Bergen Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Witam ! To mój pierwszy post, witam wszystkich i do rzeczy... Czy ktoś z Forumowiczów oglądał poniższe auto ? Co o nim sądzicie ? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84937553 Noszę się z zamiarem kupna Imprezy lub Legacy, a ten egzemplarz wygląda bardzo zachęcająco. I jeszcze trzy pytania: Jak te dwa auta sprawują się w jeździe po drogach gruntowych, lesie ? Czy Impreza ma podwójnie ocynkowane blachy ? Na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guni1 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 od prawie roku jezdze podobnym i jestem zadowolony. sytuacje mialem taka, ze w ciagu kilku dni musialem kupic nowe auto i wybor subaru byl mocno przypadkowy, ale nie zaluje. teraz szukam czegos nowszego i z wiekszym silnikiem (tez subaru). 1.6 jest troche za slaby jak na to auto (szczegolnie z napedem na dwie oski). przy kupnie zwroc uwage na skrzynie (czy nie halasuje, czy biegi wskakuja bez problemow, wycieki), i stuki w zawieszeniu. poza tym wycieki z maglownicy dosc czesto sie zdarzaja. najlepiej przed kupnem pojechac do ASO, tam za okolo 200zl sprawdza ci auto. jesli chodzi o ocynkowanie to nie wiem, ale w moim nie ma zadnych problemow z korozja (choc jest pare lat mlodszy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 6 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Próbowałeś jeździć po drogach gruntowych ? A ten egzemplarz ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C830544 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Jak te dwa auta sprawują się w jeździe po drogach gruntowych, lesie ? Jesli maja naped 4x4 to calkiem niezle. Ten egzemplarz na 90% takowego nie posiada. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 105KM to ma model 1.8l co? 1.6l ma chyba 90KM. do tego ośka i bez klimy (skoro takie małe spalanie gazu, to nie ma prawa mieć 4x4). jak się sprawuje na drogach gruntowych lub w lesie? ten? jak np. VW Jetta 1.6l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Oglądałem to auto. Z wierzchu wygląda b.ładnie, zadbane. Niestety to ośka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 7 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Ośka ? To znaczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 7 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 jak się sprawuje na drogach gruntowych lub w lesie? ten? jak np. VW Jetta 1.6l. A jak Waszym zdaniem Subaru 4x4 (Impreza, Legacy) znoszą jazdę po gruncie ? Bo według forum 4x4, bardzo dziarsko sobie radzą. I na dojazdy do startowisk czy nad jezioro są w sam raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Ośka ? To znaczy ? Napęd na jedną oś, czyli tylko dwa koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 A jak Waszym zdaniem Subaru 4x4 (Impreza, Legacy) znoszą jazdę po gruncie ? Bo według forum 4x4, bardzo dziarsko sobie radzą. I na dojazdy do startowisk czy nad jezioro są w sam raz. np. wczoraj wjechałem sobie na plażę w Piaskach (na końcu Mierzeji Wiślanej, 13km za Krynicą Morską), pojeździłem trochę zygzakiem po śniegu, zawróciłem i wyjechałem pod górkę z plaży. jeszcze coś? . najlepsze w teren to tak prawdę mówiąc jest pierwsze Justy, bo krótkie i lekkie - czyli jeśli się powiesisz, to sam się wypchniesz . z Imprezą czy Legacem będzie tak, że dopóki się nie powiesisz, to przejedziesz. rozstaw osi i długie zwisy nie pomagają w terenie, ale nie są to terenówki i nie można od nich wymagać zbyt wiele w tej materii. