Skocz do zawartości

Legacy 2.0 GL


aa5aa

Rekomendowane odpowiedzi

To fakt, trzeba darzyć pewnym uczuciem te samochody. Nic nie jest idealne. To co dla jednych jest dużym problemem, dla innych jest nieznaczącą drobnostką.

 

Ja tam uwielbiam jeździć moim pełnym niedoskonałości samochodem. Boję się tylko co będzie w przyszłości. Na co ja go sobie w tej klasie cenowej wymienię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

.........Hamulce, przekładnia kierownicza i klima jest ogólnym problemem Subaru MY04,05 o 06 nie wiem więc nie piszę.

Pisało o tym kilka osób, przekładnie stukają co potwierdzają pracownicy SIPu a nie tylko ASO, podobnie gównianie działająca klima.

................

W tym samochodzie się nic nie zepsuło to co było sp..lone od początku w dalszym ciągu jest sp..olone a SIP rozkłada ręce twierdząc że "ten typ tak ma"

To nie ja na to wpadłem.

A to teraz rozumiem. Myślałem, że to Ty trafiłeś niefartownie (i współczułem), a PRAWDA jest taka, że to ja

trafiłem fartownie (OBK 2.5 '05).

Ale to tylko potwierdza regułę prześladującą mnie całe życie - mam więcej szczęścia niż rozumu :twisted::twisted::twisted: .

 

W kwestii serwisu Subaru w Polsce - no comment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JuNo. Zapraszam na parking u mnnie w firmie.

Jak nie będzie stukać to się naprawdę zdziwię.

Przestraszyłem się - propozycja na mój gust dwuznaczna :twisted: - co to za firma i jakie stukanie? :twisted:

Widzę, że koniecznie chcesz mnie sprowadzić na ziemię :twisted::twisted::twisted: .

Nie dam się, chcę być dalej szczęśliwy - może głupi, ale szczęśliwy :D:D:D

 

Poza tym agresywność zero :) .

 

Peace and Love !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem na tym słynnym parkingu i faktycznie stuka... Może pewnym problemem rozwiązania dylematów Krzysioma jest remont tego parkingu i zmiana nawierzchni. Bo jeśli on tam codziennie wjeżdża, to faktycznie można dostać lekkiego wq..... Mnie się takie stuknięcie zdarza może raz na 2 tygodnie i dlatego traktuję to lajtowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem na tym słynnym parkingu i faktycznie stuka... Może pewnym problemem rozwiązania dylematów Krzysioma jest remont tego parkingu i zmiana nawierzchni. Bo jeśli on tam codziennie wjeżdża, to faktycznie można dostać lekkiego wq..... Mnie się takie stuknięcie zdarza może raz na 2 tygodnie i dlatego traktuję to lajtowo

Najgorzej że po francy jeżdżę kilka razy dziennie.

Nawierzchnia jest normalna z "eko"płyt na remont nie ma co liczyć.

Inna sprawa że żaden samochód z marek OPEL, Honda, Skoda, Alfa Romeo, Volvo,Ford-bez względu na wiek nie stuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładnia kierownicza stuka jak stukała bo podobno taka jest konstrukcja przekładni we wszystkich Subaru(słowa wizytatora z Krakowa w Dawoju)

Hamulce jak były do niczego tak są., pomimo wymian tarcz, dalej się gną i nie hamują-toczę na własny koszt.

Jak pewnie zauważyłes wielu forumowiczów na własny koszt w nowych samochodach powymieniało tarcze.

Klima działa bez sensu i bez nadziejnie, być może w nowych modelach coś zmienili- nie wiem.

 

Hmmm strach czytać

ale Legacy 06

4k przebiegu

Przekładnia nie stuka

Hamulce działają Ok

klima 100% racji - najlepiej jak włącza się nawiew na full chłodzenia przy -20 stopniach na polu /widać, że Krakus/ :mrgreen:

 

ale najbardziej wkurza mnie skrzypienie podsufitki z tyłu /nie uszczelki-szyby/ może to zima?

i klima do kitu wczoraj pytałem serwis czy jest nowe oprogramowanie - znacie odpowiedź

 

Poza tym zajeb..te autko i 160 kucy wystarcza, jeśli ktoś szuka bezawaryjnego środka transportu :wink:

 

Spalanie miasto 12,4

Trasa 9

 

