Skocz do zawartości

Ułęż z Wróblem 10.03.2012 - sobota


Niebieski

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

STI-2010 jeżeli stać Cię na 2 Subaru, to tym bardziej stać Cię na serwisowanie jednego. Jak masz STIaja, to ja bym nie kupował kolejnego, w tym co jest nic nie modyfikował w tym samochodzie. Po prostu jeździł na treningi i liczył się z tym, że jak upalasz to coś się będzie sypało. A jak STI będzie w serwisie, to do wożenia dupy kup sobie małego dieselka.

 

Niezły offtop powstał :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STI-2010 jeżeli stać Cię na 2 Subaru, to tym bardziej stać Cię na serwisowanie jednego. Jak masz STIaja, to ja bym nie kupował kolejnego, w tym co jest nic nie modyfikował w tym samochodzie. Po prostu jeździł na treningi i liczył się z tym, że jak upalasz to coś się będzie sypało. A jak STI będzie w serwisie, to do wożenia dupy kup sobie małego dieselka.

 

Wojtek nie upalaj białasa bo będę chciał go od Ciebie odkupić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chocbysmy nie wiem jak sie brandzlowali nad subaru to do upalania i tak lepsze bedzie evo, tansze w utrzymaniu, latwiejsze w jezdzeniu i najzwyczajniej w swiecie szybsze (duzo).

 

Malo sie znam bo na razie mialem tylko dwa STI :mrgreen:

 

Czym bys w pierwszym roku nie jezdzil i jak czesto bys tego nie robil to jak przyjedzie Bunch to dupe sklepie swoja 15 letnia honda civic :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

o Fitnesie w TypeR nie wspomne :) A jak trochę szczęścia miał będę ja to zrobie to swoją 18 letnią :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jabar, wcześniej czy później zawsze znajdzie się ktoś szybszy od Ciebie choćbyś nie wiem ile szukał i jak szukał, najlepszej z możliwych opcji.

Był czas, że sam strasznie się napinałem na czasy i frustrowałem jak mnie objeżdżali.Ale na szczęście mam to już za sobą.

Jeżdżę dla samej przyjemności z szybkiej jazdy i dla nauki, czerpiąc przy tym teraz dużo więcej frajdy.Auto mam zdecydowanie nie konkurencyjne i zupełnie mi to nie przeszkadza :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STI-2010, poczekaj do czerwca, może ja będę swojego sprzedawał .

Jak jeździ to juz wiesz, a i tak lepszego nie znajdziesz, wszystko co trzeba było zmienić juz zmienione + Twin Scroll.

Nigdy nie bity z żadnej strony, ponizej 100 000 km :-)

 

Bzyku do czerwca to "białas" nie wytrzyma ,no i nadal się zastanawiam EVO czy STI

 

-- Wt mar 20, 2012 8:55 pm --

 

STI-2010 jeżeli stać Cię na 2 Subaru, to tym bardziej stać Cię na serwisowanie jednego. Jak masz STIaja, to ja bym nie kupował kolejnego, w tym co jest nic nie modyfikował w tym samochodzie. Po prostu jeździł na treningi i liczył się z tym, że jak upalasz to coś się będzie sypało. A jak STI będzie w serwisie, to do wożenia dupy kup sobie małego dieselka.

 

Wojtek nie upalaj białasa bo będę chciał go od Ciebie odkupić :mrgreen:

 

jasne tylko leasing spłace (2014) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jabar, wcześniej czy później zawsze znajdzie się ktoś szybszy od Ciebie choćbyś nie wiem ile szukał i jak szukał, najlepszej z możliwych opcji.

Był czas, że sam strasznie się napinałem na czasy i frustrowałem jak mnie objeżdżali.Ale na szczęście mam to już za sobą.

Jeżdżę dla samej przyjemności z szybkiej jazdy i dla nauki, czerpiąc przy tym teraz dużo więcej frajdy.Auto mam zdecydowanie nie konkurencyjne i zupełnie mi to nie przeszkadza :lol:

jasne, że zawsze się taki znajdzie - tylko jaki jest sens ładować w samochody 100k+ pln i potem sie frustrowac bo zawsze znajdzie sie ktos lepszy/szybszy - skoro ten sam (a nawet lepszy) efekt przyniesie coś co będzie kosztowało 30% tej kwoty i będzie przy subaru czy evo - mega niezawodne i trwale. Da porownywalna frajde z jazdy i nauczy nas duzo wiecej. Zwlaszcza przedni naped - ktory zachowuje sie podobnie jak subaru - tzn ryje pyskiem :mrgreen: - no moze troche mniej ryje przednionapedowka :mrgreen:

Zeby byla przyjemosc z jazdy to auto musi byc sprawne - a ten warunek dosc szybko odpada przy sti :mrgreen: Zeby nie bylo kocham subaru - acz jest to milosc bardzo trudna i niewdzieczna :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Najprzyjemniej jest ganiac jakims struclem - w ktorym caly zespol napedowy wymienisz z dnia na dzien za 2-6k pln - i frustrowac tych w super furach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jabar nie przesadzaj z tą awaryjnością. Wiadomo że 2,5 l psują sie przy dłuższym upalaniu ale ja na swoje Sti nie moge ani jednego złego słowa powiedzieć,

Wymienilem tylko rozrząd i synchronizatory w skrzyni. Jedno do mus a drugie to miało prawo sie popsuc, właściwie trudno to nazwać popsuciem.

