Jump to content

przekładka zacisków Brembo z STI do WRX-a


kg555
 Share

Recommended Posts

Wlasnie sie dowiedzialem, ze wcale nie jest tak slodko bo podobno jest inny rozstaw i srednica srub mocujacych... i podobno trzeba zmieniac zwrotnice :cry:

Czy ktos to robil albo zna kogos kto przerabial ten temat :?:

Link to comment
Share on other sites

Wlasnie sie dowiedzialem, ze wcale nie jest tak slodko bo podobno jest inny rozstaw i srednica srub mocujacych... i podobno trzeba zmieniac zwrotnice :cry:

Czy ktos to robil albo zna kogos kto przerabial ten temat :?:

 

Rozstaw jest taki sam.Trzeba dorobic srubke ktora mocuje zacisk brembo do zwrotnicy.

Inna jest srednica otworow w zwrotnicy STI inna jest w WRX (GT).

Srubka ma wygladac w ten sposob, ze ma byc zrobione przejscie (na swojej dlugosci) z 12 mm na 10 mm czy jakos tak.

Szutrowe spece STI jezdza przeciez na zaciskach z WRX-a wiec sa jakos montowane.Tam nie jest "dorabiana srubka" tylko rozwiercany otwor

Z tarcza STI do WRX lub GT tez nie ma problemow przy konwersji.

 

A nawet jak by byly inne rozstawy srub mocujacych to nie latwiej dorobic jakies jazmo niz zmieniac zwrotnice ... ?

 

Z tylu trzeba dolozyc tarcze kotwiczną . Beben w sti i WRX jest taki sam wiec nawet reczny zostaje.

 

Nie mam pewnosci ale chyba jest tak.

Jak bedziesz mial juz zalozone daj znac jak to wyglada w praktyce.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...