Wojtek Opublikowano 17 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2002 Witam , mam pytanko , czy wiadomo już coś o danych technicznych nowej Imprezy , w sobotę byłem w salonie Subaru we Wrocławiu , i powiedzieli mi jedynie ze WRX " być może będzie miec 225 KM , kubełki w standarcie, więcej na ten temat będzie wiadomo coś koło grudnia kiedy dostaną jakies dane ... " no i to wszystko czego sie dowiedzialem we Wrocku Strrrrasznie ciekawią mnie osiągi Pozrówka Wojtek R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flipper Opublikowano 17 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2002 Wg. informacji ze strony japonskiej WRX bedzie mial nie 218 lecz 225 KM, natomiast wersja STi otrzyma ta sama moc (265 KM) plus jeszcze lepsze chlodzenie silnika. Przypuszczam, ze oferta na nasz rynek moze odbiegac nieznacznie od tej powyzej........mam nadzieje, ze "w gore" Zastanawia mnie jedynie co ma oznaczac pojemnosc 1.6 w Imprezie ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imp Opublikowano 17 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2002 No przecież każdy model Imprezy miał do wyboru silniki 1,6. Mnie wcale nie dziwi fakt, ze i w nowej Imprezie zdecydowano się umieścić tego typu jednostkę napędową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 Tak to prawda WRX otrzyma 225KM i bedzie lepiej reagował na dodanie gazu dzięki innej konstrukcji kolektora wydechowego we wszystkich wersjach Imprezy zmieniono amortyzatory, a w WRX STI również geometrię przedniego zawieszenia. wiec bedzie ciekawie www.newimpreza.prv.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 18 Listopada 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 ok ok widzę że wszyscy narazie mamy te same informacje ... aaa no i jeszcze coś słuchy mnie doszły o 280 KM w STI ( no ale niestety nie potwierdzone >>Subaru Wrocław ) . Pozdrowienia Wojtek P.S. Flipper pytałeś czym jest 1,6 w Imprezie ... według mnie kiepskim żartem na primaaprilis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thanatos Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 Raczej na 90% NIE bedzie 280km, bo ta moc maja w Japonii gdzie jezdzone sa na 100-oktanowej benzynie. A 1.6 nie bedzie w Polsce, o ile wiem, bo do tej pory tez nie bylo. Mozliwe, ze na indywidualne zamowienie bedzie, ale kto chce taki silnik w Imprezie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 18 Listopada 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 hmm nie wiedzialem że jest benzyna 100 oktanowa ( no tak - Japonia ) , ale zawsze można tankować na Shellu 99+ Pozdrowienia Wojtek R PS w Poznaniu w salonie Subaru, Pan K. zmienia chipy w swojej imprezie kombi z 218 na około 260 KM ... PODOBNO z tym samochodem zadne STI nie ma szans ( no ale benzyne też napewno tankuje 101 oktanową ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 18 Listopada 2002 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 Cieszy mnie zainteresowanie Państwa nowym samochodem. Gwoli wyjaśnienia wątpliwości następujące informacje : 1. Moc imprezy STI nie ulega zmianie (265 KM); o tym,że jak zwykle producent nadzwyczaj ostrożnie podchodzi tak do tematyki mocy, jak i oficjalnych danych dot. dynamiki niech świadczą jednak nastepujące fakty - pomiar przyspieszenia 0-100 km/godz (oficjalne dane FHI: 5,5s) wykazał wartość 5,3s (Auto Motor i Sport nr 11/2002), czy też 5,2s (Sport Auto - D); odcięcie paliwa następuje zgodnie z informacją oficjalną działu technicznego FHI przy prędkości 250 km/godz - wszystkie 4 Imprezy STI, którymi miałem okazję jeździć dochodziły do odcięcia (dla nieostrożnych - prób dokonywaliśmy w Niemczech !). Zmodyfikowana Impreza STI będzie miała podwyższoną oficjalną prędkośc maksymalną do 244km/godz, i zmniejszone o ok. 1l/100km zużycie paliwa. 2. Moc Imprezy WRX to 225 KM (benzyna 98 oktan), prędkość maksymalna 232 km/godz, przyspieszenie 0-100km/godz : 5,9s. Ponadto, podobnie jak w STI zużycie paliwa zostanie zmniejszone o ok. 1 l/100 km. Impreza WRX zostanie - podobnie jak STI - wyposażona w przednie fotele "kubełkowe". Ponadto zarówno STI jak i WRX otrzymają boczne poduszki powietrzne (z dodatkową funkcją ochrony głowy). Łączę pozdrowienia dla szanownych p.t. Forumowiczów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 No prosze dobre wiesci. HEHE 5.9 0-100 WRX-a extra . No i boczne poduszki, ciekawe jak sie cena zmieni ale bez wzgledu na to jak bedzie droga Impreza nigdy nie przestane kochac tego samochody poprzednia Impreza GT Turbo kosztowała 135 tyś a WRX kosztuje 155. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 A jeszcze jedno co do osiagów Imprezy. to jechałem kiedyś Imprezą GT 1999r. i do 4000 ciągła niesamowice ale powyżej tych obrotów to dosłownie chciało mi głowę urwać. wiec nie wyobrażam sobie jak ciągnie STI. a jak komuś to mało to zawsze mozan włożyć chip za jakieś 3000zł i z 218KM zrobi się 275-280KM a co dopiero w STI. tylko ja nie wiem czy przypadkiem chip nie skraca życia silnika w koncu to tuning. