawa seryjnych, cienkich jak suisiak niemowlaka stabilizatorów :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...