Abt Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 to jest bardzo mocny material. np plycie komorowej o grubowsci kilku-kilkunastu mm ciezko zrobic krzywde, a rownoczesnie tafle 6m mozna zwinac w rulon 1,5m. rodzajow jest w cholere i troche. polecam >> http://www.tuplex.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Opadły szczęki na 328 PS ?? W czwartek bedzie juz 360 PS ale szczegóły podam jak wróce. nie opadly, hamownia-hamowni nie rowna a poza tym co poniektorzy uwarzaja autko z 330-360 koniami dosyc wolne .......tez mam specificzne poczucie humoru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 a poza tym co poniektorzy uwarzaja autko z 330-360 koniami dosyc wolne Uwielbiam te stwierdzenia :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Na tym wykresie to jakie jest turbo? VF34, VF35? Jesli seria, to cos dziwnie pozno pojawia sie moment napedowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 a poza tym co poniektorzy uwarzaja autko z 330-360 koniami dosyc wolne Uwielbiam te stwierdzenia :x a nie jest? Powiedzmy ze jezdzisz na codzien autem co ma 450 km, i przesiadziesz si na takie 330 konne, nie bedzie ci sie wydawalo wolne? Wszystko zalezy od punktu widzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Kociałkow Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 witam wszytskich samochód jedzie momentem obrotowym , na tym wykresie stosunkowo nie duży moment (jak na ciś.doładowania 1,4 bara) i strasznie wysoko w obrotach powinien być max około 400Nm w zakresie 3400-4000 obr/min:) patrząc przy 3000 obr/min ma 240Nm , w tym zakresie wrx będzie szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ost Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 głownie chodzi nam o opinie nt. plyt pod silnik, niedawno skontaktowalem sie z czlowiekiem ktory sprzedaje tworzywa sztuczne i przypadkiem sie dowiedzialem ze do lancera solowowa sprzedali plyty z poliweglanu litego, prawde mowiac pierwsze slysze, stal tak, duraluminium tak, kevlar tak, ale poliweglan (?) to bardziej z szybami mi sie kojarzy, 1m^2 plyty grubosci 3 mm (podobno wystarczy) wazy 3kg, ale nie znam kogos kto podjalby sie robienia z tego materialu Oprócz płyt pod silnik Janka Korneckiego ostatnio pojawił się temat płyt pod całe podwozie. Adam Tuszyński (zwycięzca Pucharu Jesieni Toru Kielce z zeszłego roku:) ) z Auto GT mówił mi ostatnio, że może takie dostarczyć - zarówno do STI jak i do Evo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 a poza tym co poniektorzy uwarzaja autko z 330-360 koniami dosyc wolne Uwielbiam te stwierdzenia :x a nie jest? Powiedzmy ze jezdzisz na codzien autem co ma 450 km, i przesiadziesz si na takie 330 konne, nie bedzie ci sie wydawalo wolne? Wszystko zalezy od punktu widzenia A ile procent z tych 450 kucy potrafisz wykorzystać? Na prostej to pewnie i wszystkie. A poza tym to nie chce mi się o tym gadać. Podobno każde 10 kucy daje mniej więcej 1 mm przyrostu. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 a poza tym co poniektorzy uwarzaja autko z 330-360 koniami dosyc wolne Uwielbiam te stwierdzenia :x a nie jest? Powiedzmy ze jezdzisz na codzien autem co ma 450 km, i przesiadziesz si na takie 330 konne, nie bedzie ci sie wydawalo wolne? Wszystko zalezy od punktu widzenia A ile procent z tych 450 kucy potrafisz wykorzystać? Na prostej to pewnie i wszystkie. A poza tym to nie chce mi się o tym gadać. Podobno każde 10 kucy daje mniej więcej 1 mm przyrostu. 8) ale nie bylo mowy ile jestem w stanie wykorzystac, ale jak sie czuje czlowiek co na codzien jezdzi z duzo wieksza mocą(ja nie mam jeszcze 450 km ) I dziekuje żona jest bardzo zadowolona z rozmiaru 8) PS. 6 sezonow juz zjezdzilem na roznych torach i potrafilem calkiem niezle wykorzystac dosyc mocne auta(od uturbionych integr, poprzez evo 8 z moca 360whp) wiec mysle ze z 450 bym sobie poradzil jakos (po paro godzinnej praktyce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booyac Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 auto rzeczywiście slabo idzie z dolu, aktualnie jest w polowie drogi, bedzie jeszcze kilka zmian, docelowo powinno sie poprawic ma ktos wykres SI zestrojone na ok 330 KM tak dla porownania? a tak przylaczajac sie do OT: 450 KM to juz przestaje byc powod do dumy, to juz kalectwo , nie wiem komu bardzeij wspolczuc: posiadaczom czy malzonkom posiadaczy Veyrona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Nikomu nic nie opadlo, po co taki ton :?: Opad szczeki zalicze jak mnie 330(360) konne STI na seryjnym wydechu i turbosprezarce zje 8) Zapraszamy kolego do krakowa prawda OGS :wink: p.s pamietaj zeby na zime stare sprzeglo zalozyc :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryś Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 ja mam płyty do subaru i lancera jakie tylko chcesz ,komplety na szutry i asfalt taniej niż dostawca ceramsitu !!! którego znam u mnie jest dobra płyta po około 1700 i cały środek ,przegroda ,kuwety boczki zderzaki błotniki progi itd. info na priva. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 bryś - przypominam się po raz kolejny - WINGI!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryś Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 jutro wysyłam niestety z włókna bo carbon do mnie jeszcze nie dotarł ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 jutro wysyłam niestety z włókna bo carbon do mnie jeszcze nie dotarł ! a kiedy dotrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalz26 Opublikowano 10 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 plyta i wydech (supersprint 3") zalozone u p. Korneckiego pozdrowienia dla Azraela i Michala ktory podkupil felgi mojemu koledze, scyzzorykowi duzo sie poprawilo, wyraznie lepiej idzie w calym zakresie obrotow, jeszcze czeka na finalne strojenie, tymczasem czekam na zapowiadane "spotkania w celu porownania osiagów" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Michal napisz cos jak z halasem, bo ja wlasnie czekam na 3" i nie wiem czy korki do uszu juz kupowac, ja wpradzie "tymczasowo" tylko centerpipe i tlumik koncowy ale jednak :roll: Co do porownania to daj znac jak juz bedzie po remapie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi