Jump to content

XENON OUTBACK


Guest bartboy-b11
 Share

Recommended Posts

Guest bartboy-b11

Witam,

 

Jak w temacie. Czy w opcji jest XENON w OUTBACK-u, model 2006 ?

Z góry informuję, iż nie jestem ignorantem, a opcji szukaj próbowałem bezskutecznie.

Również zdania dealerów z którymi rozmawiałem, są podzielone.

Zatem pytam, jak na wstępie.

 

Dziękuje i pozdrawiam

bartboy-b11

Link to comment
Share on other sites

Mozna zalozyc gotowe zestawy. Jakby co - zapraszam na PW :wink:

 

Tylko nie życzę Ci jazdy przed samochodem wyposażonym w w/w rozwiąznie gdy ciemno na dworze. Przerabiałem to i kląłem na tego, kto miał to zamontowane w samochodzie i tego co to sprzedał :):P

 

pzdr/m

Link to comment
Share on other sites

OBK ma zamopoziomowanie, więc może nie bedzie tak źle.

 

Aflinto, polecam Ci przejażdżkę opisaną jak wyżej - reflektory (soczewkowe również) projektowane są albo pod ksenon albo pod żarówkę halogenową. Wsadzanie żarników ksenonowych do reflektorów projektowanych pod halogen jest ok dla prowadzącego pojazd - natomiast na dłuższą metę boli tych jadących przed lub z naprzeciwka - nawet jeżeli ksenonowy delikwent ma je ustawione poprawnie.

 

pzdr/m

Link to comment
Share on other sites

Tylko nie życzę Ci jazdy przed samochodem wyposażonym w w/w rozwiąznie gdy ciemno na dworze. Przerabiałem to i kląłem na tego, kto miał to zamontowane w samochodzie i tego co to sprzedał :):P

 

To prawda - jest to czesty problem, przy zestawach made in taiwan - pewnie akurat na takie trafiles ;-)

Link to comment
Share on other sites

Tylko nie życzę Ci jazdy przed samochodem wyposażonym w w/w rozwiąznie gdy ciemno na dworze. Przerabiałem to i kląłem na tego, kto miał to zamontowane w samochodzie i tego co to sprzedał :):P

 

To prawda - jest to czesty problem, przy zestawach made in taiwan - pewnie akurat na takie trafiles ;-)

 

Trafiłem na zestaw kupiony od Ciebie, mój drogi - no chyba, że te co sprzedajesz są Made in Taiwan a nie przez inżynierów ;):P

 

pzdr/m

Link to comment
Share on other sites

Aflinto, polecam Ci przejażdżkę opisaną jak wyżej - reflektory (soczewkowe również) projektowane są albo pod ksenon albo pod żarówkę halogenową. Wsadzanie żarników ksenonowych do reflektorów projektowanych pod halogen jest ok dla prowadzącego pojazd - natomiast na dłuższą metę boli tych jadących przed lub z naprzeciwka - nawet jeżeli ksenonowy delikwent ma je ustawione poprawnie.

Owszem dostałem po oczach kilka razy niebiskimi lampami od auta jadącego za mną przez chwilę, uczucie niesympatyczne, ale nie jestem w stanie podać nawet marek tych aut, nie wspominając o lampach, były niebieskie, waliły koszmarnie mocno, i faktycznie nie były to raczej fabrycznie zakładane lampy. Kiedyś jechała za mną S-klasa na ksenonach i przyznam, nie ładowała tak po oczach jak jakieś punto na zwykłych halogenach. W każdym razie wydawało mi się, że kwestia walenia po oczch to kwestia wyregulowania poziomu, ale skoro wymaga to korekcji odbłyśnika czy też soczewki, czyli faktycznie przekonstruowania lampy to trudno, nie znam się tak dobrze.

Link to comment
Share on other sites

Aflinto, polecam Ci przejażdżkę opisaną jak wyżej - reflektory (soczewkowe również) projektowane są albo pod ksenon albo pod żarówkę halogenową. Wsadzanie żarników ksenonowych do reflektorów projektowanych pod halogen jest ok dla prowadzącego pojazd - natomiast na dłuższą metę boli tych jadących przed lub z naprzeciwka - nawet jeżeli ksenonowy delikwent ma je ustawione poprawnie.

