Jump to content
looknow

Outback 3.6 h6 czy warto

Recommended Posts

Co do podsufitki trzeszczacej - myśle, ze to keratronik co któryś egzemplarz źle montuje.

Psują podczas montażu isr.

W outbacku praktycznie klawisże od szyber dachu wisiały na podsufitce. A w legacy wszystko elegancko przymocowane.

 

Btw isr - czy nadal w rocznikach 2012-2013 zwisa na kablu nad głowa?

Kaizen....od 3 lat wisi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak narazie nic inne nie wymyślili a z podsufitką faktycznie dają plamę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Btw isr - czy nadal w rocznikach 2012-2013 zwisa na kablu nad głowa?

 

juz nie zwisa , zastosowali dobra tasmę klejącą....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Btw isr - czy nadal w rocznikach 2012-2013 zwisa na kablu nad głowa?

 

U mnie MY 2012 z maja - zwisa. Ale tylko latem. Zimą się trzyma.

Edited by spawalniczy

Share this post


Link to post
Share on other sites
U mnie MY 2012 z maja - zwisa. Ale tylko latem. Zimą się trzyma.

 

tel. do aso , moze keratronik dostarczy troche tasmy...... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie nie zwisa, bo zwisa mi Keratronic i go nie mam :biglol:

Jedynym skutkiem tego systemu są telefony jak się złapie gumę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...po dwóch tygodniach od złapania

 

Generalnie ten Keratronik to po prostu jednak wielka kpina (akurat "zwisający" kontroler ISR to najmniejszy problem). Mamy 4 auta w firmie odebrane w listopadzie i do dnia dzisiejszego nie przyszły umowy, w jednym aucie blisko 2 miesiące (!) czekaliśmy na sewis Keratronik bo moduł ISR rozładowywał akumulator (w efekcie ISR był odłączony), potrafią zadzwonić o 3:40 w nocy bo ponoć odebrali sygnał alarmowy (który jak się okazuje jest sprzed 2 tygodni), a konktakt telefoniczny nie istnieje (nikt nic nie wie, oczywiście zajmą się/przekażą/załatwią i... d....).

 

W teorii wszystko jest cacy i super, ale w praktyce prowizorka i nędza w najgorszym wydaniu. O ile nad drobnymi mankamentami poszczególnych modeli Subaru nie załamuję rąk, bo plusy znacząco przesłaniają minusy, to akurat Keratronik/ISR to jakiś totalny farmazon.

Edited by Krogulec

Share this post


Link to post
Share on other sites
to akurat Keratronik/ISR to jakiś totalny farmazon.

 

Być może w Pana przypadku cos "nie zagrało" trudno mi powiedzieć. Jednak większość osób przedłuża umowy na następne lata i jest wiele przykładów gdzie isr zdecydowanie pomógł !

Jedynym skutkiem tego systemu są telefony jak się złapie gumę.

 

telefony będą również jak uderzy Pan w drzewo czy wpadnie do rowu np. z powodu przebitej gumy. Gdyby samochód zniknął z miejsca parkowania to gwarantuję , że wtedy Pan zadzwoni do nich z prośba o lokalizację......

Share this post


Link to post
Share on other sites
telefony będą również jak uderzy Pan w drzewo czy wpadnie do rowu np. z powodu przebitej gumy. Gdyby samochód zniknął z miejsca parkowania to gwarantuję , że wtedy Pan zadzwoni do nich z prośba o lokalizację......
w tej kwestii ISR i lokalizacji zdarzyło mi się mieć z nimi 3 razy kontakt, z czego raz nie potrafili znaleźć pojazdu w swoim systemie :mrgreen: a nr rej mam naprawdę prosty, za drugim razem nie potrafili zlokalizować samochodu, twierdząc że musi być gdzieś zamknięty i sygnał nie dociera. Dla mnie już nie chodzi o samo działanie systemu, bo wpadki mogą się zdarzać, ale o niekompetencje ludi z którymi miałem okazję rozmawiać, którzy nawet potrafią robić z ciebie idiotę twierdząc że z samochodem dzieje się coś innego niż ja mówię patrząc na niego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam duże pokłady cierpliwości, ale liczba problemów jakie napotkałem nie napawa mnie optymizmem na przyszłość... Na szczęście, jak się przed chwilą okazało (właśnie wróciłem z urlopu) irytujący problem z akumulatorem w jednym z aut został w międzyczasie rozwiązany, powoli więc zaczyna to działać jak należy.. Pomijając fakt iż nadal nie mamy umów...

