Piskoor Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Hmmm. Wstępnie zaplanowałem sobie wyjazd do Poznania na przyszły tydzień, bo jakoś tak mnie naszło na remap tak dla przypomnienia Forester S-Turbo 2001/2002 130 000 km wymieniony center pipe + końcowy na H&S na wiosnę będzie miał nowe Tarox`y na przodzie i tyle no i jada juz 17`` jest li sens remapowac czy nie ?.... Forest ma jeszcze służyć 2-3 lata, apotem zostać sprzedany ( ale nie na części :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Polecam :!: Nie poznasz auta, a banan z faciaty przez długi czas Ci nie zjedzie :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Ja bym powiedzial ze w obecnej chwili nie ma sensu. Lepiej zrobic kompletny wydech + uppipe, i ewentualnie co tam bys jeszcze chcial zmienic np rury silikonowe do IC i dopiero wtedy jechac na strojenie. Po co masz robic to dwa razy i placic za kolejna sesje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 30 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Uppipe chyba nie będzie... a rury silikonowe bardzo chętnie, tylko nigdzie do Foresta nie mogę znaleźć... A one maja jakikolwiek wpływ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Hmmm.Wstępnie zaplanowałem sobie wyjazd do Poznania na przyszły tydzień, bo jakoś tak mnie naszło na remap tak dla przypomnienia Forester S-Turbo 2001/2002 130 000 km wymieniony center pipe + końcowy na H&S na wiosnę będzie miał nowe Tarox`y na przodzie i tyle no i jada juz 17`` jest li sens remapowac czy nie ?.... Forest ma jeszcze służyć 2-3 lata, apotem zostać sprzedany ( ale nie na części :-) cynamon z tylka polecial znaczy chinski puder z dupska poszedl :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Dlaczego nie bedzie? To bardzo dobra modyfikacja, powoduje ze turbo wczesniej i lepiej sie wkreca na obroty, moment masz wczesniej. Rury do IC dzialaja podobnie, ale ich efekt jest duzo mniejszy (moze 100-200obr wczesniej), maja gladkie scianki i stawiaja mniejszy opor niz orginalne rury jak w odkurzaczu. Moze te od WRX'a beda pasowaly? Czy masz juz downpipe bez katalizatorow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 30 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Mam tylko center + tłumik końcowy, czyli jeden katalizator chyba odpadł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 30 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Jak to mawiają ..... albo rybka albo pipka Zostało m 3 tys... które mogę przeznaczyć na dłubanie w aucie ( nowy dom + żona .. wyciągna każdą kasę :-( ) więc zastanawiam sie na co je przeznaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 W center pipe nie ma katalizatora tylko jest puszka rezonatora. Czyli w samochodzie masz jeszcze ze trzy katalizatory. Wlasciwie to masz auto seryjne, mi bylo by szkoda wydawac kasy na strojenie seryjnego auta. Zaluz przynajmniej downpipe, zgubisz dwa katalizatory za turbo i bedziesz mial pelny wydech turboback. Zapytaj swojego mechanika czy podjolby sie wydlubania katalizatora z uppipe i ile by za to wziol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Nie trzeba stroic przy center-pipe... do tak drobnych zmian ECU sam sie dostosuje... zgadzam sie w 100% z Kuba... wydlub od turbo i wystroj albo podaruj sobie strojenie na razie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Ja teraz tez czekam wlasnie na center pipe i tlumik koncowy ( 3 cale) i mam wlasnie zamiar zrobic tak jak chlopaki pisza, czyli strojenie jak bedzie jeszcze downpipe i uppipe zmieniony inaczej sens niewielki, chociaz z drugiej strony z tego co pytalem jeszcze przed zakupem STi w mapteku to kazde kolejne strojenie kosztuje juz duuuzo mniej niz pierwsze... Zreszta jezeli juz chcesz stroic to chyba koszt downpipe'a w stosunku do wydechu catback+strojenie nie jest juz chyba taki strasznie wysoki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 W przypadku takich zabaw trzeba w ogóle wymieniać center pipa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Zeby bulgotalo to chyba niekoniecznie, wystarczy chyba sam koncowy, ja wymieniam z dwoch powodow, po pierwsze dlatego ze taki byl zestaw:koncowy+centerpipe(cena nizsza niz sam koncowy H&S, jakosc bulgotu porownamy jak moj dojdzie :wink: ) , a po drugie dlatego ze i tak mam w planach caly wydech 3 cale i potem strojenie (jak bedzie kasa...