Tommo Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Jestem świeżo po zamontowaniu kontrolera doładowania w Legacy.W związku z czym korci mnie troche się tym pobawić i dmuchnąć coś więcej.Zastanawiam mnie jednak czy na tak dużym mrozie (u mnie ok. -14) nie zrobie krzywdy autu zwiększając doładowanie a tym samym obciążenie? Czy niska temp. ma wpływ na zwiększone ryzyko awarii, czy się tym nie przejmować w ogóle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Dawanie w palnik na dużym mrozie. gorąca zapojka plus tłuste zakąski....i da się..... zwiększanie samego doładowania zawsze niesie ze sobą ryzyko...niezależnie od temperatury zewnętrznej...pachnie płynącymi tłokami... jeżeli doładowanie jest zmieniane razem z mapą wtrysku i zapłonu, to co innego, oczywiście jeżeli auto jest odpowiednio rozgrzane, moim zdaniem nie powinno być przeciwwskazań do upalania na mrozie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Dawanie w palnik na dużym mrozie. gorąca zapojka plus tłuste zakąski....i da się..... hahaha plusik ode mnie Dzisiaj 0,9 bara, nawet fajnie się odpycha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Aż chce się zacytować viewtopic.php?f=10&t=114238&p=1510313#p1510313 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 juz poprzez sama temperature jaka panuje obecnie masz ciut wieksze doladowanie wiec na twoim miejscu nie bawilbym sie w manualne zwiekszanie cisnienia, bo moze to skonczyc sie zblizeniem do wartosci granicznych przewidzianych dla twojego auta. w najlepszym wypadku skonczy sie to ingerencja elektroniki i obcieciem doladowania a w najgorszym plynace tloki o ktorych wspomnial elek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Tommo, Dla swojego samopoczucia w przyszłości lepiej zrób sobie remap i wywal to ustrojstwo nim nie jest za późno. Efekty będą dużo lepsze i bezpieczne. A na mrozie możesz spokojnie upalać pod warunkiem że wszystko jest rozgrzane jak należy (bierz pod uwagę, że olej w skrzyni i dyfrze też musi się rozgrzać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Remapu nie zrobię bo moje ECU nie daje takiej możliwości.Z informacji jakie zaciągnąłem od osób znających temat, seryjny komp bez problemu adoptuje się do ciśnienia 1,18 bara, utrzymując w całym zakresie idealny AFR.Jak się ociepli trochę na pewno pojadę na hamownie i zmierzę rzeczywisty afr pod obciążeniem.Puki co ma 0,9 bara, autku nic nie dolega, natomiast zanim zacznę butować, porządnie rozgrzewam auto. wywal to ustrojstwo To jest HKS EVC-5 jeden z lepszych EBC na rynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Wiesz najlepszy blow off na rynku nadal jest blow offem i poza lansem nie ma żadnych plusów. Natomiast co do EBC to chwila nieuwagi i może być smutno. Zanim nie zrobisz pomiarów AFR to najbezpieczniej jakbyś wcale nie zmieniał doładowania. Pewnie znajdą się osoby które powiedzą że się nie znam i że można spokojnie dodać trochę ale ja osobiście wolałbym nie ryzykować takich eksperymentów na swoim aucie nie mając wiedzy na temat tego jaki AFR nam się robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się