A tak poza tym to nic ...

 

A trochę już po Os-owałem

 

W pierwszym srebrnym Sti wymieniłem tylko pompę wspomagania i tyle ...

No może łozyska ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam albo zepsute subaru, albo robię coś nie tak, bo jak przegnę w zakręcie, to mi dupa ucieka i muszę kontrować :mrgreen:

 

No to już sobie sam odpowiedziałeś ... po co przeginasz !!! 8)

 

Subaru się nie psuje tylko zużywa, gorzej z kierowcami :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam albo zepsute subaru, albo robię coś nie tak, bo jak przegnę w zakręcie, to mi dupa ucieka i muszę kontrować :mrgreen:

 

No to już sobie sam odpowiedziałeś ... po co przeginasz !!! 8)

nie zrozumiałeś mnie, odniosłem się do stwierdzenia Jabara że Subaru jest mega podsterowny, czego ja ni cholery nie zauważyłem w moim Legacy.Może w Imprezie jest inaczej, tego nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz sie okaze ze subaru w ogole nie ryje przodem :mrgreen:

 

w sumie przestaje - ale jak sie zalozy 20kg roznych gratow do zawieszenia i ustawi geometrie - poza dozwolony fabrycznie zakres :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

-- 22 mar 2012, o 12:31 --

 

Kameleon, :arrow:

:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malo sie znam bo na razie mialem tylko dwa STI

 

tez znam sie malo... mialem 3 (320PS / 500PS / 310PS gr N) - wlasciwie dobrze upalalo sie tylko ten ostatni ale to piekielnie droga zabawka i mysl ze jak pojdziesz za gruba fura za 50k Euro troche studzi emocje...

 

jak nie chcesz rocznie wydawac mnostwa $$$ na b.intensywne upalanie to 4x4 jest kiepskim wyborem... niestety musze sie tez zgodzidz z Jabar'em ze Evo do upalania lepsze ale nadal to podobne rzad wielkosci kosztow... Evo nie mialem i nie wiem czy chce miec... fajna opcja to 4x4 (nawet bez turbo albo Wrx - wystarczy) na zime i cos do bezkompromisowego upalania na reszte roku...

 

A tak poza tym to nic ...

 

Tomek wez nie sciemniaj :mrgreen: a ile Cie kosztowal obecny mod na twin scroll :?: :mrgreen: w Evo ta moc masz w serii po mapie a przy wydatku zblizonym do twin scrolla pewnie cos ok 400km 8)

 

ale to wszystko nie ma znaczenia - kazdy musi przejsc swoja droge :idea: i wszystko zalezy od tego ile chce na to przeznaczyc - pozniej pomnozyc to x2 lub 3 :mrgreen: i zdecydowac

 

jak dla mnie sensowna oska daje nie mniejsza frajde a wszystko kosztuje kilka razy mniej... oczywiscie zima tylko troche zal :P

 

-- 23 mar 2012, o 13:40 --

 

15 letnia honda civic

 

aaa i wypraszam sobie :!: ma dopiero 11 lat :idea::mrgreen:

 

-- 23 mar 2012, o 14:49 --

 

jakby ktos mial watpliwoscie... na ostatnim Superoes'ie w Kielcach - piersze 15 czy 17* miejsc Evo a miejsce 18 - uwaga :mrgreen: lanos Sti :mrgreen:

 

* czy jakos tak, nie moge sprawdzic na 100% bo strona w wynikami nie dziala wlasnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no popatrz Artur, uwzięli się na te Subaru w Kielcach :mrgreen:

 

Evo jest szybsze, lepiej skręca i jest absolutnie bezpłciowym kawałkiem sztuki inżynierskiej - STI nie skręca, wolniej się rozpędza - ale ma duszę - więc evo nigdy nie kupię, a prywatnie jeżdże teraz forkiem xt - fajnie bulgocze i do normalnej jazdy po drodze jest az nadto sportowy :mrgreen:

A slaba oska (do 150KM) jest super narzedziem do nauki toru jazdy, szanowania prędkości, klepania lewą nogą i ogólnie zabawy bez obaw że coś się stanie - a nawet jeśli to się ją odbuduje za 15k a nie 65k i potrwa to 3 razy krócej.

 

w sumie to fajnie było w tym Ułężu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego fakt że Evo bije na łeb Subaru pod każdym względem nie odzwierciedlają wyniki RSMP ostatnich lat?

 

2001: Janusz Kulig - Ford Focus WRC

2002: Leszek Kuzaj - Toyota Corolla WRC i Peugeot 206 WRC

2003: Tomasz Czopik - Subaru Impreza WRC i Mitsubishi Lancer Evo VII

2004: Leszek Kuzaj - Subaru Impreza N10

2005: Leszek Kuzaj - Subaru Impreza N11

2006: Leszek Kuzaj - Subaru Impreza N11 i Subaru Impreza N12

2007: Bryan Bouffier - Peugeot 207 S2000

2008: Bryan Bouffier - Peugeot 207 S2000

2009: Bryan Bouffier - Mitsubishi Lancer Evo IX

2010: Kajetan Kajetanowicz - Subaru Impreza N15

2011: Kajetan Kajetanowicz - Subaru Impreza N16

 

kierowcy ich nie lubią ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...