Skocz do zawartości

Rally Sweden


Witek

Rekomendowane odpowiedzi

Jak pewnie nikt z Was nie wie dzisiaj trwa drugi dzień Rajdu Szwecji, będącego drugą eliminacją Rajdowych Mistrzostw Świata.

 

Cały rajd wczoraj zaczął się dla Subaru fatalnie, nie dość, że Solberg już po 7 km urwał lewą tylną półoś, to musiał takim autem przejechać następny odcinek - łącznie na obu odcinkach stracił prawie 3 minuty. Atkinson na OS3 wpadł w śniegową bandę, z której nie mógł wyjechać bez pomocy kibiców, a do tego uszkodził wspomaganie układu kierowniczego - w sumie stracił ponad... 3 minuty.

 

Pierwszy dzień wygrał Grönholm, za nim Loeb, a na trzecim i czwartym dwa Mitsubishi :shock: prowadzone przez Galliego i Carlsson.

 

Szkoda, że Trzy Diamenty wycofały się z Mistrzostw, bo jak widać tymi autami można walczyć o podium.

 

Jeszcze większa szkoda, że pech Solberga jeszcze się nie skończył i trwa już tyle rajdów...

 

 

P.S. Tak jak wczoraj, dzisiaj o 23.00 na Eurosporcie będzie relacja z dnia Rajdu.

 

 

EDIT: Jedna zbłąkana literka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 138
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1. Zaczyna już mnie wkurzać, że Petter nie wygrywa ! Po premii mu... !! No ile można.

 

2. Dobrze, że Loeb już nie wygrywa seryjnie, bardzo dobrze hihihi

 

3. Nowa foka WRC barrdzo mi się podoba.

 

4. Cieszy dobra dyspozycja Atkinsona.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nam się rajd skończył. 50 wygrany rajd Forda, a do tego w urodziny Grönholma, który wreszcie wygrał z Loebem dlatego, że szybciej jechał niż on. Dawno już tak nie było, oby więcej.

 

Mitsu ładnie wypadło, a jaka zacięta walka. Jak miło jak nie ma team orders. Szkoda tylko, że Galliemu wypadł 3 bieg...

 

Postawy Subaru nawet nie komentuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkopolanin, nie za szybko ? On miał w zeszłym sezonie tyle samo punktów co Solberg, a jego Płóg był bardziej awaryjny niż Subaru. No chyba, że Solberga też spisałeś na emeryturę.

 

Tylko, żeby GG nie zakończył tegorocznych zmagań na Meksyku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkopolanin, nie za szybko ? On miał w zeszłym sezonie tyle samo punktów co Solberg, a jego Płóg był bardziej awaryjny niż Subaru. No chyba, że Solberga też spisałeś na emeryturę.

 

Tylko, żeby GG nie zakończył tegorocznych zmagań na Meksyku...

 

No nieee, Pettera nie spisuje na straty ! Młodszy jest ... Ale teraz najpewniej kibicować jakiemuś So(h)lbergowi. Zawsze jeden z 3 się w 10 znajdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rajd rewelacyjny, wrażenia jeszcze większe!

Jak idzie o czołówkę, to był to spektakl dwóch aktorów. Gronholm i Loeb jechali jakby w innej lidze. Czasami Solberg, Galli, Hirvonen, czy jeszcze czasem ktoś inny, mieli szybkie przejazdy, ale czołowa dwójka biła agresywnością i szybkością jazdy wszystkich pozostałych o głowę (jak nie o kilka głów)!

Marka – największe zaskoczenia na plus to Mitsu! Bo że Ford jest szybki było wiadomo, o Cytrynie nie ma nawet co wspominać, ale świetna jazda obu kierowców Mitsubishi i wysokie miejsca na koniec mówią same za siebie.

Marka – największa klęska……. to Subaru………… :cry:

Teraz nasi.

Kościuszko – dobry występ, oczywiście nie był w stanie nawiązać walki z czołowymi kierowcami JWRC, ale jazda nie przynosiła wstydu. Było szybko, i całkiem efektownie. Zważywszy na pierwszy start w Mistrzostwach Świata i wiek, chyba jeden z najniższych wśród startujących, wrażenie bardzo pozytywne. Mocno trzymam kciuki za następne starty.

Sołek – optycznie wydawało się, że jechał szybciej, niż pokazują wyniki. Praktycznie na każdym odcinku objeżdżały go jakieś enki, chociaż wyglądało, że jedzie od nich znacznie szybciej. Tak więc odczucia mieszane.

Reszta naszych załóg niestety nie zaistniała.

 

Ogólne wrażenia z rajdu – FANATASTYCZNY!

Jeżeli ktoś nie był na Rajdzie Szwecji, to nigdy nawet w drobnej części nie wyobrazi sobie, jakie wrażenie robi dotarcie jeszcze przed wschodem słońca, przy minus iluś tam stopniach, gdzieś w głębi lasu, na oes, gdzie co krok pali się ognisko rozpalane przez kibiców oczekujących na start. Ja tego nigdy nie zapomnę…… :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkopolanin, dobry pomysł :lol::lol:

Niestety wystarczy kibicować Loebowi i wtedy ma się swojego zawodnika na podium, nie mówiąc już o pierwszej 10. Ja od dwóch sezonów kibicuję Grönholm, więc teraz zbieram żniwa :mrgreen:

 

Sezon i tak pewnie wygra Loeb... Grönholm będzie drugi tak jak Solberg w 2004, a Solberg... jak tak dalej pójdzie to "zajmie miejsc" Grönholm i jego "niezawodnej" 307-ki :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z portu do Hagfors, wokół którego rozgrywa się rajd, jest niecałe 600 km i jedzie się całkiem dobrze, ruch na drogach bardzo mały. Jedynie trzeba uważać na masy fotoradarów i zmagać się z chwilami nienajlepszym oznakowaniem.

 

I jeszcze parę fotek:

 

obraz0057li.th.jpg

 

obraz0470lq.th.jpg

 

obraz0444wv.th.jpg

 

obraz0143zg.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...