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Nie, żeby bylgotać, a żeby robić ziuuuuu i znikać w oddali z "bananem na facjacie" P.S. Jaki ciąg niebieskich avatarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 CIACH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Hmmm.Wstępnie zaplanowałem sobie wyjazd do Poznania na przyszły tydzień, bo jakoś tak mnie naszło na remap tak dla przypomnienia Forester S-Turbo 2001/2002 130 000 km wymieniony center pipe + końcowy na H&S na wiosnę będzie miał nowe Tarox`y na przodzie i tyle no i jada juz 17`` jest li sens remapowac czy nie ?.... Forest ma jeszcze służyć 2-3 lata, apotem zostać sprzedany ( ale nie na części :-) A ja bym nie robil remapu. Odetkaj auto i ciesz sie nim dalej, przy 130 kkm to nie jest dobry pomysl ze strojeniem bo po takim przebiegu jest rowniez skrzynia biegow. Dla mnie to proszenie sie o klopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 A ja bym nie robil remapu. Odetkaj auto i ciesz sie nim dalej, przy 130 kkm to nie jest dobry pomysl ze strojeniem bo po takim przebiegu jest rowniez skrzynia biegow. Dla mnie to proszenie sie o klopoty. A i zawieszenie by trzeba było chyba poprawić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subek Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 A ja bym nie robil remapu. Odetkaj auto i ciesz sie nim dalej, przy 130 kkm to nie jest dobry pomysl ze strojeniem bo po takim przebiegu jest rowniez skrzynia biegow. Dla mnie to proszenie sie o klopoty. Ale przeciez skrzynia wcale nie musi byc zuzyta, powiem no moim przykladzie bo w piatek wyciagalem skrzynie z mojego autka bo zaczela wyc, coprawda troche inna konstrukcja bo moje auto to zwykla oska. Skrzynia byla rozbierana pierwszy raz i ma juz prawie 200tys przelotu, po tym przebiegu wszystkie tryby i synchronizatory sa w stanie smiem twierdzic idealnym, wyminilem jedynie dwa lozyska i jak sie bedzie dbalo to skrzynia pewnie zrobi nastepne 200tys bez rozbierania. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Skrzynia w samochodzie z napędem na cztrery koła jest poddawana dużo większym stresom niż w ośce. Poza tym największy wpływ na zużycie skrzyni ma kierownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 A ja bym nie robil remapu. Odetkaj auto i ciesz sie nim dalej, przy 130 kkm to nie jest dobry pomysl ze strojeniem bo po takim przebiegu jest rowniez skrzynia biegow. Dla mnie to proszenie sie o klopoty. Ale przeciez skrzynia wcale nie musi byc zuzyta, powiem no moim przykladzie bo w piatek wyciagalem skrzynie z mojego autka bo zaczela wyc, coprawda troche inna konstrukcja bo moje auto to zwykla oska. Skrzynia byla rozbierana pierwszy raz i ma juz prawie 200tys przelotu, po tym przebiegu wszystkie tryby i synchronizatory sa w stanie smiem twierdzic idealnym, wyminilem jedynie dwa lozyska i jak sie bedzie dbalo to skrzynia pewnie zrobi nastepne 200tys bez rozbierania. Pozdrawiam! porownujac skrzynie FWD i AWD to tak jak bys porownywal rower z motorem... Jakie obciazenia przenosza te skrzynie i jakie sily? Ośka na mielenie kolami w miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subek Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Przeciez wiem, ze to inna konstrukcja i napisalem to w moim pierwszym poscie. Chodzilo mi o to, ze skrzynia jaka byniebyla to 130tys km przebiegu wcale nie musi oznaczac, ze jest juz zuzyta i podnoszenie mocy jest ryzykowne, bo skrzynia moze nadal byc jak nowa, tak jak w moim przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Chodzilo mi o to, ze skrzynia jaka byniebyla to 130tys km przebiegu wcale nie musi oznaczac, ze jest juz zuzyta Pierwsza skrzynia padła mi po 75kkm, druga po nastepnych 15kkm, i teraz mam trzecią która jako tako się trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 1 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Osobiście nie mam jak narazie problemów ze skrzynią poza faktem że czasmi ciężko wchodzi wsteczny i jak zapalam to czasmi jedynka ciężko wskakuje... Ale to podobno normalka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Ale to podobno normalka... podobno... Co do remap'u, to ja bym robił, tylko poczekaj aż będzie cieplej, rozmawiałem ostatnio z Jackiem i mówił że najlepiej jak jest ok 10°C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 1 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Podobno bo większość użytkowników pisała że Subarowe skrzynie czasami haczą przy wrzucaniu jedynki... Ale rzeczywiście...najpier chyba strzelę downpipe+uppipe..... Ciekawe czy forest zbliży się do 200KM ? Potem silikony ( czy ktoś wie gdzie to kupić ? na Samco brak jest do Foresta ) a na koniec Remap... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się