Jump to content

Tuleje stabilizatora poliuretanowe


gpopiel
 Share

Recommended Posts

Negatyw na Geo? Możesz rozwinąć? Co do zawiasu to polecał bym Bilsteina z SpecB. Kupiłem uzywke, założyłem i jest duuzo lepiej.

Link to comment
Share on other sites

Spec B, jak najbardziej fajna rzecz, tylko ze kolega ma Legaca wczesniejszego niz ty, wiec musialby kupic amory od tej wersji Blitz, czyli biturbo, tez bilstein na grubej sztycy, tylko juz nie wiem jak z dostepnoacia tych czesci. Pisales, ze masz goscia co sprowadza takie, wiec i od tego modelu moze tez by mial.

 

Negatyw na geo, wiec, nie jestem specem i tak ogolnie, poprostu chodzi ustawienie neagtywnych katow nachylenia kol do nawierzchni (jesli palnalem gluopte nie bijcie :wink: )

 

Jaka cena byla 4 uzywek ze speca? Nowy agx kosztuje +/- 2500

Link to comment
Share on other sites

Dałem tysiaka. Stargowalem stówe. :lol: Stan ok, trochę twardsze niż seria. Z ta geometria masz racje, ale jest pytanie jak dużo jest już za dużo do auta cywilnego?! W aucie typowo na tor/upalanie można dać spokojnie ze 2 stopnie :?: Kiedyś w Celice na Teinie se ustawilem z 6-7 stopni, ale już zle się jeździło.

Link to comment
Share on other sites

Bardziej zależy mi na długowiecznych częściach, niż wymiana co 2 lata.

 

Co do zawieszenia, to tył mam trochę twardszy, ponieważ podwyższałem go. Tył jest wyższy około 3-4cm od serii, poprzez podwyższenie dolnego mocowania sprężyny w kolumnie. W zimie super się sprawdza. Na zakrętach tak się nie pochyla.

 

Tulei jeszcze nie zmieniłem, wiec się nie wypowiem co i jak. Wcześniej słyszałem, że czasami stuknie na poprzecznych nierównościach. Może to plastykowa łopata w bagażniku, a może faktycznie tuleje. Ostanio założyłem tłumik z nierdzewki i już nie słyszę tak dobrze tyłu. Za to cieszę się pięknym dźwiękiem przelotowego tłumika, szczególnie jak wchodzi w wyższy zakres obrotów :D

Link to comment
Share on other sites

Co do negatywów, to dla osób jeżdżących w zakrętach agresywnie można dać -1 (pochylenie koła), wtedy krawędzie mniej się wycierają :mrgreen: Nie wiem tylko, czy z tyłu nie trzeba zmienić śruby na "fasolkę" - bo inaczej nie będzie jak ustawić.

Link to comment
Share on other sites

Zastanawia mnie czy nie da się zastosować śrub mimośrodowych takich jak od przedniego amortyzatora. W Olsztynie na Jagiellońskiej macie szrocik który ma chyba wszystko do subaraków i może da się u nich kupić takie bajery. Trzeba tylko w amortyzatorze zrobić fasolki ale to robota na kilkanaście minut i jedno piwko :twisted:

 

A co do poliuretanów to polecam.

Link to comment
Share on other sites

Mam 15km do Emotosport

O, a co to za ASO, jakos malo popularne chyba..?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:twisted::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Słyszał, słyszał. Ja mam wszystko od nich. Zmierz sobie grubość stabilizatora, najpierw. Duża ich zaleta jest możliwość wyboru twardosci w jakiej maja zrobić.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ratunku, podpowiedzcie proszę czy to będzie pasowało do mojego legacy z rocznika 06? niby opis jest do 04 ale to raczej to samo przecież a sprzedawca nie jest w stanie mi tego potwierdzić. Ew. może podpowiecie mi gdzie indziej kupić na początek tuleje stabilizatora przód i tył.

Link to comment
Share on other sites

ratunku, podpowiedzcie proszę czy to będzie pasowało do mojego legacy z rocznika 06? niby opis jest do 04 ale to raczej to samo przecież a sprzedawca nie jest w stanie mi tego potwierdzić. Ew. może podpowiecie mi gdzie indziej kupić na początek tuleje stabilizatora przód i tył.

Napisz do qbutek, ja do forka mam od niego.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...