 

 

Nie przeczę, że rozwiązanie to może okazać się pomocne, uważam też, że inicjatywa SIPu aby montować ISR w sprzedawanych samochodach jest jak najbardziej godna pochwały, szkoda tylko, że praktyka jest tak daleka od teorii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy ostatniej przygodzie z "brakiem" paliwa (problem z programem do obsługi zbiornika paliwa) w pierwszym odruchu skorzystałem w guzików przyklejjonych na taśmie na podsufitce... Ku swojemu rozczarowanie okazało się że awaria nie będąca wypadkiem nie jest obsługiwana..?!? Myślałem w swojej naiwności że płatny i dobrowolny system inwigilacji w prosty sposób przekaże moja lokalizację do ubezpieczyciela ale niestety zostałem uświadomiony negatywnie.

 

A dlaczego mimo żali ludzie przedłużają obsługę? Rachunek jest prosty, zniżka od pakietu OC i AC daje ładnych kilka stówek w kieszeni, poza tym dzięki niemu nie ma potrzeby posiadania alarmu a to wydatek kolejnych ładnych kilku stówek.... Finanse plus jednak bezsprzecznie przydatny system dają efekt podtrzymywania umów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gdyby samochód zniknął z miejsca parkowania to gwarantuję , że wtedy Pan zadzwoni do nich z prośba o lokalizację......

Z tego co zawsze słyszymy złodzieje są na bieżąco z techniką. Obawiam się, że już wiedzą, jak pokonać takie zabezpieczenie.

potrafią zadzwonić o 3:40 w nocy bo ponoć odebrali sygnał alarmowy (który jak się okazuje jest sprzed 2 tygodni)

Z mojego doświadczenia działają sprawnie - miałem 2 razy "kapća" i dzwonili prawie zaraz po podniesieniu auta na lewarku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wracając do tematu, H6 WARTO :yahoo:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak mówisz ;) Nie zbaczajmy z głównego wątku ;)

 

Na marginesie - dzisiaj przyszły mi w końcu listwy wnętrza "carbon" dedykowane do Legacy 2.5 GT :yahoo: - zamierzam zmienić to pseudodrewniane paskudztwo, które jest standardowo montowane. To tak naprawdę jedyna rzecz, który mi przeszkadza (w wersji US po facelifcie wygląda to już dużo lepiej).

 

Cała reszta to BAJKA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy ostatniej przygodzie z "brakiem" paliwa (problem z programem do obsługi zbiornika paliwa) w

 

Czy ta dolegliwość została usunięta tzn. jakaś nowa wersja softu? Z drugiej strony to trochę dziwne bo błąd w sofcie to objawił by się racze błędnymi wskazaniami paliwa i można by wyjeździć całe paliwo w moim przypadku wskazania raczej były poprawne bo dolewa była ta jak zwykle.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak mówisz ;) Nie zbaczajmy z głównego wątku ;)

 

Na marginesie - dzisiaj przyszły mi w końcu listwy wnętrza "carbon" dedykowane do Legacy 2.5 GT :yahoo: - zamierzam zmienić to pseudodrewniane paskudztwo, które jest standardowo montowane. To tak naprawdę jedyna rzecz, który mi przeszkadza (w wersji US po facelifcie wygląda to już dużo lepiej).

 

Cała reszta to BAJKA!

 

 

oby tylko pasowały mocowania :) Wersje US do EU potrafią różnić się w zaskakujących sprawach. Ale detetminacji się nie dziwię bo te listwy pseudo drewnianie naprawdę odrzucają.....

