kg555 Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Czy bez problemu mozna taka operacje wykonac, czy trzeba z tym rzezbic? Jest ktos kto montowal cos takiego, albo podjalby sie ewentualnej przerobki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Operacja bez problemowa, tylko pamietaj że felgi od WRX mogą nie pasować: STI ma inny offset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kg555 Posted February 2, 2006 Author Share Posted February 2, 2006 Luzik, felgi mam od STi... W takim ukladzie polecilbys kogos kto by podjal sie tej operacji co by dobrze hulalo :wink: Najlepiej jakis nr telefonu Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 spróbuj: 0 501754814 Zbyszek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Czy nie bedzie problemu z tylem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin@klubsubaru.pl Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Problem oczywiscie bylby, ale kolega kupil tylko przod Link to comment Share on other sites More sharing options...
kg555 Posted February 2, 2006 Author Share Posted February 2, 2006 Czy nie bedzie problemu z tylem? Raczej nie, bo zmieniam tylko przod :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadRSTI Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 przod podchodzi bez problemu, tyl nie(trzeba zmieniac hubs, poloski, diff etc) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kg555 Posted February 2, 2006 Author Share Posted February 2, 2006 Wlasnie sie dowiedzialem, ze wcale nie jest tak slodko bo podobno jest inny rozstaw i srednica srub mocujacych... i podobno trzeba zmieniac zwrotnice Czy ktos to robil albo zna kogos kto przerabial ten temat :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
subarczak Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Wlasnie sie dowiedzialem, ze wcale nie jest tak slodko bo podobno jest inny rozstaw i srednica srub mocujacych... i podobno trzeba zmieniac zwrotnice Czy ktos to robil albo zna kogos kto przerabial ten temat :?: Rozstaw jest taki sam.Trzeba dorobic srubke ktora mocuje zacisk brembo do zwrotnicy. Inna jest srednica otworow w zwrotnicy STI inna jest w WRX (GT). Srubka ma wygladac w ten sposob, ze ma byc zrobione przejscie (na swojej dlugosci) z 12 mm na 10 mm czy jakos tak. Szutrowe spece STI jezdza przeciez na zaciskach z WRX-a wiec sa jakos montowane.Tam nie jest "dorabiana srubka" tylko rozwiercany otwor Z tarcza STI do WRX lub GT tez nie ma problemow przy konwersji. A nawet jak by byly inne rozstawy srub mocujacych to nie latwiej dorobic jakies jazmo niz zmieniac zwrotnice ... ? Z tylu trzeba dolozyc tarcze kotwiczną . Beben w sti i WRX jest taki sam wiec nawet reczny zostaje. Nie mam pewnosci ale chyba jest tak. Jak bedziesz mial juz zalozone daj znac jak to wyglada w praktyce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KWIATEK Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Czy ktos to robil albo zna kogos kto przerabial ten temat Fiodor z Legionowa ci to zrobi na bank Link to comment Share on other sites More sharing options...
kg555 Posted February 3, 2006 Author Share Posted February 3, 2006 Fiodor z Legionowa ci to zrobi na bank A masz telefon do niego? Bylbym wdzieczny, moze byc na PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
KWIATEK Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 kg555, Poszło na pw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts