Jump to content

sprawdzenie wymontowanej wiskozy


piotr0605
 Share

Recommended Posts

wiskoza wymontowana ze środkowego mechanizmu różnicowego . Blokuje ją za obudowe w imadle wkładam wałek i próbuje obracać. Istnieje taka mozliwość jednak z pewnym oporem. Pytanie : Czy ktos miał doczynienia z uszkodzoną i czy w takim przypadku obraca się swobodnie ?

Link to comment
Share on other sites

Uszkodzoan wiskoza może mieć:

1) inny opór niż wiskoza sprawna

2) może być całkowicie zblokowana

3) może być całkowicie luźna

Bez narzędzi w postaci dynamometru raczej ciężko będzie wyrokować

Link to comment
Share on other sites

no ale jak to sprawdzić dynamometrem kiedy opór stawiany przez wiskozę powinien wzrastać wmiarę rozgrzewania sie oleju silkonowego i coraz mocniejszego klejenia sie tarczek ? ma trzy do wyboru wszystkie wymontowane i nie wiadomo jak było w samochodzie myslałem że kiedy uszkodzona to obraca sie swobodnie, lub całkowicie się blokuje a tak to na dwoje babka wróżyła. Moze wiecie o jakimś warsztacie np. w wa-wie gdzie jest do zobaczenia 100% sprawna ?

Link to comment
Share on other sites

dziś dokładnie sie tym wiskozą przygladałem może za mala siła użyta do obracania . prawdopodobnie wskutek działania wysokiej temperatury wystapiło twałe połaczenie dwu elementów. trwałe ale nie nierozrywalne trzeba się troche postarać to powinno ustapić

Link to comment
Share on other sites

Witam

... to i ja dorzucę swoje 3 grosze:kiedyś też miałem problem z wiskozą i z tego co sie dowiadywałem i sprawdzałem namacalnie to sprawną wiskozę mozna ruszyć rękami przy użyciu dość dużej siły,natoniast "zmielona" obraca się praktycznie bez oporu.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...