Owszem dostałem po oczach kilka razy niebiskimi lampami od auta jadącego za mną przez chwilę, uczucie niesympatyczne, ale nie jestem w stanie podać nawet marek tych aut, nie wspominając o lampach, były niebieskie, waliły koszmarnie mocno, i faktycznie nie były to raczej fabrycznie zakładane lampy. Kiedyś jechała za mną S-klasa na ksenonach i przyznam, nie ładowała tak po oczach jak jakieś punto na zwykłych halogenach. W każdym razie wydawało mi się, że kwestia walenia po oczch to kwestia wyregulowania poziomu, ale skoro wymaga to korekcji odbłyśnika czy też soczewki, czyli faktycznie przekonstruowania lampy to trudno, nie znam się tak dobrze.

 

To nie jest kwestia walenia po oczach tylko bardzo mocnej dużej jasnej plamy światła w lusterku wstecznym. Nie wpływa na nią wyregulowanie świateł, tylko konstrukcja samego odbłyśnika/reflektora. Gdy po zmroku takie auto jedzie za Tobą przez dłużej niż kilka minut staje się to uciążliwe - po prostu oślepia.

 

pzdr/m

Link to comment
Share on other sites

Trafiłem na zestaw kupiony od Ciebie, mój drogi - no chyba, że te co sprzedajesz są Made in Taiwan a nie przez inżynierów ;):P

 

Michal, idz sobie na papieroska i sie wyluzuj - bo widze, ze masz malo roboty i zaczynasz sie ludzi czepiac :wink:

Link to comment
Share on other sites

Trafiłem na zestaw kupiony od Ciebie, mój drogi - no chyba, że te co sprzedajesz są Made in Taiwan a nie przez inżynierów ;):P

 

Michal, idz sobie na papieroska i sie wyluzuj - bo widze, ze masz malo roboty i zaczynasz sie ludzi czepiac :wink:

 

Łukasz, o moje wyluzowanie nie bój się. Diagnozy co do obłożenia pracą zachowaj dla ludzi, którzy wynajmują Twoje usługi.

 

Wracając do "ad rema", przejedź się wieczorem przez kilka minut przed autem bez soczewek z zamontowanym wzmiankowanym zestawem - polecam Ci - przyda się zetknięcie praktyki z marketingiem.

 

pzdr/m

 

PS. Poluzuj warkoczyki :) Jeżeli masz ochotę kontynuować swoje światłe porady na temat palenia i obciążenia pracą to moje namiary na priva znasz - PEACE.

Link to comment
Share on other sites

Michal., eeeh ale sie zrobiles marudny 8)

Warkoczykow nie nosze - raczej zaczynam lysiec, nie pale i nie zamierzam, a na wymiane zlosliwych maili nie za bardzo mam czas, wiec faktycznie - PEACE :mrgreen:

 

Łukasz, cieszę się, że z wiekiem stajesz się mniej wojowniczy :) Maili zlośliwych nie chce mi się generować - mam lepsze zajęcia :mrgreen:

 

Z uporem maniaka wracam do tematu dyskusji - bo straszymy w dziale ON-TOPIC :) - polecam test j/w. Rozwiązanie jak wyżej IMVHO jest cymeśne w na przykład w STi z soczewkami - w bezsoczewkowcach jednak boli.

 

pzdr/m

 

PS. PEACE :lol:

Link to comment
Share on other sites

Łukasz, cieszę się, że z wiekiem stajesz się mniej wojowniczy :) Maili zlośliwych nie chce mi się generować - mam lepsze zajęcia :mrgreen:

 

Toporek juz dawno zostal zakopany :mrgreen:

 

Z uporem maniaka wracam do tematu dyskusji - bo straszymy w dziale ON-TOPIC :) - polecam test j/w. Rozwiązanie jak wyżej IMVHO jest cymeśne w na przykład w STi z soczewkami - w bezsoczewkowcach jednak boli.

