Skocz do zawartości

'99 rs trzesie sie przy wiekszych predkosciach.


Pierwszy!!

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowym uzytkownikiem wiec na poczatku witam Wszystkich.

 

A teraz do sedna sprawy: mam 99 impreze rs, i niestety w ostatnim tyg mialem bliskie spotkanie 3 stopnia z dosyc wysokim kraweznikiem, w wyniku tej kolizji przednie lewe kolo

chcialo wskoczyc do kabiny wyginajac po drodze lower control arm (wahacz?) i lamiac felge. Pare dni temu wymienilem control arm oraz zmienilem wszystkie wszystkie felgi wraz z nowymi oponami, wszystko wywazone i zbieznosc ustawiony. i teraz problem ktory mam to ze przy wiekszych predkosciach mozna wyczuc wibracje calego samochodu i kierownica tez trzesie sie dosyc znacznie, czym szybciej jade tym wiecej trzesie, aha hamulce z przodu tez nowe wiec jak myslicie co to moze byc.. wydaje mi sie ze to musi byc jakas czesc ktora sie kreci.. moze to byc axle? uderzenie o kraweznik bylo dosyc solidne wiec moze sie kroche skrzywila? a moze to szpilki sie przesunely i teraz kolo sie krzywo kreci? ? macie jakies pomysly jak to sprawdzic domowym sposobem? z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi!

Slawek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzesie cala buda i wibracje przenoszone sa na kierownice rowniez, od okolo 100 km/h a potem im szybciej tym bardziej, musi to byc jakas czesc ruchoma ktora sie kreci, albo polos albo hub, kola to na pewno nie sa bo sa nowe i co dopiero wywarzone a sniegu ani lodu nie ma, shocks tez chyba razcej nie, w poniedzialek bede mial nowa axle i hub mam nadziej ze to zalatwi sprawe.. bo wczesniej ten samochod prowadzil sie jak po szynach niezaleznie od predkosci-jechal jak przyklejony do drogi.. dam znac jesli rozwiaze problem, dzieki za sugestie.

 

Slawek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...