Polecam z czystym sumieniem, to zawieszenie

Jako przykład strzeliła rura z MPC pod drogą jakiś miesiąc temu musiałem przejechać ja przejechałem, ale śmieciarka za mną utopiła się a Forester to nie jest :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie miasto 12,4

Trasa 9

Znaczy powoli nie jeździsz, bo nowsze legace zazwyczaj palą mniej od mojego dziadka :)

 

 

Jako przykład strzeliła rura z MPC pod drogą jakiś miesiąc temu musiałem przejechać ja przejechałem, ale śmieciarka za mną utopiła się a Forester to nie jest :mrgreen:

śmieciarka ma większy nacisk na oś i być może to ją zgubiło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzysiom

 

A to o ten parking chodzi :shock: !!! Tam zawsze stuka.

 

ps. A ja znam jeszcze takie miejsce w Karpaczu co auto na luzie samo pod górę jedzie a woda w rowie też pod górę płynie. Uwierz są takie miejsca (oglądaj program "Nie do wiary") :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako przykład strzeliła rura z MPC pod drogą jakiś miesiąc temu musiałem przejechać ja przejechałem, ale śmieciarka za mną utopiła się a Forester to nie jest :mrgreen:

śmieciarka ma większy nacisk na oś i być może to ją zgubiło :)

 

 

Na drodze asfaltowej :wink: – to chyba nie ma znaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odstrasza mnie troche brak ksenonow, brak ESP.

 

Wg cennika ESP wystepuje w opcji za 1000 eurotykow.

 

Odnośnie ESP - po to masz napęd na 4 koła by ten wynalazek nie był Ci do niczego potrzebny :twisted:

 

To chyba zart?

 

Swoja droga piszcie duzo Legacy 2.0 MY'06 szczegolnie w polaczeniu z automatem, bo zastanawiamy sie do firmy nad ta maszyna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 100km wszytsko chodzi i ladnie jezdzi ten nowy legacy.w zasadzie jak kazdy nowy samochod:>nie kazali przekraczac 4000 obr/min, wiec na razie sie czolgam niz pomykam. c.d. jak jakis przebieg zrobie

pyt: czy po miescie jezdzicie na normalnej czy nawolnej skrzyni??jak to sie mado spalania??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co..?

 

Rozmawiałem na ten temat z Michałem Bajorkiem, mówił, że używa tylko w celu podjechania na wysoki krawężnik - żeby nie mordować sprzęgła.

 

Właściwie - ten reduktor - to jak ktoś nie ciągnie przyczepy - to taki pic na wodę ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem na ten temat z Michałem Bajorkiem, mówił, że używa tylko w celu podjechania na wysoki krawężnik - żeby nie mordować sprzęgła.

A ja go dokłądnie oprócz parkowania używam do toczenia się w korku. Owocku, Ty się opierasz na opiniach innych i jesteś teoretykiem, inni natomiast jeżdżą (czasem nawet sporo) i mają swoje zdanie. Ja uważam, ze redukto podobnie jak hill-holder nie jest niezbędny, ale przydatny. Swoją drogą dzisiaj na parkingu niedaleko od zoo można było ładnie po kpnym mokrym sniegu pojeździć, biedne te ośki tam były, legac z trudem, ale dawał radę :) Przydała by się szpera z tyłu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owocku, Ty się opierasz na opiniach innych i jesteś teoretykiem, inni natomiast jeżdżą (czasem nawet sporo) i mają swoje zdanie.

 

Zrobiłem Legacem parę tysięcy kilometrów - i reduktora użyłem kilka razy - właściwie dla zabawy. To też uważasz za teorię..?

 

W sumie, to mam już chyba dość twoich złośliwości pisanych pod moim adresem.. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem Legacem parę tysięcy kilometrów - i reduktora użyłem kilka razy - właściwie dla zabawy. To też uważasz za teorię..?

Każdy ma inne potrzeby, Ty jeździsz okazyjnie i głównie dla rozrywki. Ja jeżdżę codziennie i potrzebuję auta do pracy. Parę tysięcy km można pokonać wykonując zaledwie kilkanaście zmian biegów - wielkiego doświadczenia się tym nie nabędzie ;)

 

W sumie, to mam już chyba dość twoich złośliwości pisanych pod moim adresem.. :roll:

Się przejąłem niesmowicie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...