 

A wracajac do dyskusji:

- Outback o ktorym mowa w tym watku IMHO jest wyposazony w soczewki, wiec niepotrzebnie sie przyczepiles

- Nie wiem, czy w bezsoczewkowych boli, kilka osob na tym forum jezdzi z tymi swiatlami (np. Michal K, Marcin J) w STi bez soczewek i nie slyszalem od nich, zeby oslepiali innych

- byc moze akurat zle trafiles, albo akurat byles po imprezie - wtedy faktycznie kazde swiatla moga oslepiac :twisted: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Łukasz, cieszę się, że z wiekiem stajesz się mniej wojowniczy :) Maili zlośliwych nie chce mi się generować - mam lepsze zajęcia :mrgreen:

 

Toporek juz dawno zostal zakopany :mrgreen:

 

Halleluja :P

 

Z uporem maniaka wracam do tematu dyskusji - bo straszymy w dziale ON-TOPIC :) - polecam test j/w. Rozwiązanie jak wyżej IMVHO jest cymeśne w na przykład w STi z soczewkami - w bezsoczewkowcach jednak boli.

 

A wracajac do dyskusji:

- Outback o ktorym mowa w tym watku IMHO jest wyposazony w soczewki, wiec niepotrzebnie sie przyczepiles

 

To jest _forum_dyskusyjne_ - więc się nie "przyczepiłem" a dyskutuję i wyrażam swoją opinię na temat aftermarketowych ksenonów.

 

- Nie wiem, czy w bezsoczewkowych boli, kilka osob na tym forum jezdzi z tymi swiatlami (np. Michal K, Marcin J) w STi bez soczewek i nie slyszalem od nich, zeby oslepiali innych

- byc moze akurat zle trafiles, albo akurat byles po imprezie - wtedy faktycznie kazde swiatla moga oslepiac :twisted: :wink:

 

Łukaniu, czytaj ze zrozumieniem oraz uwagą poprzednie moje posty - tam znajdziesz dokładny opis sytuacji, gdzie aftermarketowe ksenony są irytujące.

 

Smutne jest jednak to, że nie możesz się powstrzymać od tekstów ad personam. Próbuję Ciebie zrozumieć - w końcu produkt trzeba bronić ponad wszystko - nie ważne jakie są fakty :)

 

pzdr/m

Link to comment
Share on other sites

To jest _forum_dyskusyjne_ - więc się nie "przyczepiłem" a dyskutuję i wyrażam swoją opinię na temat aftermarketowych ksenonów.

 

Ok, niech ci bedzie.

 

Smutne jest jednak to, że nie możesz się powstrzymać od tekstów ad personam. Próbuję Ciebie zrozumieć - w końcu produkt trzeba bronić ponad wszystko - nie ważne jakie są fakty :)

 

Jestes przewrazliwiony, to mial byc zart :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest bartboy-b11

Zatem XENON-ów brak. OK

Bardzo dziękuje za wszystkie odpowiedzi. A dyskutujących żwawo o modelach made in Tajwan i nie tylko, uprzejmie proszę o wstrzemięźliwość i pokój. W końcu to mój pierwszy post i od razu tak kłótnie wywoływać, no good, no good.

 

pozdrawiam

bartboy-b11

Link to comment
Share on other sites

ciekawe ile osob ma podobne spostrzezenia jak michal.

wiele dobrego slyszalem (od wielu osob) o TAKIM zestawie, opartym na philipsie.

mozna znacznie (o ~30%) taniej kupic innych producentow,

tylko niektorzy potrafia odwalic mocna kiche :|

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Dyrekcja SIP

Xenonów istotnie brak.

Montowanie na bazie "srodków zastępczych" niestety łaczy się z utratą homologacji z 2 przyczyn:

1. Brak spryskiwaczy reflektorów

2. Brak automatycznego poziomowania

 

Obydwa powyższe warunki są w swietle przepisów obligatoryjne.

 

Dla samochodów seryjnych mają byc dostępne od jesieni.

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...