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Mój ojciec jest myśliwym i jeden z kolegów ma Forysia Turbo. W lesie radzi sobie naprawdę super. Zima, lato, roztopy. To dla niego bez różnicy. jedyny minus to prześwit. Czasem sobie moze o coś zawadzić. Ojciec jeździ Hyundaiem Terracanem i szczerze mówiąc namawiałem go na forestera,jednak odstraszył go właśnie mały prześwit i....za to mnie obelgami obrzucicie-ale wybaczam bo rozumię.....brak diesla. Ale pgólnie Forester to naprawdę profesjonalny samochód na wertepy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Mój ojciec jest myśliwym i jeden z kolegów ma Forysia Turbo. W lesie radzi sobie naprawdę super. Zima, lato, roztopy. To dla niego bez różnicy. jedyny minus to prześwit. To jeżeli forester ma za mały prześwit, to bez modyfikacji zawiasu nic innego nie znajdziesz z szuwarków Kiedyś był Legacy Hubertus sprzedawany Czasem sobie moze o coś zawadzić. Ojciec jeździ Hyundaiem Terracanem i szczerze mówiąc namawiałem go na forestera,jednak odstraszył go właśnie mały prześwit i....za to mnie obelgami obrzucicie-ale wybaczam bo rozumię.....brak diesla. Woli truć zwierzęta dieslem niż benzyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Woli truć zwierzęta dieslem niż benzyną? Myśliwi zazwyczaj trują zwierzęta ołowiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Forester to naprawdę profesjonalny samochód na wertepy. Trist, doceniam dobrą intencję... ale TROCHĘ przesadziłeś... jeżeli forester ma za mały prześwit, to bez modyfikacji zawiasu nic innego nie znajdziesz z szuwarków Ani z SUV-ów. Większe prześwity niż te forysiowe 19-20 cm mają już tylko PRAWDZIWE, ramowe terenówki, a i to nie wszystkie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 No tak wiem,źle to ująłem . Chodzi mi o to że dla myśliwego lub leśnika jest wystarczający. Zgadzam się w 100% że samochód na ramie to to nie jest i wielkich wertepów nie wytrzyma. Ale szczerze mówiąc to naprawdę to auto sprawnie się zawija pod górki i przez błota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 A co możecie powiedzieć o tym samochodzie ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C622765 Może ktoś go oglądał ? W końcu to 700 km ode mnie... A jak ma się u tych modeli z ocynkowaniem blach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 W Niemczech sprzedawali sprezyny podwyzszajace do imprezy (dla lesnikow mysliwych), wg testu w jednym z czasopism udalo sie uzyskac przeswit 23 cm, przy oponach 185/70R14 w imprezie 1.8 combi co jest niezlym, rezultatem juz. Jak chcesz jezdzic po lesie to poszukaj takich lub nie wiem czy sie da ale moze by podeszly z Forestera?? musi ktos to sprawdzic nie mozna z lifetem przesadzic bo przeguby szybko szlag trafi . A jesli chodzi o silnik to minimum musi byc 1.8 z redutkorem (wersja kombi) 1.6 przy duzy oporach (bloto, piasek gleboki snieg) i niebedzie sie sprawdzal i skonczy sie na spaleniu sprzegla przy ruszaniu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Wiem, że bluźnię, ale zamontowanie jakiegos 150 konnego diesla do Forestera byloby super pomyslem. Nisko polozony max momentu obrotowego i jego wyzsza wartosc sprawdzilyby sie napewno w terenie. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Wiem, że bluźnię, ale zamontowanie jakiegos 150 konnego diesla do Forestera byloby super pomyslem. Nisko polozony max momentu obrotowego i jego wyzsza wartosc sprawdzilyby sie napewno w terenie. 8) Może będzie w przyszłym roku. Takie były plotki, na razie cisza. Przeszczep innego diesla raczej niewykonalny, ale kto wie - polscy mechanicy nie znają słowa niemożliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Ośka ? To znaczy ? Napęd na jedną oś, czyli tylko dwa koła. jedno koło :wink: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C622765 Co jakiś czas mają tam subaru, ale raczej tanich i bez urazorowych egzemplarzy u niech brak. bywam w okolicy jak by co moge zajrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się