Edited by Adam12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Listwy carbon zamawiałem w ASO do europejskiej wersji Legacy GT więc nie powinno być problemów z mocowaniem (a przynajmniej na to liczę ;)

 

A o wersji US wspomniałem tylko pod kątem nowego "drewna" jakie jest montowane po lifcie w najbogatszych kompletacjach wyposażenia (zamiast "kredensu" jest teraz takie jasne drewno z prostymi "słojami" - wygląda to znacznie nowocześniej):

 

Subaru-Outback_2013_800x600_wallpaper_19.jpg

Edited by Krogulec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy ostatniej przygodzie z "brakiem" paliwa (problem z programem do obsługi zbiornika paliwa) w

 

Czy ta dolegliwość została usunięta tzn. jakaś nowa wersja softu? Z drugiej strony to trochę dziwne bo błąd w sofcie to objawił by się racze błędnymi wskazaniami paliwa i można by wyjeździć całe paliwo w moim przypadku wskazania raczej były poprawne bo dolewa była ta jak zwykle.

 

Niestety ale czekam na dosep do elektryka w ASO... problem jest w tym że po prostu nie zasysa paliwa na poziomie ok.10l ale tylko po długiej jeździe na autostradzie choć wskaźnik poziomu i wyliczenia komputera jest prawidłowe!. Po mieście wyciągam do samych fusów i tankuję ok 56-58l a na trasie musze tankować przy zużyciu ok.50 litrów ze zbiornika. Wczoraj znowu mnie to prawie dopadło (tzn szarpnął raz czy drugi..), tym razem jednak wiedziałem co się święci i podjechałem od razu na stację (weszło 49 litrów).

Edited by MaciekGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

może i nowocześniej ale i tak zalatuje tandetą. A lewarek z "drewnem" to już szczyt wiochy. Z listwami do Legacy będzie wyglądać o niebo lepiej. Jeżeli masz wersję EU to powinny pasować.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

może i nowocześniej ale i tak zalatuje tandetą. A lewarek z "drewnem" to już szczyt wiochy (...)

rozni ludzie, rozne gusta... zle, ze nie mozna wybierac wg. wlasnych pereferncji i jest sie skazanym na pseudo-drewno...

 

w US OBK MY'13 ma fajny pakiet "special appereance"

 

http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2013photos2.html

 

brazowa skora fajnie wyglada, a i drewienko niczego sobie :yahoo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o wersję po lifcie to ta kompozycja kolorystyczna również najbardziej mi się podoba ;) Fajna jest też ta nowa kierownica a'la XV i nowy Forester, ale już zegary ładniejsze są według mnie w wersji przed liftinigiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eddie_gt4 - wiem, wiem. zwłaszcza za wielką wodą. Tak tylko sobie napisałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Na marginesie - dzisiaj przyszły mi w końcu listwy wnętrza "carbon" dedykowane do Legacy 2.5 GT :yahoo: - zamierzam zmienić to pseudodrewniane paskudztwo.....

 

A możesz zapodać fotki listew? Sam się zastanawiam czy ich nie okleić folią aluminiową 3D.... Ale może wymiana to lepszy pomysł? Ile dudków kosztuje ta przyjemność? (Jeśli nie możesz na forum bo np. żona może przeczytać, to podeślij na priva)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat nie mam tych listew pod ręką, wygląda to tak:

 

legacy11gtdash2.JPG

 

Więcej fotek:

http://www.cars101.c...012photos2.html

 

Jak będę miał chwilę to zrobię własne.

 

A cena jest.... zabójcza - w ASO po rabacie wyszło ok. 1550 zł netto :( Nawet biorąc pod uwagę, że efektywnie (po wrzuceniu w koszty firmy) wyjdzie ok. 1250 zł, a "stare" listwy być może uda się sprzedać, to i tak fura pieniędzy jak za taką fanaberię. Nie mogłem już jednak patrzeć na ten kredens...

 

Oklejenie wyszłoby na pewno duuuużo taniej, ale bałem się, że efekt końcowy będzie gorszy i/lub przez zwiększenie grubości listew wyjdą jakieś problemy z dopasowaniem...

Edited by Krogulec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyglada fajnie... Ale cena rzeczywiście zabójcza. Chyba pójdę w folię, zobaczę na jednym elemencie jak to wygląda i zdecyduję. Mam tylko nadzieję że demontaż listew nie jest destrukcyjny dla plastyków.

Będziesz zlecał ASO czy robił sam w ramach weekendowego hobby?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...