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 18 Listopada 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 No i o to mi chodziło 5,9s na setke ... WRX ale jazda ... ( dzięki Dyrekcjo za świerze dane ) ... kubelki jak na mnie troche za male ( ale dla takiego samochodu ) , a co do ceny to spadnie z wejsciem Polski do UE . Wszystko przez te głupie 35% cło na Japończyki . No ale może z dniem 1 maja Impreza WRX bedzie za około 110 tyś pln ... Jeszcze raz dzięki za dane 8) Pozdrowienia Wojtek R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imp Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 A jak komuś to mało to zawsze mozan włożyć chip za jakieś 3000zł i z 218KM zrobi się 275-280KM a co dopiero w STI. tylko ja nie wiem czy przypadkiem chip nie skraca życia silnika w koncu to tuning. Zmiana chipa oczywiście skraca życie silnika, dlatego trzeba jej dokonywać u dobrych firm tuningowych, które będą wiedziały co jeszcze trzeba zmienić, aby sie silnik nie spalił :-) Pozdrawiam, Imp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 18 Listopada 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 Jak tuning chipowy będzie w miarę rozsądny , będzie się robiło przeglądy w terminie , jezdziło na dobrej benzynie itd. to się raczej nie skróci zywotnosci silnika ... no ale oczywiscie jak sie podkreci na 270KM to już za duza pazerność jak na ten rodzaj tuningu Pozdrowienia Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 To sobie kuzaj takiego kupi hhyhy a wlasnie ci z kraka - powiedzcie jak tak impreza kuzajowa STI sie sprawuje ponoc jedyny z 4 WRX STI w wersjii PRODRIVE w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thanatos Opublikowano 18 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 Kuzaj nie ma prodrive'a, tylko normalnego STi-a. Wersje prodrive ma aktualnie Bania (Bartek Baniowski) - jest z reszta do kupienia! (zamienia na nowe ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 18 Listopada 2002 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2002 Cena WRX nie ulegnie zmianie :!: STI podrozeje o 2.000 Euro - ale dostanie dodatkowo poza poduchami spojler tylny, spojlery progowe i liczniki z wersji Prodrive - czyli praktycznie cena pomiedzy poprzednim "Prodrive" i "normalnym" STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suby555 Opublikowano 19 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2002 Można też wymienić turbinke i mieć 450 - 500 KM (niestety wiąże sie to z wymianą : osłony termicznej, odpływu oleju, wydechu, dolotu, komputera, wydajnych wtryskiwaczy, przedniego intercooler'a itp) ale wiąże sie to z ogromna kasą (20-30 kawałków) Thanatos : niestety ale sie mylisz z tych 4 STi z Prodrive'a jedną ma Kuzaj, drugą ma Martynka, trzecią Bania a czwarta nie wiem do kogo należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thanatos Opublikowano 19 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2002 Moze spytajmy sie po prostu Dyrekcji - powinna w koncu wiedziec Poki co, ja zostaje pshy swoim. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 19 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2002 No prosze nawet nie wiedziałem ze czołówka Polskich rajdów jeździ na Subaru chłopaki wiedzą co dobre, ale czym jeździ Hołowczyc. Rok temu w wieliczce widziłem Hołka w STI ale czy to jego wóz :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flipper Opublikowano 19 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2002 Rafal - zapraszam na www.subaru.pl - jededen z ostatnich newsow powinien ci wyjasnic Co do STI we wieliczce (bo zapewne o tym piszesz) to byla wersja "pokazowa" o ile dobrze to ujalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 19 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2002 wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielek Opublikowano 19 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2002 Szanowna Dyrekcjo! Czym się różniły zegary w Prodrive od STi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 19 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2002 na pierwszy rzut oka obrotomierz w STI jest centralnie a WRX-ie odsunięty na prawą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thanatos Opublikowano 19 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2002 Rafal: masz racje, obrotomierz w STi-u jest centralnie, a w WRXie po prawej. Problem w tym, ze Danielkowi chodzilo o roznice miedzy oborotomierzem STi-a Prodrive Style i normalnego STi-a. Ale moze odpowiem za Dyrekcje: liczniki w Prodrive Style-u maja niebieskie tlo, a w STi-u czarne. A tak przy okazji: w modelu 2003 WSZYSTKIE STi-e beda mialy niebieskie tlo (WOW). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 20 Listopada 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2002 Nie wiem czy zauważyliscie, że w nowej Imprezie WRX jest licznik także centralnie tak jak kiedys tylko w STI... czyli zegary, kubełki, ciekawe czy dadzą jeszcze seryjnie złote felgi i opony 225/45 R17 . Pozdrowienia Wojtek R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się