Pierwszy!! Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Jestem nowym uzytkownikiem wiec na poczatku witam Wszystkich. A teraz do sedna sprawy: mam 99 impreze rs, i niestety w ostatnim tyg mialem bliskie spotkanie 3 stopnia z dosyc wysokim kraweznikiem, w wyniku tej kolizji przednie lewe kolo chcialo wskoczyc do kabiny wyginajac po drodze lower control arm (wahacz?) i lamiac felge. Pare dni temu wymienilem control arm oraz zmienilem wszystkie wszystkie felgi wraz z nowymi oponami, wszystko wywazone i zbieznosc ustawiony. i teraz problem ktory mam to ze przy wiekszych predkosciach mozna wyczuc wibracje calego samochodu i kierownica tez trzesie sie dosyc znacznie, czym szybciej jade tym wiecej trzesie, aha hamulce z przodu tez nowe wiec jak myslicie co to moze byc.. wydaje mi sie ze to musi byc jakas czesc ktora sie kreci.. moze to byc axle? uderzenie o kraweznik bylo dosyc solidne wiec moze sie kroche skrzywila? a moze to szpilki sie przesunely i teraz kolo sie krzywo kreci? ? macie jakies pomysly jak to sprawdzic domowym sposobem? z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi! Slawek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 To może być wiele rzeczy hub (piasta), bearing (łożysko), shock absorber (amortyzator). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 sprawdz półośke napędową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Przy jakich prędkościach trzęsie, całą buda czy tyko kierownicą ? Może msza śnieg, albo lód w feldze, niewiele wystarczy żeby telepało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierwszy!! Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Trzesie cala buda i wibracje przenoszone sa na kierownice rowniez, od okolo 100 km/h a potem im szybciej tym bardziej, musi to byc jakas czesc ruchoma ktora sie kreci, albo polos albo hub, kola to na pewno nie sa bo sa nowe i co dopiero wywarzone a sniegu ani lodu nie ma, shocks tez chyba razcej nie, w poniedzialek bede mial nowa axle i hub mam nadziej ze to zalatwi sprawe.. bo wczesniej ten samochod prowadzil sie jak po szynach niezaleznie od predkosci-jechal jak przyklejony do drogi.. dam znac jesli rozwiaze problem, dzieki za sugestie. Slawek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 albo może drążek kierowniczy czy jak mu tam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi